Divisie A
Moderator: Moderator
Re: Divisie A
Ik ben net zo is effe aan het kijken geweest naar de scheidsrechters die ik in mijn wedstrijden heb. Ik heb er verdorie altijd met een lage agressie, en ook in de wedstrijden dat dat net mijn voordeel zou moet zijn. Niet goed dus....
TEAM : Djerba
Ja, alleen heb ik weer zo'n slechte teamspiritBombay wrote:En zelfs bij de statistieken sta je helemaal bovenaan. Jaja. Tis duidelijk wie dit seizoen het te kloppen team gaat zijn, hé mannen.Linx wrote:Oei we staan al op de laatste plaatsWat in het begin van het seizoen wel leuk is want zo zijn we normaal de beste ploeg (wat helemaal niet klopt natuurlijk
) Verder hebben we een uitstekend programma met te beginnen tegen Fc Strakapud dat een zeer sterk team heeft maar net als ons geen te beste teamspirit. Met wat geluk moet een overwinning kunnen, daarna spelen we bij Widlaks, waar we niets te verliezen hebben.

-
- Member of the Soccer Project Association
Manager > profiel > gegevens en land aanpassen.Linx wrote:Ja, alleen heb ik weer zo'n slechte teamspiritBombay wrote:En zelfs bij de statistieken sta je helemaal bovenaan. Jaja. Tis duidelijk wie dit seizoen het te kloppen team gaat zijn, hé mannen.Linx wrote:Oei we staan al op de laatste plaatsWat in het begin van het seizoen wel leuk is want zo zijn we normaal de beste ploeg (wat helemaal niet klopt natuurlijk
) Verder hebben we een uitstekend programma met te beginnen tegen Fc Strakapud dat een zeer sterk team heeft maar net als ons geen te beste teamspirit. Met wat geluk moet een overwinning kunnen, daarna spelen we bij Widlaks, waar we niets te verliezen hebben.
. Maar dat vlaggetje kan ik echt niet aanpassen hoor.
Ik heb wel SPFA dus weet niet of iedereen dat kan.
gr Richard
FC Meangreen speelt in A
Begonnen in seizoen 30
Winnaar Beneliga seizoen 47+48+50+83+85+86
Winnaar SPEL seizoen 48
Winnaar SP CUP seizoen 48+51+62+63+87
KAMPIOEN van de A seizoen 49+50+87+88+102
Linierecord: 154 (thuis) 153 (uit)
Begonnen in seizoen 30
Winnaar SPEL seizoen 48
Nounou. Kijk eens aan wie er daarboven staat te blinken.
Ik weet nu al dat ik de beker ga opgeven. Met mijn loting ga ik het anders niet redden dit jaar.

Ik weet nu al dat ik de beker ga opgeven. Met mijn loting ga ik het anders niet redden dit jaar.

-
Kampioenen!
Alleen jammer dat er nog 29 potjes te gaan zijn
Alleen jammer dat er nog 29 potjes te gaan zijn

-
<kug, kug> Met 11 linieratings verschil had het inderdaad 2 doelpunten verschil kúnnen zijn, maar het wás 1 doelpuntremedy73 wrote:Ik ga wel uit van een verlies, maar 2 doelpunten verschil???Bombay wrote:u utd - FC Remedy 2:0

-
Zullen we dan maar stoppen nu?
Kan ik in ieder geval zeggen dat ik ooit eens op de eerste plaats stond in A
Goed begin in ieder geval met een 3-1 overwinning. Morgen naar NIFC, er liggen op zich kansen.

Kan ik in ieder geval zeggen dat ik ooit eens op de eerste plaats stond in A

Goed begin in ieder geval met een 3-1 overwinning. Morgen naar NIFC, er liggen op zich kansen.
Prince88, proud manager of Fresh
Hola! Dat was mijn pronostiek niet, hé. Kijk maar is op het Tsjechische forum. daar staan er verschillende, en ook verschillende voor het klassement op het einde van het seizoen. Jij bent overigens de enigste Nederlandstalige waar rekening mee gehouden wordt.remedy73 wrote:<kug, kug> Met 11 linieratings verschil had het inderdaad 2 doelpunten verschil kúnnen zijn, maar het wás 1 doelpuntremedy73 wrote:Ik ga wel uit van een verlies, maar 2 doelpunten verschil???Bombay wrote:u utd - FC Remedy 2:0

-
Met mij houden ze geen rekening, maar met Linx zijn linkervoeten wél...Bombay wrote:Hola! Dat was mijn pronostiek niet, hé. Kijk maar is op het Tsjechische forum. daar staan er verschillende, en ook verschillende voor het klassement op het einde van het seizoen. Jij bent overigens de enigste Nederlandstalige waar rekening mee gehouden wordt.

Linx is overigens goed aan het investeren. Heeft al een aantal 28 en 29 jarige versterkingen aangeschaft. Ik sluit niet uit dat hij inderdaad de hoogst geklasseerde NL-talige gaat worden.
-
de kampioen gaat onderuit met 'slechts' een 147 uitrating in zijn 1e match.
152 thuis, met max 90% TS. ni slecht om het seizoen zo mee te kunnen starten
152 thuis, met max 90% TS. ni slecht om het seizoen zo mee te kunnen starten

Royal FC (el stino) - Manager since season 8
Ze zetten mij daar zelfs 3de (sommige toch) al snap ik dan toch niet hoe ik dat moet klaarspelen. Widlaks, Shudlaco, u utd en Stakapud staan zeker boven mij. Morgen hoop ik op een punt bij Widlaks maar ik denk dat het bij hopen blijft. Toch ben ik er van overtuigd dat we dit seizoen een veel boeiender seizoen krijgen.remedy73 wrote:Met mij houden ze geen rekening, maar met Linx zijn linkervoeten wél...Bombay wrote:Hola! Dat was mijn pronostiek niet, hé. Kijk maar is op het Tsjechische forum. daar staan er verschillende, en ook verschillende voor het klassement op het einde van het seizoen. Jij bent overigens de enigste Nederlandstalige waar rekening mee gehouden wordt.
Linx is overigens goed aan het investeren. Heeft al een aantal 28 en 29 jarige versterkingen aangeschaft. Ik sluit niet uit dat hij inderdaad de hoogst geklasseerde NL-talige gaat worden.
-
het heeft ook een voordeel hé!Bombay wrote:Ik ben net zo is effe aan het kijken geweest naar de scheidsrechters die ik in mijn wedstrijden heb. Ik heb er verdorie altijd met een lage agressie, en ook in de wedstrijden dat dat net mijn voordeel zou moet zijn. Niet goed dus....
een stuk minder kaarten betekent ook een stuk minder schorsingen en dat betekent weer betere prestaties!

FC Meangreen speelt in A
Begonnen in seizoen 30
Winnaar SPEL seizoen 48
Begonnen in seizoen 30
Winnaar SPEL seizoen 48
Neenee. Is geen enkel voordeel aan. In de match van vandaag en in die van morgen bijvoorbeeld had ik met een agressieve scheids kans gemaakt om gelijk te spelen of zelfs te winnen, en nu zelfs nog niet om gelijk te spelen. En helaas komen er zo nog een pak matchen. Dus geef mij maar allemaal agressieve scheidsrechters.
Eerste punt is binnen. Nu moet onze TS zo snel mogelijk omhoog, want die is nu nog altijd maar 90%.