Divisie E
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
0-1 nipt gewonnen, linies 117-122 dus al bij al verdiende overwinning. Sta nog steeds eerstes met 21/21, maar ook nog steeds gedeeld. Dat zal max duren tot ergens volgende week, wanneer dat ander team bij mij op bezoek komt. (tenzij wel gelijk spelen natuurlijk.) Morgen tegen een deftig team maar met bijna 0%TS, dus dat wordt vrij gemakkelijk.
Weer nipt verloren met 1-0 (linieratings 116-113) door een penalty. Dat is al de derde nederlaag op rij waarbij de eerste maar 1 puntje in linierating verschil was. Man, man, man, het zit echt niet mee. Ik hoop dat het tij ook eens kan keren en dat ik meer geluk heb. Ik zal de punten nodig hebben want de kloof wordt steeds groter...
Volgende week ben ik trouwens op verlof, dus straks ALLE wedstrijden instellen
Volgende week ben ik trouwens op verlof, dus straks ALLE wedstrijden instellen

Season 31: D.10 (to build up new team)
manager of dino's since 29/08/2006
Weer nipt verloren met 1-0 (linieratings 116-113) door een penalty. Dat is al de derde nederlaag op rij waarbij de eerste maar 1 puntje in linierating verschil was. Man, man, man, het zit echt niet mee. Ik hoop dat het tij ook eens kan keren en dat ik meer geluk heb. Ik zal de punten nodig hebben want de kloof wordt steeds groter...
Vanaf morgen ben ik trouwens op verlof, dus straks ALLE wedstrijden instellen
Vanaf morgen ben ik trouwens op verlof, dus straks ALLE wedstrijden instellen

Season 31: D.10 (to build up new team)
-
Opnieuw gewonnen tegen een goede tegenstander: 2-1. Nu 18/21 en daarmee de 3e plaats. Morgen tegen nummer 2, die 2 cruciale spelers moet missen vanwege een schorsing. Ik heb zelfs 3 geschorsten, maar allen op posities die makkelijk opvangbaar zijn door ongeveer even goede spelers. Grote kans op een winst dus morgen! 

-
vannochtend nipt met 1-0 verloren op verplaatsing
123 tegenover 122 linieratings, waarschijnlijk doordat mijn RM al in de 4e minuut geblesseerd van het veld ging en mijn jonge LM op die positie werd neergezet en zo'n 15 bp moest inleveren...
nu derde, het gaat met de nummer 1 en 2 is niet groot (1 en 2 punten), maar ik zal toch nog even wat versterking moeten halen, zeker nu mijn CM en RM voor de topper dinsdag zijn geblesseerd

123 tegenover 122 linieratings, waarschijnlijk doordat mijn RM al in de 4e minuut geblesseerd van het veld ging en mijn jonge LM op die positie werd neergezet en zo'n 15 bp moest inleveren...
nu derde, het gaat met de nummer 1 en 2 is niet groot (1 en 2 punten), maar ik zal toch nog even wat versterking moeten halen, zeker nu mijn CM en RM voor de topper dinsdag zijn geblesseerd