Divisie D

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

Sep

Post by Sep »

op weg naar kampioen in D 17 :)
Shonk
Member of the Soccer Project Association

Post by Shonk »

Heb morgen een groot probleem in de topper tegen Fingers. Mijn beste CM is uitgevallen met een blessure en ook mijn reserve LF is geblesseerd, die zou normaal moeten optreden door de schorsing van Loureiro. Gaat morgen een hele aanpassing worden. Hoop alvast dat eerst de wedstrijden plaatsvinde en daarna de transfers, anders gaat me dit wrs de promotie kosten of toch de running om de promotie.
Image Image
el stino

Post by el stino »

da gaat hier nog nagelbijten worden tot op de laatste speeldag :?
vandaag onze wedstrijd verloren, zo zijn we toch al van de koppositie af, maar nu willen de n°3 en 4 niet winnen.
morgen speelt n°3 tegen een degradatiekandidaat dus hopelijk haalt hij daar wel zijn overwinning binnen zodat hij toch al op 2ptn komt van mij (wij gaan morgen ook verliezen)
we zullen er dus maar best aan doen om al onze volgende wedstrijden te verliezen of ik ga nog promoveren (en dan had ik da evengoe als kampioen kunnnen doen :? )
let's hope da ze nog wa meewerke ...
Last edited by el stino on Thu Jan 18, 2007 12:06 pm, edited 1 time in total.
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
MARKLUIJTEN

Post by MARKLUIJTEN »

Weer een overwinning met 2-1, een linierating van 136 was genoeg om te winnen van de nr 3. We kunnen melden dat de afstand op de nr 2 nu 9 punten is en daarmee gaan we wel een heel mooi en dik verdient kampioenschap tegemoet.
Average bp A-team 71,80.
Avarage agresion A-team 8,54%.
Goal: Champion B2

Image
matt

Post by matt »

el stino wrote: we zullen er dus maar best aan doen om al onze volgende wedstrijden te winnen of ik ga nog promoveren.
met die instelling gaat het zeker lukken :)
el stino

Post by el stino »

matt wrote:
el stino wrote: we zullen er dus maar best aan doen om al onze volgende wedstrijden te winnen of ik ga nog promoveren.
met die instelling gaat het zeker lukken :)
oeps, foutje :D
Shonk

Post by Shonk »

Door de blessures toch kunne winnen tegen Fingers waardoor we op gelijke hoogte komen en op 3ptn van plek 2 en 6ptn van plek 1. Met nog 4 wedstrijden te gaan is de titelstrijd nog steeds niet beslist.

1 FC HECAMARA 55
2 real mente 52
3 fingers 49
4 K. Fl. Dorne 49
5 FC Kwebbel 48
6 Ouzo 43
7 Oepdendrank 39
8 Køge Roklub 35
9 Dorestad 34
10 FC Vixa 33

--------------------------------------------------------------------------------

11 CVF 31
12 patro eisden 31
13 Avantul 28
14 Pankson tigers 27
15 Folcino United 25
16 Wacker Sochaux 2

De manager gelooft er rotsvast in dat de promotie naar C dicht bij is. We zijn vorig seizoen gedegradeert door te veel transfers -lage TS- en hier wordt bewezen dat de ploeg toch klaar is voor C. Met nog wedstrijden tegen Patro Eisden, FC Vixa, Real Mente en Avantul moet er toch minimum 10/12 gehaald woorden waardoor promotie een feit moet zijn.
Image Image
Benjamin

Post by Benjamin »

1 - 0verlies tegen Ferrari Team, terecht verloren. (:
FC Laguna > Trying to manage it !
PiRLo

Post by PiRLo »

4-3 verloren, we zakken naar stek 4
Image
real

Post by real »

el stino wrote:da gaat hier nog nagelbijten worden tot op de laatste speeldag :?
vandaag onze wedstrijd verloren, zo zijn we toch al van de koppositie af, maar nu willen de n°3 en 4 niet winnen.
morgen speelt n°3 tegen een degradatiekandidaat dus hopelijk haalt hij daar wel zijn overwinning binnen zodat hij toch al op 2ptn komt van mij (wij gaan morgen ook verliezen)
we zullen er dus maar best aan doen om al onze volgende wedstrijden te verliezen of ik ga nog promoveren (en dan had ik da evengoe als kampioen kunnnen doen :? )
mss willen ze ook niet stijgen :P
team brugge 1991

globale klasse A team 86.27
BP A team 70.18
beste linerating : 142
el stino

Post by el stino »

real wrote:
el stino wrote:da gaat hier nog nagelbijten worden tot op de laatste speeldag :?
ik hoop van wel, anders zit ik dik in de puree :lol:
MARKLUIJTEN

Post by MARKLUIJTEN »

el stino wrote:
real wrote:
ik hoop van wel, anders zit ik dik in de puree :lol:
Ik vraag me wel af waarom je niet wil promoveren. Waarom wil je in D blijven :?: ben je nog niet klaar voor C denk je :?:
Average bp A-team 71,80.

Image
el stino

Post by el stino »

klaar voor de C. ben ik duidelijk wel, geloof ik. dat is het probleem ni. :) maar wil gewoon nog 1x meedoen met de Uefa en die proberen binnen te halen.
volgend seizoen gaan we zeker voor de titel, met iets minder zullen we ni tevreden zijn. (en ondertussen kunnen we nog wat extra jeugdspelers kopen op sommige plaatsen)

alleen duikt er mssn een probleempje op :lol:
vandaag zoals verwacht verloren en gelukkig maar.
opeens kan niemand van de top-3 nimeer winnen :lol: hoop da ze het ni expres doen want dan voel ik het al aankomen :lol:

volgende week moeten we een 0/9 halen. een top-5 hebben we al zeker binnen en n°5 staat nog op 6ptn dus als die goesting heeft, kan hij ook nog promoveren.
we zullen zien, maar het zal erom spannen en ik hoop dat ik niet gekl*t wordt door als 2e te promoveren. :)
MARKLUIJTEN

Post by MARKLUIJTEN »

Mijn titel is al wel binnen of de nr 2 moet nog 9 punten pakken en 18 doelpunten maken. Ik mag dan niet meer scoren, winnen, of gelijk spelen, dat gaat niet gebeuren natuurlijk. We gaan dus met een vette voorsprong C tegemoet. Nu kan ik daar weer 15 levens zuur gaan maken. :lol:
Average bp A-team 71,80.

Image
Celtic'85

Post by Celtic'85 »

el stino wrote:klaar voor de C. ben ik duidelijk wel, geloof ik. dat is het probleem ni. :) maar wil gewoon nog 1x meedoen met de Uefa en die proberen binnen te halen.
volgend seizoen gaan we zeker voor de titel, met iets minder zullen we ni tevreden zijn. (en ondertussen kunnen we nog wat extra jeugdspelers kopen op sommige plaatsen)

alleen duikt er mssn een probleempje op :lol:
vandaag zoals verwacht verloren en gelukkig maar.
opeens kan niemand van de top-3 nimeer winnen :lol: hoop da ze het ni expres doen want dan voel ik het al aankomen :lol:
Ik ben eens gaan kijken wat je in hemelsnaam aan het uitspoken bent, en ik denk dat je prijs hebt. :mrgreen: Je staat 4 punten voor Gondor, die blijkbaar ook niet veel zin meer heeft. Ga maar voor die titel, amigo !
Wie weet welke sterke teams er volgend jaar bijkomen, en dan mis je mss nog eens promotie. :wink: In ieder geval, succes met het .. euh.. verliezen, zekers ? :D
Momenteel in C.7
Celtic 85
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”