el stino wrote:de andere n°1 heeft moet eigenlijk nog verschillende sterke teams ontvangen, dus eind volgende week hopen we alleen op kop te staan (4 wedstrijden tegen degradatieploegen )
Alles verloopt naar wens, lees ik. Ik sta trouwens 14e nu, denk dat ik daarmee in de C7 terechtkomt Al is het nog vroeg natuurlijk..
el stino wrote:de andere n°1 heeft moet eigenlijk nog verschillende sterke teams ontvangen, dus eind volgende week hopen we alleen op kop te staan (4 wedstrijden tegen degradatieploegen )
Alles verloopt naar wens, lees ik. Ik sta trouwens 14e nu, denk dat ik daarmee in de C7 terechtkomt Al is het nog vroeg natuurlijk..
zou fantastisch zijn als je in C.7 kunt geraken. nu wil ik je niet aanmoedigen om je te laten degraderen é
alles loopt idd naar wens. proberen nog enkele sterke jeugdspelers binnen te krijgen en dan moet het wel lukken. (zeker als ik zo eens de linieratings bekijk en ploegen van D.19 die zijn gepromoveerd)
ik kan al niet meer wachten op het volgende seizoen
ow ja, nog 6 matchen winnen en ik zit aan 200 gewonnen wedstrijden
Vandaag gewonnen met 0-1 tegen een redelijk sterke tegenstander, een goeie zaak dus. Donderdag wordt een makkie, maar vrijdag zal een stuk moeilijker worden, ik hoop dat ik dan kan winnen. Momenteel sta ik op de tweede plaats, maar als ik promveer dan moet het echt via de eerste plaats. Het wordt nog spannend.
131 ratings gehaald en dit kon nog beter. blijkbaar ben ik men IO's vergeten in te stellen waardoor ze allemaal op normaal stonden en enkele spelers behoorlijk onder hun niveau speelden
nu ja, overwinning is binnen en dat is het belangrijkste
Maandag 2-1 gewonnen en vandaag 2-4. We zijn weer opgeklommen naar de 2de plek met 2 punten achterstand op de nummer 1.
Het lijkt erop dan het een spannende competitie te worden.
We hebben trouwens een nieuwe topspits weten aan te trekken. Deze heeft een GK van 90 en kan maximaal een BP van 75.5 halen!!!
Morgen in de beker tegen een G-ploeg, we zullen wederom met ons B-elftal spelen!
Als je iets wil weten van manager Triple-M of over De Leeuwen van Achilles (de beste club van Nederland), volg de persberichten!
el stino wrote:morgen vliegen we eruit in de beker tenzij men C-team een wonder verricht
ach is niks, dan heeft men A-team wat meer rust, want ik zit 10 dagen met maar 2 Cm's
ik ken er 1 die blij zal zijn
2 beter en met penalty's verliezen
bijna was is dus idd nog door. zal nu wel wat minder inkomsten hebben, maar wil men team dit seizoen niet te moe maken
we zitten in de halve finale van enkele mooie cups met geld, dus als we die kunnen binnenhalen, zal dat zeker gecompenseerd worden.
morgen gaan we in de competitie weer vol voor de overwinning