kvk dries wrote:sex_pistols is ook van plan de beker te winnen haha
als dit hem allemaal overkomt : -door bliksem 20 keer achter elkaar getroffen worden
-ondertussen een vliegtuig op zijn huis neerstort
-een train hem ondertussen ook aanrijd
- en dat hij dat allemaal overleeft haha
kvk dries wrote:sex_pistols is ook van plan de beker te winnen haha
als dit hem allemaal overkomt : -door bliksem 20 keer achter elkaar getroffen worden
-ondertussen een vliegtuig op zijn huis neerstort
-een train hem ondertussen ook aanrijd
- en dat hij dat allemaal overleeft haha
Het gaat een close game worden denk ik, aangezien er veel spelers bij Bosman 100% fit zijn en 100% moraal hebben. Daar tegen over heb ik uiteraard wel het thuisvoordeel.
Maar we gaan er voor knokken om de beker voor de 2e maal op een rij te winnen.
jokke wrote:Het gaat een close game worden denk ik, aangezien er veel spelers bij Bosman 100% fit zijn en 100% moraal hebben. Daar tegen over heb ik uiteraard wel het thuisvoordeel.
zoiezo al een prachtige prestatie om opnieuw de finale te halen
ik duim voor je
jokke wrote:Het gaat een close game worden denk ik, aangezien er veel spelers bij Bosman 100% fit zijn en 100% moraal hebben. Daar tegen over heb ik uiteraard wel het thuisvoordeel.
zoiezo al een prachtige prestatie om opnieuw de finale te halen
ik duim voor je
Succes aan beide managers!!
Lesbuffalos - Oh father tell me, we get what we deserve... And way down we go...
Winner of the Beneliga Season 78, 80, 103, 104, 105, 106 & 107!
A-league winner of Season 104 & 105!
SP-Cup Winner Season 106, 107 & 108!
Since S1 - August 27 2004
Net als vorig seizoen ben ik de eerste om de bekerwinnaar proficiat te wensen
PROFICIAT....
AS BOSMAN!!!!!
Hij won de finale na strafschoppen, maar liefst 8-9!!!, na een 0-0 gelijkspel op het veld van S.A.T.
S.A.T. haalde 146, AS Bosman 144. Het is dus de underdog die het hier gehaald heeft
Waar ik Bosman enkele bekerrondes geleden AS Bosman zichzelf hoorde afvragen waarom niemand hem als favoriet rekende, zie ik hem nu triomferen!
Hij heeft gelijk gekregen!!!
Nog eens PROFICIAT
Ook S.A.T. verdient bewondering met z'n tweede finale op rij...
Lesbuffalos - Oh father tell me, we get what we deserve... And way down we go...
Winner of the Beneliga Season 78, 80, 103, 104, 105, 106 & 107!
A-league winner of Season 104 & 105!
SP-Cup Winner Season 106, 107 & 108!
Since S1 - August 27 2004
Wat een (voorlopige) afsluiting van mijn carrière binnen SP
Dit seizoen is het voorlopige laatste en alles op alles gezet om de beker te winnen. Gisteren baalde ik gigantisch dat ik de finale uit moest spelen, daardoor slonken mijn kansen gigantisch.
Een pluim voor het team die alles gegeven heeft en de beker binnen hebben gesleept!
Een bedankje voor Vlalex en Noppp die mij een klein beetje begeleid hebben door het seizoen heen!
En een bedankje voor de rest van de managers die mij steunden
Winner of the SP UEFA Cup II (S13)
Winner of the SP Cup (S22)
Runner up in the SP Cup and CL (S14)
Champion in G.448 ( S7 ) F.150 ( S8 ) E.50 ( S10 ) E.53 ( S13 ) E.48 ( S17 ) D.16 ( S18 ) C.6 ( S19 ) B.2 ( S20 )
AS Bosman wrote:Wat een (voorlopige) afsluiting van mijn carrière binnen SP
Dit seizoen is het voorlopige laatste en alles op alles gezet om de beker te winnen. Gisteren baalde ik gigantisch dat ik de finale uit moest spelen, daardoor slonken mijn kansen gigantisch.
Een pluim voor het team die alles gegeven heeft en de beker binnen hebben gesleept!
Een bedankje voor Vlalex en Noppp die mij een klein beetje begeleid hebben door het seizoen heen!
En een bedankje voor de rest van de managers die mij steunden
Proficiat met je overwinning.
Al moet ik zeggen dat dat ik wel serieus teleurgesteld ben, aangezien ik 2% beter was.
Bovendien maak ik nog eens een stomme fout door mij IO's niet in te stellen.