vanochtend 0-0 gelijkgespeeld, ondanks een 8% beter in linieratings
hetzelfde verhaal als in de verloren finale van de E-cup waar ik ook zo'n 8-9% beter was,
maar ach ja, het staat toch vast dat ik 3e of 4e wordt, dus ik heb liever nu de random tegen dan volgend seizoen
2 % beter en gelukkig met 0 - 1 gewonnen, mede door 2 keer rood bij de tegenstander. Deze 3 punten waren broodnodig, nu hebben we weer een 5tal punten ademruimte.
Proficiat aan Belgium Squad, dat zo slecht begon maar ondertussen schitterend 1ste staat!
PS: waaraan wij toch wat geholpen hebben door Pivoj Teresov op een draw te houden
11 seizoensoverwinningen
3de plaats in UCI Ploegenranking
4de plaats in individuele UCI rennersranking
Trots manager van T-Man, Prince88, Roelie, N.V.C. en purple_white
Alweer verloren, we zijn met 3 ploegen voor 1 degradatieplaats, morgen moet ik een 1 onderling duel, en de andere moet tegen de laatste, dit is dus de beslissende speeldag. Hopen dat we het halen, een gelijkspel zou al voldoende zijn.
Vannacht 2-0 gewonnen. Morgen tegen de 12e uit de stand, mag dus geen probleem worden. Daarna, donderdag, de laatste match van het seizoen tegen de 3e. Als ik die win wordt ik kampioen in de E met het maximum van de punten. Het zal er wel om spannen, want ik zal maar met ongeveer een 85%TS kunnen spelen.
2 - 2 draw tegen de eerste, Belgium Squad, wat ons doet vermoeden dat als we resoluut voor de competitie gegaan waren, we veel verder geraakt zouden zijn. We haalden 124 linieratings, maar eigenlijk moesten we verloren hebben: 129 linieratings bij Belgium Squad. En zo zijn we, op 2 speeldagen van het einde nog altijd niet zeker van behoud in E. Nochtans willen we volgend jaar alles op het kampioenschap in E zetten...
11 seizoensoverwinningen
2-1 verloren tegen een rechtstreekse degradatieconcurrent. Gelukkig heeft de laatste voor een mirakel gezorgd door te winnen tegen de derde degradatiekandidaat. Nu moet ik tegen de 5de en hij tegen de 4de, ik heb 1 puntje voorsprong. Waarschijnlijk blijf ik erin.
Promotie is zeer dichtbij: Vandaag werd met 2-1 gewonnen en op de laatste speeldag staat SVV nu 2 punten achter op nummer een, en 1 punt voor op drie. Deze spelen de laatste wedstrijd nog tegen elkaar, SVV moet nog tegen nummer 10 ofzo, waar normaliteit zelfs met het C-team van gewonnen kan worden.
Degradatie is een feit...
Maandag gelijkspel tegen mede-degradatiekandidaat en vandaag gewonnen tegen een ploeg die lager staat. Ik heb 5 p te kort en zal dus naar F mogen gaan
Ga dus enkele spelers verkopen die ik teveel heb zodat ik terug aan 34 spelers zit en zorgen dat mijn TS op begin van seizoen ok is. Hopelijk zit ik na volgend seizoen hier terug te posten.
Season 31: D.10 (to build up new team)
manager of dino's since 29/08/2006
Gewonnen met 0-6 en we staan nog altijd tweede met 2 punten voor op de derde. Anderhalve week geleden heb ik veel aankopen en verkopen gedaan (omdat ik toch geen kampioen kon worden), waardoor mijn TS gedaald was tot rond de 50%. Ik heb nu een 7/15 en sta dus nog steeds tweede. Ik had gedacht dat er toch al een andere ploeg mij had kunnen voorbijsteken, maar dus nog niet. De laatste match is tegen de 5de, wat zéér moeilijk zal worden, aangezien mijn TS 65% is. Soit, we eindigen zeker in de top 3 en moest ik niet promoveren, dan doe ik volgend seizoen (met 100% TS) zeker mee voor de titel.
We zijn zeker van het behoud, en slaken een diepe zucht. Na het gelijkspel tegen de nummer 1 gisteren blikten we uit de 6de in met 1 - 3 cijfers. Linieratings 127, en dat met 1 B-speler en verkeerde tactiek. Volgend seizoen moet de klasse eruit komen, en gaan we voor de titel.
11 seizoensoverwinningen
De 1e speelt nog tegen de 3e, als ik en de 1e winnen zal ik 1 puntje achterstaan op de 3e. De 2e speelt tegen de 5e. Die kan me ook niet meer inhalen. Als de 2e wint en de 1e verliest is de huidige 2e kampioen met een beter doelpuntensaldo.
Onderaan staan 4 teams in degradatiegevaar, 1 zal in E blijven. De 10e (31p) speelt tegen de 11e (31p) en de 12e (30p) speelt tegen de 13e (29p)! Als de 13e wint en de 12e en de 12e spelen gelijk is het de 13e die blijft...
ESSEVEE (manager: Esseveeboy)
S.48: 1e in G
S.49: 1e in F
S.50: 1e in E
S.51: 1e in D
S.52: 10e in C S.53: 2e in C
zozo, vanaf volgend seizoen kunde mij hier verwachten
Lesbuffalos - Oh father tell me, we get what we deserve... And way down we go...
Winner of the Beneliga Season 78, 80, 103, 104, 105, 106 & 107!
A-league winner of Season 104 & 105!
SP-Cup Winner Season 106, 107 & 108!
Since S1 - August 27 2004
Ik ga u alweer verlaten, na een seizoen. Mijn doelstelling als verse F kampioen was om in het linkerrijtje (eerste van de E.40 te eindigen. De op papier sterkere concurrentie bleek echter zwakker (vooral inconsistenter) dan verwacht waardoor ik de kans heb gepakt om te promoveren! Frappant is dat ik pas deze week voor het eerst naar een promotiestek ben opgeklommen
Even heb ik nog overwogen om derde te worden omdat mijn team relatief zwak is voor D begrippen, maar vind lijfsbehoud in de D toch een grotere uitdaging dan volgend seizoen weer proberen te promoveren de E, wat je eigenlijk al gelukt is! En nu kan ik zeggen dat ik in minder dan vier siezoenen van de H naar de D ben opgeklommen
Heel veel succes allen komend seizoen en ik hoop niet meer op dit forumonderdeel terug te keren
Voetbalkoning
S.C. Enschede, in vier seizoenen van de H naar de D divisie!
S14 Kampioen H.1060 (5e speeldag begonnen)
S15 Kampioen G.354
S16 Kampioen F.118
S17 Vice-Kampioen E.40
S18 ? D.14