K. Fl. Dorne heeft zich kunnen redden om in C.4 te blijven door een overwinning op Sora All Stars. Hierdoor speelt de club ook volgend seizoen in C!
De club zal alvast op enkele plaatsen moeten verjongen, zoals op de LM en CM. Op de RB zal er ook nog een speler moeten bijkomen om hier ook 2 volwaardige spelers te hebben.
Het is echt erg! Ik heb stress! pelsen kan nog steeds de titel afpakken. Als wij wint donderdag en als ik verlies, ben ik eraan voor de moeite. pelsen, ik wens je een stroompanne toe op woensdag
Isis wrote:Het is echt erg! Ik heb stress! pelsen kan nog steeds de titel afpakken. Als wij wint donderdag en als ik verlies, ben ik eraan voor de moeite. pelsen, ik wens je een stroompanne toe op woensdag
gespleten persoonlijkheid?
Pff, C6 is veel te spannend naar mijn goesting Raak ik van Molleke verlost of niet... that's the question
Last edited by emeulea on Tue Sep 19, 2006 9:55 am, edited 1 time in total.
Isis wrote:Het is echt erg! Ik heb stress! pelsen kan nog steeds de titel afpakken. Als wij wint donderdag en als ik verlies, ben ik eraan voor de moeite. pelsen, ik wens je een stroompanne toe op woensdag
gespleten persoonlijkheid?
Pff, C6 is veel te spannend naar mijn goesting Raak ik van Molleke verlost of niet... that's the question
Zorg maar dat je vertrekt.
Ik ben u beu (hahahahaha).
ik log in ,vanop vakantie en zie dat ık van de 1ste plaats naar de 4de ben gezakt. mijn vervanger heeft veel pech gehad, maar het is niet erg . nog een seızoen C of stoppen, ık weet het nıet...
Shonk wrote:K. Fl. Dorne heeft zich kunnen redden om in C.4 te blijven door een overwinning op Sora All Stars. Hierdoor speelt de club ook volgend seizoen in C!
De club zal alvast op enkele plaatsen moeten verjongen, zoals op de LM en CM. Op de RB zal er ook nog een speler moeten bijkomen om hier ook 2 volwaardige spelers te hebben.
PROFICIAT!!(volgend jaar dus nog steeds de derby's)
Volgend seizoen wordt niets minder dan de titel verwacht! De agressie willen we nog verder terugbrengen en waar nodig is zullen we drastisch verjongen!
LensDreamTeam
Started all over again after an abscence of more than 3 years.