Ik ben tot het besef gekomen dat ik nog een jaartje B zal nodig hebben voor te proberen top 10 te halen in A (mits promotie natuurlijk maar dat wordt ons streefdoel) Ik hoop dat jij top 10 kunt halen maar met die concurrentie wordt dat lastig..
greetz en succes
raffietje
we doen het gewoon samen!!!
S6: 2nd D --- S7: 1st C - S9: 1st C --- S10: 2nd B --- S11: 5th in A & Semi Finals Cup
S12: 6th in A --- S16: 1st in C --- S18: ... in B
Ik ben tot het besef gekomen dat ik nog een jaartje B zal nodig hebben voor te proberen top 10 te halen in A (mits promotie natuurlijk maar dat wordt ons streefdoel) Ik hoop dat jij top 10 kunt halen maar met die concurrentie wordt dat lastig..
Guardian wrote:En we blijven nog een seizoentje in B2
Tegen Mira gelukkig een Draw kunnen halen, want als je de stats bekijkt zou ik verloren moeten zijn Ik was slechter
Maar ik heb ook veel te danken aan Fc Crisis die zijn B ploeg op stal had laten staan, en volluit is gegaan ook al hadden sommigen dat graag anders gezien
Idem Voor het zelfde geld ga ik daar nog winnen, maar het heeft niet mogen zijn...
Czoveel wordt het zware verdict. Maar we gaan nu natuurlijk voor de volle pot in C zodat we snel terug in B zitten! Het heeft eigenlijk toch 1 voordeel: nu kan ik me volledig op de beker smijten en op andere VRB's!
Ah, al 1 van mijn toekomstige reeksgenoten. Ik hoop dat je het fout hebt en ik daar sta. Maar waarschijnlijk wordt het voor mij een seizoen om mijn te versterken en nog verder te verjongen. Dus in het begin zal mijn TS mij punten gaan kosten waardoor ik mij niet veel kansen geef om terug naar A te promoveren. Dan maar voor de Beker en een paar VrB's gaan.
Ik kom in seizoen B1 'versterken' na kampioen te zijn geworden in C2
s 3: 12th in E11
s 4: 1st in F31
s 7: 1st in E11 + 1/4 finale SP Beker !!!!
s 8: 2nd in D4
s 9: 1st in C2
s 10: 11th in B1
s12: retired from SP
s52: back @ SP with Noaars FC - 1st in H1146
s53: 1st in G382 S54: 8th in F128 S55: 1st in F128
ik ben zoals in ieder seizoen weer met teveel VrB bezig, dit ging vroeger altijd ten kostte van de L, dit seizoen wil ik wat eerder uit de degradatiezone, en niet meer de laatste dag met het nodige geluk erin blijven
Tevens wil ik die 2 stoefers hierboven het zo lastig mogelijk maken
Zij wilde de wereld zien. Hij installeerde Google Earth
B3, in principe zou ik titelfavoriet moeten zijn, maar ik ga 5 keer 5 weekdagen op rij niet kunnen inloggen dit seizoen. Dat gaat me ongetwijfeld punten kosten, zeker als er veel blessures vallen. We zien wel, eigenlijk interesseert het me nog maar matig.