Ik ben wel weer benieuwd wat het gaat brengen aankomend seizoen. Ziet er naar uit dat het wederom een sterke divisie zal zijn. Doel is wederom zo hoog mogelijk eindigen
Ik heb even een lijstje onder ogen gezien van wat Tsjechische managers met de top5 die zij voor ogen hadden aan het einde van seizoen 33. Bleek dat ik bij 3 van de inzendingen in de top5 zou eindigen Ik weet niet wat zij in gedachten hadden, maar dat was in ieder geval niet gelukt. We zullen aankomend seizoen nog eens proberen om iets moois neer te zetten. De cup zullen we wederom links laten liggen.
We beginnen de week wel goed; we hebben de hele week slechts één Rm beschikbaar en die is 29... Laten we hopen op een beetje geluk met de loting.
Hebben ze voor dit seizoen ook zo'n lijst? Ik begin overigens ook al te twijfelen aan de beker. als ik zie hoeveel geblesseerden ik nu de laatste 2 weken heb gehad. Als ik dat dan ook heb, dan heb ik een probleem. Met mijn smalle kern ga ik dat nooit kunnen opvangen.
Maandag heb ik al dadelijk niet al te veel geluk. Hem had ik beter op een dinsdag of een vrijdag getroffen, en met een agressievere scheids. Dat gaat dus hopen worden op een gelijkspel.
Bombay wrote:Jawel. Litomerice heeft er een heleboel op de lijst staan. city Wizards ook 4, en Bonner 2. Maar Bonner gaat zeker niet hervormen.
Ahja, den dieje . Had een berichtje van een IBP gekregen maar die was al weg natuurlijk . Ga zijn team goed in het oog houden zodat ik misschien eentje aan de haak kan slaan.
Oei we staan al op de laatste plaats Wat in het begin van het seizoen wel leuk is want zo zijn we normaal de beste ploeg (wat helemaal niet klopt natuurlijk ) Verder hebben we een uitstekend programma met te beginnen tegen Fc Strakapud dat een zeer sterk team heeft maar net als ons geen te beste teamspirit. Met wat geluk moet een overwinning kunnen, daarna spelen we bij Widlaks, waar we niets te verliezen hebben.
Pronostiek voor de 1ste speeldag vanop het Tsjechisch forum:
Totemo Baka - Djerba 2:1
FCB Shucadlo - FC Widlaks 1:1
PC Bonner - N.I.F.C 1:0
Fresh - Bizone TM 2:1
City Wizards - FCB Mikef 2:0
s.k de twee linkervoeten - FC Strakapůd 0:1
u utd - FC Remedy 2:0
SKS Litoměřice - Viastore 0:4
Ik ga wel uit van een verlies, maar 2 doelpunten verschil???
FC Remedy is playing in division B.2
Winner SP-cup in Season 43, 56, 59, 89 & 90.
Champion in A in Season 44, 45, 55 & 90.
Winner Beneliga in Season 37, 41, 55, 56, 57, 60, 62, 66, 68, 70, 73, 88, 89, 90, 91 118 & 119.
De A-divisie staat dit nu trouwens wel fier bovenaan bij de statistieken; maar liefst een gemiddelde klasse van 86%
Morgen de eerste wedstrijd thuis tegen Bizone TM. Pittige pot, strenge scheids van 90% wat wel in mijn voordeel is. Hij heeft van het weekend 2 spelers verkocht, komt goed uit, want ook mijn teamspirit is geen 90%.
Linx wrote:Oei we staan al op de laatste plaats Wat in het begin van het seizoen wel leuk is want zo zijn we normaal de beste ploeg (wat helemaal niet klopt natuurlijk ) Verder hebben we een uitstekend programma met te beginnen tegen Fc Strakapud dat een zeer sterk team heeft maar net als ons geen te beste teamspirit. Met wat geluk moet een overwinning kunnen, daarna spelen we bij Widlaks, waar we niets te verliezen hebben.
En zelfs bij de statistieken sta je helemaal bovenaan. Jaja. Tis duidelijk wie dit seizoen het te kloppen team gaat zijn, hé mannen.
Linx wrote:Oei we staan al op de laatste plaats Wat in het begin van het seizoen wel leuk is want zo zijn we normaal de beste ploeg (wat helemaal niet klopt natuurlijk ) Verder hebben we een uitstekend programma met te beginnen tegen Fc Strakapud dat een zeer sterk team heeft maar net als ons geen te beste teamspirit. Met wat geluk moet een overwinning kunnen, daarna spelen we bij Widlaks, waar we niets te verliezen hebben.