Divisie A

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

Prince88
Member of the Soccer Project Association

Re: Divisie A

Post by Prince88 »

Ik ben wel weer benieuwd wat het gaat brengen aankomend seizoen. Ziet er naar uit dat het wederom een sterke divisie zal zijn. Doel is wederom zo hoog mogelijk eindigen :P

Ik heb even een lijstje onder ogen gezien van wat Tsjechische managers met de top5 die zij voor ogen hadden aan het einde van seizoen 33. Bleek dat ik bij 3 van de inzendingen in de top5 zou eindigen :o Ik weet niet wat zij in gedachten hadden, maar dat was in ieder geval niet gelukt. We zullen aankomend seizoen nog eens proberen om iets moois neer te zetten. De cup zullen we wederom links laten liggen.

We beginnen de week wel goed; we hebben de hele week slechts één Rm beschikbaar en die is 29... Laten we hopen op een beetje geluk met de loting.
Prince88, proud manager of Fresh
Bombay

Post by Bombay »

Hebben ze voor dit seizoen ook zo'n lijst? Ik begin overigens ook al te twijfelen aan de beker. als ik zie hoeveel geblesseerden ik nu de laatste 2 weken heb gehad. Als ik dat dan ook heb, dan heb ik een probleem. Met mijn smalle kern ga ik dat nooit kunnen opvangen.
TEAM : Djerba
Bombay

Post by Bombay »

Maandag heb ik al dadelijk niet al te veel geluk. Hem had ik beter op een dinsdag of een vrijdag getroffen, en met een agressievere scheids. Dat gaat dus hopen worden op een gelijkspel.
Bombay

Post by Bombay »

Nou Princeke. ik zie net dat de laatste wedstrijd tegen jouw is. Hopelijk gaat dat niet 1 op leven of dood zijn. :mrgreen:
Prince88

Post by Prince88 »

Bombay wrote:Nou Princeke. ik zie net dat de laatste wedstrijd tegen jouw is. Hopelijk gaat dat niet 1 op leven of dood zijn. :mrgreen:
Laten we het hopen van niet :mrgreen:
B e n

Post by B e n »

Remedy73 staat meteen goed :mrgreen:

Op het eerste zicht gaat er niet eentje hervormen dus het wordt het een nog hardere strijd om die top-10 te halen :). Ben benieuwd! :D
FC The White Caps - S40 Playing in A (Rebuilding)
Prince88

Post by Prince88 »

Enkel SKS Litoměřice heeft al zijn spelers op de lijst gezet, verder zijn het 15 teams voor 10 plekken :twisted:
Bombay

Post by Bombay »

Jawel. Litomerice heeft er een heleboel op de lijst staan. city Wizards ook 4, en Bonner 2. Maar Bonner gaat zeker niet hervormen.
B e n

Post by B e n »

Bombay wrote:Jawel. Litomerice heeft er een heleboel op de lijst staan. city Wizards ook 4, en Bonner 2. Maar Bonner gaat zeker niet hervormen.
Ahja, den dieje :P. Had een berichtje van een IBP gekregen maar die was al weg natuurlijk :evil:. Ga zijn team goed in het oog houden zodat ik misschien eentje aan de haak kan slaan.
FC The White Caps - S40 Playing in A (Rebuilding)
Linx
Team Board Member

Post by Linx »

Oei we staan al op de laatste plaats :mrgreen: Wat in het begin van het seizoen wel leuk is want zo zijn we normaal de beste ploeg (wat helemaal niet klopt natuurlijk :D ) Verder hebben we een uitstekend programma met te beginnen tegen Fc Strakapud dat een zeer sterk team heeft maar net als ons geen te beste teamspirit. Met wat geluk moet een overwinning kunnen, daarna spelen we bij Widlaks, waar we niets te verliezen hebben.
Bombay

Post by Bombay »

Pronostiek voor de 1ste speeldag vanop het Tsjechisch forum:
Totemo Baka - Djerba 2:1
FCB Shucadlo - FC Widlaks 1:1
PC Bonner - N.I.F.C 1:0
Fresh - Bizone TM 2:1
City Wizards - FCB Mikef 2:0
s.k de twee linkervoeten - FC Strakapůd 0:1
u utd - FC Remedy 2:0
SKS Litoměřice - Viastore 0:4
remedy73

Post by remedy73 »

Bombay wrote:u utd - FC Remedy 2:0
Ik ga wel uit van een verlies, maar 2 doelpunten verschil??? :D
FC Remedy is playing in division B.2
Winner SP-cup in Season 43, 56, 59, 89 & 90.
Champion in A in Season 44, 45, 55 & 90.
Winner Beneliga in Season 37, 41, 55, 56, 57, 60, 62, 66, 68, 70, 73, 88, 89, 90, 91 118 & 119.
Prince88

Post by Prince88 »

De A-divisie staat dit nu trouwens wel fier bovenaan bij de statistieken; maar liefst een gemiddelde klasse van 86% :P

Morgen de eerste wedstrijd thuis tegen Bizone TM. Pittige pot, strenge scheids van 90% wat wel in mijn voordeel is. Hij heeft van het weekend 2 spelers verkocht, komt goed uit, want ook mijn teamspirit is geen 90%.
Bombay

Post by Bombay »

Linx wrote:Oei we staan al op de laatste plaats :mrgreen: Wat in het begin van het seizoen wel leuk is want zo zijn we normaal de beste ploeg (wat helemaal niet klopt natuurlijk :D ) Verder hebben we een uitstekend programma met te beginnen tegen Fc Strakapud dat een zeer sterk team heeft maar net als ons geen te beste teamspirit. Met wat geluk moet een overwinning kunnen, daarna spelen we bij Widlaks, waar we niets te verliezen hebben.
En zelfs bij de statistieken sta je helemaal bovenaan. Jaja. Tis duidelijk wie dit seizoen het te kloppen team gaat zijn, hé mannen. :)
meangreen

Post by meangreen »

Linx wrote:Oei we staan al op de laatste plaats :mrgreen: Wat in het begin van het seizoen wel leuk is want zo zijn we normaal de beste ploeg (wat helemaal niet klopt natuurlijk :D ) Verder hebben we een uitstekend programma met te beginnen tegen Fc Strakapud dat een zeer sterk team heeft maar net als ons geen te beste teamspirit. Met wat geluk moet een overwinning kunnen, daarna spelen we bij Widlaks, waar we niets te verliezen hebben.
als je je vlaggetje wilt aanpassen; nu kan het!!
FC Meangreen speelt in A
Begonnen in seizoen 30

Winnaar Beneliga seizoen 47+48+50+83+85+86
Winnaar SPEL seizoen 48
Winnaar SP CUP seizoen 48+51+62+63+87
KAMPIOEN van de A seizoen 49+50+87+88+102

Linierecord: 154 (thuis) 153 (uit)
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”