Divisie A
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
Re: Divisie A
Normaal gezien ben je gered, Prince!!
Verdiend, al was het nog spannend door de pech..
Verdiend, al was het nog spannend door de pech..
-
Volgens mij ben je er inderdaad, maar met een verrassende degradant: niet jij of SKS gaan er uit, maar NBG of Bizone. Wat een mazzelaar dat SKS. Die heeft zich echt uit een degradatie gewurmd 

-
Zooooooo hé
Zie je eerst dat V'tje staan, denk je echt k*t! Ik wist dat er nog een achterdeurtje was aangezien NBG en Bizone nog tegen elkaar moesten. Dat Bizone vandaag ging verliezen, dat was te verwachten, maar NBG heeft het vandaag totaal laten lopen
Vind ik dus niet erg natuurlijk, ik wip hierdoor sowieso over één van beiden heen donderdag
En dan nog even dit:

Zie je eerst dat V'tje staan, denk je echt k*t! Ik wist dat er nog een achterdeurtje was aangezien NBG en Bizone nog tegen elkaar moesten. Dat Bizone vandaag ging verliezen, dat was te verwachten, maar NBG heeft het vandaag totaal laten lopen

En dan nog even dit:
Toch mooi dat Resi dat zelf zegt...Persbericht wrote:2 maa 2010 Viastore Season 33: 29th round
I don't like this match:
FCB Mikef - FCB Shucadlo 3-1 (142:128)
Prince88, proud manager of Fresh
-
Niet te voorbarig worden he, ELKE match moet gespeeld worden !! Een beetje voorzichtigheid is hier toch wel op zijn plaats.Prince88 wrote:Vind ik dus niet erg natuurlijk, ik wip hierdoor sowieso over één van beiden heen donderdag![]()

Playing in A with The Williams Soccer Boys
2nd career :
S54 - 3rd in A
S53 - 1st in B3
S51 - 1st in B3
S44 - S48 - G727 -> C9
~History~
S54 - 3rd in A
S31 - 4th in A
S25 - Runner-Up SP Cup
2nd career :
S54 - 3rd in A
S53 - 1st in B3
S51 - 1st in B3
S44 - S48 - G727 -> C9
~History~
S54 - 3rd in A
S31 - 4th in A
S25 - Runner-Up SP Cup
-
Daar heeft apology wel een puntapology240 wrote:Niet te voorbarig worden he, ELKE match moet gespeeld worden !! Een beetje voorzichtigheid is hier toch wel op zijn plaats.Prince88 wrote:Vind ik dus niet erg natuurlijk, ik wip hierdoor sowieso over één van beiden heen donderdag![]()

Maar er alvast vanuitgaande dat lord random niet hele rare dingen gaat doen: Proficiat met het behoud in de A!!!
-
Tsja, het is natuurlijk onder voorbehoud...
Maar, mits donderdag wordt gewonnen
, toch mooi dat er twee Nederlandse vlaggetjes gaan prijken in de A! 
Maar, mits donderdag wordt gewonnen

Oei. Ik heb het seizoen in A eigenlijk niet zo gevolgd. Ik wist niet dat jij het zo moeilijk hebt gehad in A. Beloofd niet veel goeds voor mij voor volgend seizoen dus.
Hopelijk gaan er dan toch een deel hervormen waardoor we er iets makkelijker in blijven. Ik zoek volgend seizoen ook nog eens een kans te wagen in de beker. Heb ik tot nu toe nog niet veel geluk in gehad, maar volgend seizoen ga ik het nog eens wagen denk ik.

TEAM : Djerba
-
Het zit gewoon superdicht op elkaar! Ik bedoel, nummers 6 t/m 11:
6 FC Strakapůd 51 29 15 6 8 86 47 +39
7 FCB Mikef 49 29 14 7 8 76 35 +41
8 FC NBG 47 29 15 2 12 73 36 +37
9 Bizone TM 46 29 15 1 13 93 55 +38
10 SKS Litoměřice 46 29 13 7 9 61 36 +25
--------------------------------------------------------------------------------
11 Fresh 45
Daar zit zo weinig verschil tussen. Het kleinste verschil door loting of strengheid scheids, kan je dus al een paar plekken schelen. Want (bijna) iedereen heeft allemaal niet-agressieve spelers. Heb jij dus 3x een strenge scheids (= veel gele kaarten, dus veel schorsingen) en heeft de ander 3x een slappe scheids (= weinig schorsingen), dat heeft zo'n invloed als je dan de 4e wedstrijd tegen elkaar speelt. Dus tegenwoordig hoef ik niet meer per se een strenge scheids (in de competitie dan), mag ook prima een watje zijn, scheelt weer wat schorsingen voor de volgende wedstrijd
6 FC Strakapůd 51 29 15 6 8 86 47 +39
7 FCB Mikef 49 29 14 7 8 76 35 +41
8 FC NBG 47 29 15 2 12 73 36 +37
9 Bizone TM 46 29 15 1 13 93 55 +38
10 SKS Litoměřice 46 29 13 7 9 61 36 +25
--------------------------------------------------------------------------------
11 Fresh 45
Daar zit zo weinig verschil tussen. Het kleinste verschil door loting of strengheid scheids, kan je dus al een paar plekken schelen. Want (bijna) iedereen heeft allemaal niet-agressieve spelers. Heb jij dus 3x een strenge scheids (= veel gele kaarten, dus veel schorsingen) en heeft de ander 3x een slappe scheids (= weinig schorsingen), dat heeft zo'n invloed als je dan de 4e wedstrijd tegen elkaar speelt. Dus tegenwoordig hoef ik niet meer per se een strenge scheids (in de competitie dan), mag ook prima een watje zijn, scheelt weer wat schorsingen voor de volgende wedstrijd

-
Proficiat Princeke!
-
Merci!
Blij dat ik heb kunnen consolideren op het einde en uiteindelijk toch nog 10e ben geëindigd. Wel mijn beste prestatie ooit!
Even wat spelers eruit, zodat de kern iets afslankt. Er zitten teveel spelers in de kern en hierdoor kan er steeds niet gekocht worden. Want wat blijkt, mijn jeugdcoördinator is mij gunstig gezind afgelopen maanden (*even afkloppen*) en hierdoor kan ik steeds niemand kopen. Er zitten enkele 30-jarige spelers in die vervangen moeten worden halverwege het seizoen en daar moet ruimte voor zijn. Daarnaast nog enkele aankopen aankomend seizoen om de kern nog wat te versterken. Het geld is er in ieder geval nog wel voor. Nu maar hopen dat ik de tijd heb om steeds op de goede momenten te kunnen kopen (wat nog maar de vraag is, want afgelopen seizoen was het erg moeilijk vanwege wat tijdsgebrek) en de goede spelers op de lijsten te vinden zijn.
Ik heb wel erg veel zin in volgend seizoen met 3 belgen en 2 nederlanders

Blij dat ik heb kunnen consolideren op het einde en uiteindelijk toch nog 10e ben geëindigd. Wel mijn beste prestatie ooit!

Even wat spelers eruit, zodat de kern iets afslankt. Er zitten teveel spelers in de kern en hierdoor kan er steeds niet gekocht worden. Want wat blijkt, mijn jeugdcoördinator is mij gunstig gezind afgelopen maanden (*even afkloppen*) en hierdoor kan ik steeds niemand kopen. Er zitten enkele 30-jarige spelers in die vervangen moeten worden halverwege het seizoen en daar moet ruimte voor zijn. Daarnaast nog enkele aankopen aankomend seizoen om de kern nog wat te versterken. Het geld is er in ieder geval nog wel voor. Nu maar hopen dat ik de tijd heb om steeds op de goede momenten te kunnen kopen (wat nog maar de vraag is, want afgelopen seizoen was het erg moeilijk vanwege wat tijdsgebrek) en de goede spelers op de lijsten te vinden zijn.
Ik heb wel erg veel zin in volgend seizoen met 3 belgen en 2 nederlanders

Zal ik het nieuwe seizoen dan al maar aftrappen? Wat zijn jullie verwachtingen, en/of doelen dit seizoen?
Ik wil mij gewoon rustig in de middenmoot (plaats 7 tot 9) nestelen, en een poging wagen in de bekercompetitie.
Het zal een hele aanpassing zijn voor mij, want de afgelopen 4 seizoenen heb ik slechts 2 keer verloren in competitieverband. Misschien win ik er dit jaar slechts 2.
Ik wil mij gewoon rustig in de middenmoot (plaats 7 tot 9) nestelen, en een poging wagen in de bekercompetitie.
Het zal een hele aanpassing zijn voor mij, want de afgelopen 4 seizoenen heb ik slechts 2 keer verloren in competitieverband. Misschien win ik er dit jaar slechts 2.

-
Dan zal ik het tweede balcontact van het nieuwe seizoen voor mijn rekening nemen...
Om te beginnen gaan al mijn spelers op winstpremie. Dus ook mijn A-spelers! Ik heb niet de illusie dat ik meer dan 50% van de wedstrijden zal gaan winnen, dus loon loont niet meer.
Ook ik stel mezelf 2 doelen: Behoud in de A (plaats 10 ben ik mee tevreden) en zover als mogelijk in de beker komen. Als beiden lukt ben ik helemaal tevreden, maar indien nodig zal ik gedurende het seizoen een keuze moeten maken tusssen één van beide doelen.
Tot slot: Alle Nederlanders en Belgen veel succes toegewenst!
Om te beginnen gaan al mijn spelers op winstpremie. Dus ook mijn A-spelers! Ik heb niet de illusie dat ik meer dan 50% van de wedstrijden zal gaan winnen, dus loon loont niet meer.
Ook ik stel mezelf 2 doelen: Behoud in de A (plaats 10 ben ik mee tevreden) en zover als mogelijk in de beker komen. Als beiden lukt ben ik helemaal tevreden, maar indien nodig zal ik gedurende het seizoen een keuze moeten maken tusssen één van beide doelen.
Tot slot: Alle Nederlanders en Belgen veel succes toegewenst!

Als het een bekercampagne als dit jaar gaat zijn, en we komen elkaar niet tegen, dan spelen wij de finale.
Ene met in de halve finale een linieraiting van 137 speelt morgen de finale.
Moet ons toch ook lukken denk ik dan.
Maar ook ik ga mogelijk mijn doelen nog aanpassen. Als ik zie dat ik te zeer moet knokken om erin te blijven ga ik de beker wel opgeven denk ik.
Ook van mij succes allemaal.
En Linx? Ga je verder als Belg gaan, of wil je de eerste van het Afrikaanse continent zijn in A?

Ene met in de halve finale een linieraiting van 137 speelt morgen de finale.

Maar ook ik ga mogelijk mijn doelen nog aanpassen. Als ik zie dat ik te zeer moet knokken om erin te blijven ga ik de beker wel opgeven denk ik.
Ook van mij succes allemaal.

En Linx? Ga je verder als Belg gaan, of wil je de eerste van het Afrikaanse continent zijn in A?

Ik denk dat ik toch bij Zimbabwe blijf
. Ook mijn doel is behoud, en in de beker heb ik me er nog nooit expres laten uitschakelen dus dat zijn we wel. Spijtig van dit seizoen, want had ik tegen de vlammers een betere ploeg kunnen opstellen, had het er dit jaar zeker ingezeten.