Weinig veranderd hier onderin; alle vijf wonnen we onze wedstrijd waardoor de verschillen gelijk gebleven zijn. Hier werd met 8-0 gewonnen van de nummer voorlaatst.
Donderdag zal het anders worden. Vier directe concurrenten spelen in twee wedstrijden onderling tegen elkaar. Ben benieuwd naar de uitkomst hiervan.
Wederom een overwinning, ditmaal 5-0 op de nummer 14. Hierdoor stijgen we naar plaats 7 zelfs, maar alles staat nog steeds zo dicht op elkaar, dat ik morgen gewoon weer 10e kan staan bij verlies. Morgen gaan we op verplaatsing naar C.A. Penarol, nummer 13 in de lijst. Heeft slechts 13 punten behaald dit seizoen, maar zijn team voor morgen staat er redelijk goed voor. Ik zou nog een overwinning echter wel goed kunnen gebruiken!
Zoals verwacht verloren. Zijn team was net iets beter. Toch jammer, als je weet dat hij toch gaat degraderen en je dan hier je punten verliest...
Terug naar plek 10. Maandag spelen we thuis tegen nummer 2 FCB Shucadlo. Maak me voorlopig geen illusies dat ik hier 3 punten thuis houd. Scheids is wel 100%, dus dat kan nog voor ongeregeldheden zorgen.
Morgenochtend een nieuwe kans voor een speler om 78 te presteren. LM Musil van de widlacks staat op 100/100 en de scheids morgen (thuis voor widlacks) is slechts 23%. Een perfect moment om het te halen denk ik dan
Lesbuffalos - Oh father tell me, we get what we deserve... And way down we go...
Winner of the Beneliga Season 78, 80, 103, 104, 105, 106 & 107!
A-league winner of Season 104 & 105!
SP-Cup Winner Season 106, 107 & 108!
Since S1 - August 27 2004
visje69 wrote:Morgenochtend een nieuwe kans voor een speler om 78 te presteren. LM Musil van de widlacks staat op 100/100 en de scheids morgen (thuis voor widlacks) is slechts 23%. Een perfect moment om het te halen denk ik dan
De agressie van de scheids heeft toch geen invloed op de prestatie van een speler!?
visje69 wrote:Morgenochtend een nieuwe kans voor een speler om 78 te presteren. LM Musil van de widlacks staat op 100/100 en de scheids morgen (thuis voor widlacks) is slechts 23%. Een perfect moment om het te halen denk ik dan
De agressie van de scheids heeft toch geen invloed op de prestatie van een speler!?
nee idd, maar zal een speler niet sneller z'n BP halen bij 100 agressie?
kan zijn dat het er niks mee te maken heeft, maar je team linieratings zijn beter, dus ergens zou het toch de logica zelve zijn dat de spelers dan ook sneller hun BP spelen?
Lesbuffalos - Oh father tell me, we get what we deserve... And way down we go...
De teamagressie heeft echt geen enkele invloed op de prestatie van de speler zelf. Het is niet zo dat hij bij 100% teamagressie eerder zijn BP haalt. Dat heeft echt enkel en alleen te maken met zijn individuele skills en moraal/fitheid.
Wat betreft mezelf, zéér pittige wedstrijd morgen en ik heb er eigenlijk geen vertrouwen in... hopen dat de 0% stijl zijn werk doet of mijn tegenstander wat rode kaarten krijgt
Bombay wrote:Heeft er niks mee te maken nee. Alles moet gewoon voltraind zijn, en zijn fitheid en moraal 100%.
k, ergens slaat het wel de logica dat je ploeg beter speelt maar de spelers individueel niet... Al zou dat invoeren de jacht op niet agressieve spelers nog verhogen. Nuja morgen is er alleszins een kans voor 78 (als alles voltraind is, kan ik niet zien)
Tegen de nummer 2 thuis een overwinning behaald. Niet echt verwacht, maar het komt wel zeer goed uit! Morgen uit tegen de nummer 11. Ik verwacht hier ook niet veel, aangezien hij z'n A-team vandaag gespaard heeft. Hij zal dus sterk aantreden en de scheids is ook een doetje, wat toch voor hem in het voordeel is. Heel misschien staan we morgen zelfs even op de 11e plaats bij verlies, maar de nummer 10 heeft ook een moeilijke uitwedstrijd, dus we zullen zien!