Tweede ronde heb ik H'er geloot als G'er
dus haalbare kaart
Team: Club Brugge K.v
Name: Ghetto
Seizoen21: KAMPIOEN
Seizoen22: KAMPIOEN
Seizoen23: 6e plaats (Handelen & hervormen)
Seizoen24: 2e plaats F159
Seizoen25: 14e plaats E 53 ( alles verkocht)
Seizoen26: F157 (behoud)
Maxime wrote:Tweede ronde heb ik H'er geloot als G'er
dus haalbare kaart
ik ook een H'er, met 48 % GK
Lach er maar om. Ik heb er een die net begonnen is en ik wil absoluut uit de beker. Mijn jeugd en mijn kneusjes worden op dinsdag kapot gespeeld en op woensdag allemaal op de verkeerde positie gezet. Ook de spelers zonder moraal zijn er bij. 3-4-3, verdedigende muur, 0% agr, zelfs de tegenstander een bericht gestuurd of hij zijn beste spelers wilde sparen om volle bak tegen mij te knallen. Ik ben bang dat het niet voldoende is om er af te gaan
1-1 gelijkgespeeld en gewonnen met penalties
Ik was er nochtans in geslaagd 2 linieratings minder te halen dan een 10e uit H Ik haalde 50 linieratings, mijn tegenstander 52. Echt erg
Voor het eerst in het bestaan (ruim 1 1/2 jaar) gewonnen met penalties gvdgvd
Alles er aan gedaan om te verliezen linierating 51(!) en nog door. Mijn tegenstander speelde met de verkeerde taktiek, anders had ik kunnen verliezen. Volgende week weer tegen een H-er. Behalve een bericht dat hij zijn beste team op moet stellen, zal ik meteen er bij zeggen wat zijn beste team is en welke taktiek en agressie hij daarbij in moet stellen. Aaaaaaargh
Ron Jeremy wrote:Voor het eerst in het bestaan (ruim 1 1/2 jaar) gewonnen met penalties gvdgvd
Alles er aan gedaan om te verliezen linierating 51(!) en nog door. Mijn tegenstander speelde met de verkeerde taktiek, anders had ik kunnen verliezen. Volgende week weer tegen een H-er. Behalve een bericht dat hij zijn beste team op moet stellen, zal ik meteen er bij zeggen wat zijn beste team is en welke taktiek en agressie hij daarbij in moet stellen. Aaaaaaargh
ROFL
Komaan joh, speel nu toch eens die beker Vorig seizoen heb ik me voor het eerst laten uitschakelen en de eerste weken vond ik het leuk (lekker relax), maar naar het einde van het seizoen vond ik het maar saai worden zonder beker Het is gewoon een leuke uitdaging en tegenwoordig met dat verhoogde prijzengeld is het niet meer voor Sjarel zijn schoon ogen dat je moet spelen
2-4 winst
en volgende wedstrijd tegen een G'er weeral een uitwedstrijd
Zo maak ik eerder verlies dan winst ..Joepiee
Team: Club Brugge K.v
Name: Ghetto
Seizoen21: KAMPIOEN
Seizoen22: KAMPIOEN
Seizoen23: 6e plaats (Handelen & hervormen)
Seizoen24: 2e plaats F159
Seizoen25: 14e plaats E 53 ( alles verkocht)
Seizoen26: F157 (behoud)