Divisie D

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

el stino
Member of the Soccer Project Association

Post by el stino »

vandaag een nieuwe speler binnengehaald: een mooie Cb van 26 jaar, bp 68 en voor een redelijke prijs.

daarmee hebben we een vervanging voor onze oude Cb van 29 en hebben we weer een betere ploeg :P
morgen of overmorgen vertrekt ook nog onze Sw en daarna zullen we ff stoppen met transfereren zodat we onze Ts weer wat omhoog kunnen krikken.
daarna verkopen we de volgende lading spelers en kunnen we verder bouwen aan ons team. :D

verder haalt ons team vandaag een globale klasse van 80% 8)
op naar de 85% van FC Bruggenhof? :P
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
kvk dries

Post by kvk dries »

el stino wrote:vandaag een nieuwe speler binnengehaald: een mooie Cb van 26 jaar, bp 68 en voor een redelijke prijs.

daarmee hebben we een vervanging voor onze oude Cb van 29 en hebben we weer een betere ploeg :P
morgen of overmorgen vertrekt ook nog onze Sw en daarna zullen we ff stoppen met transfereren zodat we onze Ts weer wat omhoog kunnen krikken.
daarna verkopen we de volgende lading spelers en kunnen we verder bouwen aan ons team. :D

ik heb een bijna dezelfde cb alleen 3 jaar jonger ook voor 7 m gekocht :P
el stino

Post by el stino »

kvk dries wrote:
el stino wrote:vandaag een nieuwe speler binnengehaald: een mooie Cb van 26 jaar, bp 68 en voor een redelijke prijs.

ik heb een bijna dezelfde cb alleen 3 jaar jonger ook voor 7 m gekocht :P
:P ondertussen zit mijn team aan een gemiddelde bp van 69,18 8)
MARKLUIJTEN

Post by MARKLUIJTEN »

el stino wrote: verder haalt ons team vandaag een globale klasse van 80% 8)
Gemiddelde gk is eigenlijk totaal onbelangerijk. Als je een jeugdspeler krijgt of koopt dan kun je weer gedag zeggen tegen dat gemiddelde. Probeer maar dezelfde A-team bp te krijgen, dat is veel belangerijker :!: Een 26 jarige speler met een bp van 68 zou ik niet meer kopen voor mijn A-team, dan blijf je op het zelfde niveau hangen. Als hij 21 is is het een ander verhaal.

Ik heb laatste een 26 jarige gekocht met een bp van 73 voor 13 miljoen, ook niet heel slecht denk ik.
Average bp A-team 71,80.
Avarage agresion A-team 8,54%.
Goal: Champion B2

Image
el stino

Post by el stino »

MARKLUIJTEN wrote:
el stino wrote: verder haalt ons team vandaag een globale klasse van 80% 8)
Gemiddelde gk is eigenlijk totaal onbelangerijk. Als je een jeugdspeler krijgt of koopt dan kun je weer gedag zeggen tegen dat gemiddelde. Probeer maar dezelfde A-team bp te krijgen, dat is veel belangerijker :!: Een 26 jarige speler met een bp van 68 zou ik niet meer kopen voor mijn A-team, dan blijf je op het zelfde niveau hangen. Als hij 21 is is het een ander verhaal.

Ik heb laatste een 26 jarige gekocht met een bp van 73 voor 13 miljoen, ook niet heel slecht denk ik.
heb die speler vooral gekocht omdat mijn oude Cb al oud is en om toch een deftige vervanger te hebben. :wink: ik weet dat 26 al 'oud' is, maar kan die kunnen toch nog 3 seizoenen mee en zijn iets goedkoper als een jonge speler die dezelfde bp haalt.

nu dat ik die speler heb zit ik toch terug ff gerust voor 3 seizoenen en kan ik rustig op zoek naar betere Cb's om op te leiden.
het geld voor een jonge kerel van 21 die een bp van 68/69 haalt heb ik niet, die worden verkocht voor veel meer dan 7M denk ik :) dan haal ik liever wat oudere spelers zodat ik nog wat overschot heb voor andere jeugdspelers.

bedoeling is om een degelijk A-team te hebben, wat nu wel het geval is ondertussen. daarmee maken we dan ook meer kans om VrB met meer geld te winnen.

een dezer dagen vertrekt ook nog onze Sw dus zullen we ff een weekske rustig blijven op de Tl en eerst zorgen dat onze Ts terug optimaal is. daarna beginnen we onze volgende lading mindere spelers te verkopen en gaan we op zoek naar jeugd :wink:

voila, mijn visie voort moment :P :D
el stino

Post by el stino »

morgen speelt ons B-ploegje tegen de voorlaatste in de stand. er volgen die dag nog enkele plezante matchen in VrB's die we graag zouden winnen.
we verwachten dus een winst en zo zal onze Ts ook weer wat omhoog gaan.

verder speelt de n°3 tegen de n°1. benieuwd wat daarvan komt, als n°3 verliest sta ik wrs 7ptn voor op de nieuwe n°3 :? en de andere top-5 hebben allemaal een moeilijk programma dus die gaan nog ptn verliezen terwijl wij tegen al de onderste ploegen moeten.
kga mij nog mogen reppen voor die 3e plaats :lol:
el stino

Post by el stino »

yes :D

n°3 heeft gelukkig gewonnen van n°1.
wijzelf wonnen ook met onze wedstrijd en dus staan we nog 5ptn voor, maar da is iets makkelijker te overbruggen voor de n°3 dan 8ptn :P kzal hem toch maar ff helpen :lol:

morgen gaan we gewoon b-ploeg opzetten en zien, voor woensdag gaan we wel voluit in de beker :P
Xeom

Post by Xeom »

Nog altijd 5de plaats, maar we zijn eindelijk begonnen....

Spelers te koop :!: :wink:
real

Post by real »

Xeom wrote:Nog altijd 5de plaats, maar we zijn eindelijk begonnen....

Spelers te koop :!: :wink:
zoude ni liever uw toppers verkopen :D
team brugge 1991

globale klasse A team 86.27
BP A team 70.18
beste linerating : 142
MARKLUIJTEN

Post by MARKLUIJTEN »

Een zakelijke 2-1 overwinning met een 135 linirating was voldoende tegen de nr 13. We staan nog steeds ruim aan de leiding met 6 punten op de nr2.
Average bp A-team 71,80.

Image
MARKLUIJTEN

Post by MARKLUIJTEN »

Met een 137 linierating waren we te sterk voor de nr 12. Een 5-2 overwinning is het gevolg. We hebben nu al 60x weten te scoren en dat in een zware reeks. We hebben nu een doelsaldo van 32, 2x zoveel als het hoogste doelsaldo daarna.
Average bp A-team 71,80.

Image
el stino

Post by el stino »

hopla, we staan terug 1e in onze divisie na puntenverlies van de n°1 :lol:
zelfs wonnen we van het n°5 en hebben we de kloof met plaats 6 vergroot tot 13 punten. met nog 15ptn te gaan, zullen we wrs al zeker in de top-5 belanden voor het prijzengeld.
als er nu nog eens 2 ploegen hun best zouden willen doen om te blijven winnen dan komt alles in orde voor de 3e stek.

morgen hopen we in de beker ook te winnen en ons net zoals vorig jaar te plaatsen voor ronde 9 :)

vandaag ook de grens van 1000managerpunten overschreden: 1006 8) op naar 1100.
Shonk

Post by Shonk »

Maandag 3-0 gewonnen tegen de laatste in de stand en daarmee dichter bij de top 3 gekomen die punten lieten ligge.

Vandaag een iets moeilijkere wedstrijd, eveneens tegen degradatiekandidaat met enkele geschorsten maar met goede afloop, 2-3 winst. Naderen zo op tot op 3ptn van de nr 2 + 3 en op 6ptn van nr 1.

Stand:
1 FC HECAMARA 52
2 fingers 49
3 real mente 49
4 K. Fl. Dorne 46
5 FC Kwebbel 45
6 Ouzo 43
7 Oepdendrank 36
8 Dorestad 34
9 Køge Roklub 32
10 patro eisden 31

--------------------------------------------------------------------------------

11 FC Vixa 30
12 CVF 28
13 Avantul 28
14 Pankson tigers 27
15 Folcino United 25
16 Wacker Sochaux 2
Image Image
Benjamin

Post by Benjamin »

5-2 winst
FC Laguna > Trying to manage it !
real

Post by real »

verdomme verdomme verdomme 9 lineratings beter speelde thuis en natuurlijk 1-1 gelijkspel dit noem ik geen radom meer hoor en net nu dak de punte nodig heb om toch ni int rood te komen :x :evil:
team brugge 1991

globale klasse A team 86.27
BP A team 70.18
beste linerating : 142
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”