Divisie E
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
Na een 1-2 uitoverwinning staat ook Fresh in de kwartfinales van de E-cup. Dit zijn de komende kwartfinales, allen aanstaande vrijdag:
vri 15 jun 2007 (22:00 CET) Fresh ?? - ?? Buffalo AA Gent
vri 15 jun 2007 (18:00 CET) FC Bagger United ?? - ?? braziel
vri 15 jun 2007 (10:00 CET) Mighty Gods ?? - ?? Minors
vri 15 jun 2007 (10:00 CET) ARTOISBOYS ?? - ?? Armstech's team ™
-
- Team Manager
Ik tip Fresh voor de eindoverwinning. Die 1-2 uitoverwinning was tegen mij. Linieratings: 119 - 130 (!) Ik ben al dolblij als ik zo'n linierating in de (D) divisie haal, laat staan dat je zo'n team kunt opstellen voor de E-cup.Prince88 wrote:Na een 1-2 uitoverwinning staat ook Fresh in de kwartfinales van de E-cup. Dit zijn de komende kwartfinales, allen aanstaande vrijdag:
Succes aan alle kwartfinalisten!
S.C. Enschede, in vier seizoenen van de H naar de D divisie!
S14 Kampioen H.1060 (5e speeldag begonnen)
S15 Kampioen G.354
S16 Kampioen F.118
S17 Vice-Kampioen E.40
S18 ? D.14
S14 Kampioen H.1060 (5e speeldag begonnen)
S15 Kampioen G.354
S16 Kampioen F.118
S17 Vice-Kampioen E.40
S18 ? D.14
Ik zit dan wel terug in F (doelstelling is volgend jaar terug in E) maar ik volg de cup wel...
Hou rekening met artoisboys mensen... Ik heb verloren met 1-2 tegen hem en linieratings waren 127-132!
Het zal er een beetje van afhangen wie volledig A team kan blijven sparen voor E cup of dat competitie voorrang heeft.
Veel succes alvast,
dino_001
Hou rekening met artoisboys mensen... Ik heb verloren met 1-2 tegen hem en linieratings waren 127-132!
Het zal er een beetje van afhangen wie volledig A team kan blijven sparen voor E cup of dat competitie voorrang heeft.
Veel succes alvast,
dino_001
Season 31: D.10 (to build up new team)
manager of dino's since 29/08/2006
manager of dino's since 29/08/2006
-
Vandaag toch een flinke domper gehad: 1-0 verloren op het veld van FC Bagger United. Hij speelde zeer gewaagd met 80% aggressie (bij een scheids van 84%!), wat ook resulteerde in een mooie linierating van 128. Ik durfde niet verder te gaan dan 50% agressie. Jammer genoeg waren mijn linieratings van 129 niet genoeg voor minstens een gelijkspel
Toch zuur, 1% beter zijn en dan toch verliezen
Het zal nog een zwaar seizoen worden als dit zo doorgaat...

Toch zuur, 1% beter zijn en dan toch verliezen

-
Vandaag opnieuw gedrawd (0-0) en zo komt de positie van de nieuwe trainer wel onder vuur te liggen. Het doel was namelijk promotie, maar nu lijkt Sandscorpia zelfs voor degradatie te moeten opletten! Na 3 draws en dus 3 punten staat het team voorlopig 10de, met al 6 punten achterstand op de leider.
Manager Fikkiezero:
Dit is pure armoede, de sfeer is er nog niet. We schieten weeral eens slecht uit de startblokken, dat is om bij te huilen. Ongelooflijk eigenlijk, hoe de sfeer is omgeslagen. Vorig seizoen zo goed eindigen en dan nu...
Maar tja, we moeten erdoor. De fans morren terecht, we hebben op 1 ploeg na het minst gescoord tot nu toe, en dat met 3 magnifieke aanvallers! Een schande vind ik dat. En dan nog 3 keer drawen, dus geen goal laat staan een winning goal zien...Onze ticketprijs kan niet nog eens omlaag...
Manager Fikkiezero:
Dit is pure armoede, de sfeer is er nog niet. We schieten weeral eens slecht uit de startblokken, dat is om bij te huilen. Ongelooflijk eigenlijk, hoe de sfeer is omgeslagen. Vorig seizoen zo goed eindigen en dan nu...
Maar tja, we moeten erdoor. De fans morren terecht, we hebben op 1 ploeg na het minst gescoord tot nu toe, en dat met 3 magnifieke aanvallers! Een schande vind ik dat. En dan nog 3 keer drawen, dus geen goal laat staan een winning goal zien...Onze ticketprijs kan niet nog eens omlaag...

11 seizoensoverwinningen
3de plaats in UCI Ploegenranking
4de plaats in individuele UCI rennersranking
Trots manager van T-Man, Prince88, Roelie, N.V.C. en purple_white
-
Eindelijk een keer geluk met de randomPrince88 wrote:Vandaag toch een flinke domper gehad: 1-0 verloren op het veld van FC Bagger United. Hij speelde zeer gewaagd met 80% aggressie (bij een scheids van 84%!), wat ook resulteerde in een mooie linierating van 128. Ik durfde niet verder te gaan dan 50% agressie. Jammer genoeg waren mijn linieratings van 129 niet genoeg voor minstens een gelijkspel![]()
Toch zuur, 1% beter zijn en dan toch verliezen![]()

9 op 3, maar ik mis morgen het een en ander. Ik ben bang dat morgen de 1e nederlaag een feit is. Eens kijken of de 1/2finale van de E-cup bereikt kan worden!!!
-
Het gaat denk een heel plezant seizoen worden met veel leuke wedstrijden erin
Ik denk niet dat ik de volgende ronde haal van de E-cup. Ik speel die morgenavond als laatste wedstrijd en daarvoor heb ik ook al 3 VrB's, waarvan 1 of 2 ook erg belangrijk zijn. Mijn A-spelers zijn verbazingwekkend moe geworden, meer dan normaal, tegen jou. Zeker hard moeten lopen om jou bij te houden
Maarja, ik zie vanavond nog wel even wat ik doe. Ik ga geen risico nemen om m'n B-ploeg op te stellen in de competitie. Ik kan me tegen zulke clubs geen verliespunten veroorloven met deze concurrentie

Ik denk niet dat ik de volgende ronde haal van de E-cup. Ik speel die morgenavond als laatste wedstrijd en daarvoor heb ik ook al 3 VrB's, waarvan 1 of 2 ook erg belangrijk zijn. Mijn A-spelers zijn verbazingwekkend moe geworden, meer dan normaal, tegen jou. Zeker hard moeten lopen om jou bij te houden

Maarja, ik zie vanavond nog wel even wat ik doe. Ik ga geen risico nemen om m'n B-ploeg op te stellen in de competitie. Ik kan me tegen zulke clubs geen verliespunten veroorloven met deze concurrentie

-
Eindelijk de eerste overwinning binnen, beetje onverwacht maar zeker verdiend. Hoewel we zeker niet onze beste match van het prille seizoen speelden hebben we DeJeeIsGoe helemaal weggetikt, met 1 - 6. We hebben nu 6 op 12, zodat het lijkt dat we al 2 matchen verloren. In werkelijkheid zijn we echter al 4 matchen ongeslagen, iets waar we toch trots op zijn: alleen de leider (12 punten) doet hetzelfde, niemand doet beter. We staan nu 9de, hebben 8 keer gescoord in 4 matchen en hebben maar 3 tegengoals gekregen. Jammer dan dat we toch maar negende staan, met die cijfers kan je evengoed 3de staan.

11 seizoensoverwinningen
3de plaats in UCI Ploegenranking
4de plaats in individuele UCI rennersranking
Trots manager van T-Man, Prince88, Roelie, N.V.C. en purple_white
Het zal een moeilijk seizoen worden, met weinig ups en vooral veel downs. We zijn te laat begonnen met de teamspirit op te krikken vorig seizoen. We zitten nu aan 25%. Hopelijk kan ik mij redden. De heenronde gaan we waarschijnlijk geen punten meer scoren, we hebben er nu 3. Met een dosis geluk halen we er nog 3 en misschien hier en daar nog eentje, maar daar is weinig kans op.
Hopelijk kunnen we met een schitterende terugronde ons behoud nog verzekeren.
Hopelijk kunnen we met een schitterende terugronde ons behoud nog verzekeren.
-
Deze week af kunnen sluiten met een 9 op 12. Niet slecht, maar misschien meer gehoopt. Met onze nieuwe aankoop erbij, een 21-jarige RM met een bp van 69, zal het nog beter moeten gaan. Volgende week zal het een 12 op 12 moeten zijn.
Verder zijn we in de E-cup doorgedrongen tot de halve finales door een 2-0 thuisoverwinning. Dit zijn de wedstrijden:
maa 18 jun 2007 (22:00 CET) Fresh ?? - ?? Armstech's team ™
maa 18 jun 2007 (14:00 CET) Mighty Gods ?? - ?? FC Bagger United
Zoals te zien, geen gemakkelijke wedstrijden meer. Ik heb de pech dat precies alle VrB's tegelijk vallen (die met directe uitschakeling). In de competitie heb ik de punten nodig, maar ik denk dat het B-team maandagochtend wel goed genoeg is. Ik heb m'n spelers namelijk wel nodig voor 4 VrB wedstrijden, waarvan 2 toch wel belangrijk (deze en nog een halve finale in een €50.000 32-mans cup). Alvast succes aan de andere drie halve finalisten.
De directie zal morgen of zondag een beslissing nemen. Het zit nu nog in dubio...
Verder zijn we in de E-cup doorgedrongen tot de halve finales door een 2-0 thuisoverwinning. Dit zijn de wedstrijden:
Zoals te zien, geen gemakkelijke wedstrijden meer. Ik heb de pech dat precies alle VrB's tegelijk vallen (die met directe uitschakeling). In de competitie heb ik de punten nodig, maar ik denk dat het B-team maandagochtend wel goed genoeg is. Ik heb m'n spelers namelijk wel nodig voor 4 VrB wedstrijden, waarvan 2 toch wel belangrijk (deze en nog een halve finale in een €50.000 32-mans cup). Alvast succes aan de andere drie halve finalisten.
De directie zal morgen of zondag een beslissing nemen. Het zit nu nog in dubio...
-
yup same here. Ik sta nu laatste in D met 1 punt, terwijl ik toch normaal top 10 moet kunnen spelen. Tijd begint (nu al!) wel al te dringen, want ik wil op het einde van het seizoen wel niet degraderen en moet dus dringend punten beginnen sprokkelen. Normaal zou ik daar volgende week al mee beginnen, als onze TS weer op een deftig niveau is. Aangezien ik de liga toch net iets belangrijker acht als deze cup, zal het dus goed kunnen dat ik met een B-team ga spelen.Prince88 wrote:Deze week af kunnen sluiten met een 9 op 12. Niet slecht, maar misschien meer gehoopt. Met onze nieuwe aankoop erbij, een 21-jarige RM met een bp van 69, zal het nog beter moeten gaan. Volgende week zal het een 12 op 12 moeten zijn.
Maargoed, om eerlijk te zijn had ik toch het liefst FC Bagger United geloot, op papier het enigeste team dat ik in optimale omstandigheden altijd moet kunnen verslaan (no offence, maar zo is het nu eenmaal wel)
Veel succes alvast;
-
Geen nederlaag maar een gelukkkig gelijkspel en FC Bagger United staat na een zware week nog steeds op plek 1. Verder maakt het team een aardige kans op de finale van de E-cup.
De piepjonge selectie wordt iedere week sterker: Murcy (19) staat nu al geregeld in de basis, maar ook Yterbom (net 20) gaat binnenkort zijn debuut in het eerste maken. Verder komen er wat centjes vrij voor een LB, LF en eventueel in de toekomst een CB,CM, GK en CF. Ongeveer 10 spelers gaan dit seizoen FC Bagger United verlaten.
Kortom het zonnetje blijft schijnen boven het stadion 'de fietsenstalling'.
De piepjonge selectie wordt iedere week sterker: Murcy (19) staat nu al geregeld in de basis, maar ook Yterbom (net 20) gaat binnenkort zijn debuut in het eerste maken. Verder komen er wat centjes vrij voor een LB, LF en eventueel in de toekomst een CB,CM, GK en CF. Ongeveer 10 spelers gaan dit seizoen FC Bagger United verlaten.
Kortom het zonnetje blijft schijnen boven het stadion 'de fietsenstalling'.