Divisie E
Moderator: Moderator
Ik ken het, 80% van de wedstrijden die ik gelijk heb gespeeld of verloren zijn met dezelfde ratings of een zeer klein verschil. 1x was ik 12punten beter, en toch verloren met 1 goal minder...sjoerd wrote:Tegen nummer 1 verloren met 1-0, terwijl de linierating hetzelfde was: 121. Beetje genaaid dus, want ik heb dit seizoen ook al vaak verloren terwijl lr beter was en vaak gelijk gespeeld als ik of beter of even goed was.
Dit seizoen gewoon de random tegen.
Random zat tegen en veel tegenslagen gehad met blesseringen en kaarten.

-
- Member of the Soccer Project Association
-
1-0 gewonnen van de derde
Daardoor zijn we verzekerd van promotie, we hebben 10 meer dan de derde. Vandaag raakte spijtig genoeg onze 20-jarige CB onfortuinlijk geblesseerd en zal dit seizoen niet meer in de liga aan de bak kunnen komen.
We hebben 3 punten voorsprong op de 2de en 2 keer meer gewonnen. We mogen dus maximaal nog 3 punten verliezen om kampioen te worden. Dat moet wel lukken tegen de 4e, 8e en 11e.

We hebben 3 punten voorsprong op de 2de en 2 keer meer gewonnen. We mogen dus maximaal nog 3 punten verliezen om kampioen te worden. Dat moet wel lukken tegen de 4e, 8e en 11e.
-
2-1 gewonnen
Als ik morgen win tegen de 8ste ben ik zeker van de titel
Promotie was vrijdag al zeker. Het zou mooi zijn om eeen eerste ligabekertje in onze prijzenkast te mogen plaatsen. We schatten de kans daartoe heel groot: we moeten maar 3 punten meer pakken tegen de 8ste en de 4de, een keer winnen volstaat dus.
Onze topschutter heeft 2 goals voorsprong op de eerste achtervolger.

Als ik morgen win tegen de 8ste ben ik zeker van de titel

Onze topschutter heeft 2 goals voorsprong op de eerste achtervolger.
-
-
Rare manier heb jijterry wrote:Eindelijk weg van die tweede plaats, volgend seizoen gaan we voor de titel want nu zijn we nog niet klaar voor D. Er moeten nog een paar versterkingen bijkomen.

In D kan je veel ervaring opdoen want het is een grote stap van E naar D

Suba-ra-shi chin chin mono
Kintama no kame aru
Sore no oto saru bo bo
Iie! Ninja ga imasuuuuuuuu
Hey hey let's go kenka suru
Taisetsu na mono protect my balls!
Boku ga warui so let's fighting...
Let's fighting love!
Kintama no kame aru
Sore no oto saru bo bo
Iie! Ninja ga imasuuuuuuuu
Hey hey let's go kenka suru
Taisetsu na mono protect my balls!
Boku ga warui so let's fighting...
Let's fighting love!
Dan verdien ik minder, omdat mijn fantevredenheid dan minder is, dus komer er minder mensen. Als ik nu volgend seizoen kampioen wordt zal ik ook twee seizoenen na elkaar winstpremie gehad hebben en is de stap minder groot.El buffalolo wrote:Rare manier heb jijterry wrote:Eindelijk weg van die tweede plaats, volgend seizoen gaan we voor de titel want nu zijn we nog niet klaar voor D. Er moeten nog een paar versterkingen bijkomen.als je nog niet klaar bent voor naar D te gaan ... Promoveer je toch gwn en speel je toch gwn en als je degradeerd nou en ?
In D kan je veel ervaring opdoen want het is een grote stap van E naar D