Divisie E

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

terry
Member of the Soccer Project Association

Post by terry »

De vernieuwing van de ploeg is bijna compleet, er worden nog 7 of 8 spelers verkocht, en nog 1 tot 3 spelers aangekocht. De hoge agressie is helemaal weggewerkt. De hoogste agressie van een speler is nu 34% terwijl dat eerst 93% was. De spelerskwaliteit is wel lichtjes gedaald maar dat wordt met de agressie goed opgelost. Verder is de spelersgroep erg jong. De keeper is 22 en verder zijn al de andere spelers 19 of 20 op mijn 22 jarige SW na.
Volgend seizoen kunnen we tegen het einde van het seizoen een goede linierating behalen, om het seizoen daarop te promoveren.
http://www.scheidsrechters.be de site voor scheidsrechters

Jupiler-McDonalds
dino_001

Post by dino_001 »

In principe denk ik dat ik alle matchen moet winnen om zeker te zijn maar morgen belangrijkste wedstrijd in degradatieduel. Ik moet 2 basisverdedigers missen en hij heeft spelers die betere BP halen. Gelukkig is het een thuismatch en kan ik mijn agressie hoger instellen en is zijn TS ietsje minder. Ik moet gewoon winnen maar weet niet of ik 100% stijl moet kiezen kick en rush of mijn referentie-instelling van lange bal 80%
Season 31: D.10 (to build up new team)
manager of dino's since 29/08/2006
Geronimo

Post by Geronimo »

De uitverkoop begint bij Global Army.

Nu we zo goed als zeker zijn dat we nog een seizoen in E blijven (al staan we maar op 2 punten van de tweede).

5 Spelers mogen het kamp al verlaten (GK, RB, SW, CM en RF)
Enkele van deze zijn omwille van hun ouderdom op de tl gezet, sw omdat ik deze niet van doen heb maar dit is een waar talent, GK omdat hij gewoon te slecht is voor men team. Na deze week beslis ik ook welke 2 jeugdspelers Global Army gaan mogen verlaten.

Olé
Image
Fikkiezero

Post by Fikkiezero »

4 - 0 nederlaag, geen probleem want ingecalculeerd.

We gaan het nog lastig krijgen voor het behoud, maar normaal moet het lukken.
Image
11 seizoensoverwinningen
3de plaats in UCI Ploegenranking
4de plaats in individuele UCI rennersranking
Trots manager van T-Man, Prince88, Roelie, N.V.C. en purple_white
dino_001

Post by dino_001 »

dino_001 wrote:In principe denk ik dat ik alle matchen moet winnen om zeker te zijn maar morgen belangrijkste wedstrijd in degradatieduel. Ik moet 2 basisverdedigers missen en hij heeft spelers die betere BP halen. Gelukkig is het een thuismatch en kan ik mijn agressie hoger instellen en is zijn TS ietsje minder. Ik moet gewoon winnen maar weet niet of ik 100% stijl moet kiezen kick en rush of mijn referentie-instelling van lange bal 80%
Geen thuismatch dus... Verloren met 2-1 (linieratings 122-119) en mijn RM die er na 71 minuten af moest na 2 gele kaarten. :? Sta nu 8 punten achter... Mathematisch nog mogelijk maar....
armstech

Post by armstech »

Vannacht 131 tegen 113 in linieratings gewonnen, en dan nog maar met 1-0. Dat is ondertussen al het hele seizoen zo. Als 18% beter in de linies maar goed is voor 1-0 winst dan vraag ik mij af of het aan de random ligt of aan mijn 532 systeem
sjoerd

Post by sjoerd »

Morgen tegen nummer 2.
1 = 63 pt.
2 = 63 pt.
3 (ik) = 61 pt.
Win ik vanavond => 1 of 2.
Gelijk => nog alles mogelijk.
Verlies => waarschijnlijk geen 1e meer.
Voetbalkoning
Team Manager

Post by Voetbalkoning »

dino_001 wrote:
dino_001 wrote:In principe denk ik dat ik alle matchen moet winnen om zeker te zijn maar morgen belangrijkste wedstrijd in degradatieduel. Ik moet 2 basisverdedigers missen en hij heeft spelers die betere BP halen. Gelukkig is het een thuismatch en kan ik mijn agressie hoger instellen en is zijn TS ietsje minder. Ik moet gewoon winnen maar weet niet of ik 100% stijl moet kiezen kick en rush of mijn referentie-instelling van lange bal 80%
Geen thuismatch dus... Verloren met 2-1 (linieratings 122-119) en mijn RM die er na 71 minuten af moest na 2 gele kaarten. :? Sta nu 8 punten achter... Mathematisch nog mogelijk maar....
Je had je indivuele team orders ook vergeten in te stellen...Misschien heeft dat net het verschil uitgemaakt!
S.C. Enschede, in vier seizoenen van de H naar de D divisie!
S14 Kampioen H.1060 (5e speeldag begonnen)
S15 Kampioen G.354
S16 Kampioen F.118
S17 Vice-Kampioen E.40
S18 ? D.14
armstech

Post by armstech »

Morgen op het veld van de 2de. Hopelijk kan ik dan nog altijd het maximum van de punten behouden :) Dehelft van mijn A-team heeft tamelijk lage fitheid, en maar 95%TS. Het zal er dus om spannen. ...
Voetbalkoning
Team Manager

Post by Voetbalkoning »

Bloedstollend spannend hier in de E.40! Mijn Tsjechische vrienden van MonteCore FC, de koploper, hebben de nummer 2 , the Teenage Mutant Soccer Turtles, verslagen waardoor ik nu een gelijk aantal punten heb als die ploeg!
Helaas hebben de Turtles meer wedstrijden gewonnen dus is het enige dat rest al mijn overige wedstrijden winnen en hopen op puntverlies van de Turtles .Gelukkig heb ik een iets eenvoudiger programma...

@ Terry: complimenten met het ombouwen van je ploeg! Ziet er indrukwekkend uit, volgend jaar moeten de meeste spelers wel BP's van 66 gaan halen en door hun jonge leeftijd kunnen ze makkelijk naar 68+ uitgroeien. Hopelijk kom ik je zsm in de D tegen!
S.C. Enschede, in vier seizoenen van de H naar de D divisie!
S14 Kampioen H.1060 (5e speeldag begonnen)
S15 Kampioen G.354
S16 Kampioen F.118
S17 Vice-Kampioen E.40
S18 ? D.14
Fikkiezero

Post by Fikkiezero »

Terecht draw met 123 linierratings tegen 123. We staan nog steeds 9de, 4 punten voor op de elfde.

Het ziet er qua stand dus mooi uit, maar helaas is het wedstrijdschema dat niet...

Wel was deze draw tegen de toenmalige 2de (door draw derde), dus toch mooie prestatie van de jongens :D
Image
11 seizoensoverwinningen
3de plaats in UCI Ploegenranking
4de plaats in individuele UCI rennersranking
Trots manager van T-Man, Prince88, Roelie, N.V.C. en purple_white
terry

Post by terry »

Voetbalkoning wrote:Bloedstollend spannend hier in de E.40! Mijn Tsjechische vrienden van MonteCore FC, de koploper, hebben de nummer 2 , the Teenage Mutant Soccer Turtles, verslagen waardoor ik nu een gelijk aantal punten heb als die ploeg!
Helaas hebben de Turtles meer wedstrijden gewonnen dus is het enige dat rest al mijn overige wedstrijden winnen en hopen op puntverlies van de Turtles .Gelukkig heb ik een iets eenvoudiger programma...

@ Terry: complimenten met het ombouwen van je ploeg! Ziet er indrukwekkend uit, volgend jaar moeten de meeste spelers wel BP's van 66 gaan halen en door hun jonge leeftijd kunnen ze makkelijk naar 68+ uitgroeien. Hopelijk kom ik je zsm in de D tegen!
Bedankt, maar er is de kans dat we elkaar mislopen omdat de D reeks echt wel een stuk zwaarder is als de onze. Ik kon vorig jaar kampioen worden maar heb het niet gedaan om mijn ploeg te laten groeien. Nu ik dit seizoen zeker niet aan de top meekon heb ik maar beslist mijn ploeg om te bouwen. En ik heb hier en daar wel wat geluk gehad. De gemiddelde GK zal wel met zo'n 1,5% gezakt zijn maar dat wordt door de verlaagde agressie helemaal weggewerkt.

Ik hoop eigenlijk dat je niet promoveert omdat ik bang ben dat je niet meekan. Maar als je de kans hebt en je wilt promoveren dan denk ik: Go for it!
http://www.scheidsrechters.be de site voor scheidsrechters

Jupiler-McDonalds
dino_001

Post by dino_001 »

1-0 gewonnen en nog 5 punten goed te maken :?
sjoerd

Post by sjoerd »

0-0 G, veel pech (opnieuw :roll: !), om 22u valt mijn A-LB uit en die domme assistent zet mijn jeugdspeler er daarom in. Gevolg=> 30 prestatie minder en dan alsnog 123 linie halen vind ik knap. Nu 1 punt achter op promotie :D !
armstech

Post by armstech »

Vannacht de topper tegen de 2e gewonnen met 2-3. Ik haalde 125 in de linies, hij 120. Niet slecht voor een vrijdag :) Dankzij 2 goals van mijn topschutter diept die zijn voorsprong in die stand nog wat verder uit. Maandag op bezoek bij de 14e met 4 geschorsten. Mijn GK, SW, LM en, CM zullen er niet bij zijn. Stand in E.45:

1 armstech's team.......81
2 team 33...................72
3 MFK.Sekcov..............63
4 BC Tsunamis............48
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”