Mijn 12e punt is binnen: Winst thuis tegen Nike Itegem.
Fresh een knap gelijkspel met 2 linies minder. Hoe doet ie dat toch steeds?
Morgen speel ik uit tegen Fresh en zal ik kansloos zijn. Mijn beste 3 spelers zijn allen geschorst en kamp ook nog met een paar blessures. Ik vestig mijn hoop op de donderdagochtend thuis tegen City Wizards...
FC Remedy is playing in division B.2
Winner SP-cup in Season 43, 56, 59, 89 & 90.
Champion in A in Season 44, 45, 55 & 90.
Winner Beneliga in Season 37, 41, 55, 56, 57, 60, 62, 66, 68, 70, 73, 88, 89, 90, 91 118 & 119.
remedy73 wrote:Mijn 12e punt is binnen: Winst thuis tegen Nike Itegem.
Fresh een knap gelijkspel met 2 linies minder. Hoe doet ie dat toch steeds?
Morgen speel ik uit tegen Fresh en zal ik kansloos zijn. Mijn beste 3 spelers zijn allen geschorst en kamp ook nog met een paar blessures. Ik vestig mijn hoop op de donderdagochtend thuis tegen City Wizards...
Ik heb misschien eindelijk eens het geluk aan mijn zijde dit seizoen (*even afkloppen*)
Ik ben dus wederom tevreden met het 0-0 gelijkspel deze ochtend. Hierdoor blijf ik de aansluiting houden met de top 3, maar eigenlijk sta ik er nog voor spek en bonen bij. Ik maak me geen illusies dat ik ze bij kan houden Maar het zal voor de titel met deze 3 teams toch een stuk spannender worden dan afgelopen seizoen!
Vandaag een gelijkspel behaald bij Totemo Baka, uiteraard hebben we een rode kaart gepakt maar al bij al zijn we nog tevreden met dit resultaat. Morgen moet er normaal gewonnen worden tegen Bizone. Hij haalt normaal nooit goede prestaties buitenhuis, maar ik zou er helemaal niet van verschieten dat hij bij mij ineens een +140 neerzet. We gaan het dus niet nog eens riskeren om met een B-ploeg aan de start te komen.
Logische 2-1 nederlaag aangezien de linieraitings 148-146 waren. Toch zou ik ook in zo'n wedstrijden eens graag een puntje meepikken. Het moet nl meer dan 5 seizoenen geleden zijn dat we dat nog eens hebben mogen meemaken. Het omgekeerde meer dan ons lief is, en zelfs bij een veel groter verschil. Misschien komt het nog. We blijven er op hopen.
Een 2-0 thuisoverwinning op Remedy houdt mij op de vierde plaats in de competitie. Nu mogen we donderdag naar Djerba, die geen blessures of schorsingen kent. Lastig!
Bombay wrote:Logische 2-1 nederlaag aangezien de linieraitings 148-146 waren. Toch zou ik ook in zo'n wedstrijden eens graag een puntje meepikken. Het moet nl meer dan 5 seizoenen geleden zijn dat we dat nog eens hebben mogen meemaken. Het omgekeerde meer dan ons lief is, en zelfs bij een veel groter verschil. Misschien komt het nog. We blijven er op hopen.
LOL ! Het is dan ook al in die 5 seizoenen amper 3-4 keer voorgevallen da ge minder presteerde dan de tegenstander. Misschien zelfs minder... 1-2 keer ?
En zoals gevreesd vandaag weer niet gewonnen. Bizone stelde in tegenstelling tot andere buitenhuiswedstrijden een goede ploeg op. Dat hadden we wel verwacht dus stelen we ook een redelijke ploeg op maar om toch geen rode kaarten te pakken hielden we onze agressie toch onder de 180. We kregen hierdoor wel een rode kaart in 59' terwijl Bizone toch een zo'n 20% meer agressie had en pas in 87' een rode kaart kreeg. Een gelijkspel was dus de uitslag.
Donderdag moeten we naar Litomerice, waar we de uistlag niet meer van durven voorspellen .
Bombay wrote:Logische 2-1 nederlaag aangezien de linieraitings 148-146 waren. Toch zou ik ook in zo'n wedstrijden eens graag een puntje meepikken. Het moet nl meer dan 5 seizoenen geleden zijn dat we dat nog eens hebben mogen meemaken. Het omgekeerde meer dan ons lief is, en zelfs bij een veel groter verschil. Misschien komt het nog. We blijven er op hopen.
LOL ! Het is dan ook al in die 5 seizoenen amper 3-4 keer voorgevallen da ge minder presteerde dan de tegenstander. Misschien zelfs minder... 1-2 keer ?
Prince88 wrote:Een 2-0 thuisoverwinning op Remedy houdt mij op de vierde plaats in de competitie. Nu mogen we donderdag naar Djerba, die geen blessures of schorsingen kent. Lastig!
Nog geen zul je bedoelen!? Er zijn nog heel wat simulaties te gaan.
Linx wrote:En zoals gevreesd vandaag weer niet gewonnen. Bizone stelde in tegenstelling tot andere buitenhuiswedstrijden een goede ploeg op. Dat hadden we wel verwacht dus stelen we ook een redelijke ploeg op maar om toch geen rode kaarten te pakken hielden we onze agressie toch onder de 180. We kregen hierdoor wel een rode kaart in 59' terwijl Bizone toch een zo'n 20% meer agressie had en pas in 87' een rode kaart kreeg. Een gelijkspel was dus de uitslag.
Donderdag moeten we naar Litomerice, waar we de uistlag niet meer van durven voorspellen .
Prince88 wrote:Een 2-0 thuisoverwinning op Remedy houdt mij op de vierde plaats in de competitie. Nu mogen we donderdag naar Djerba, die geen blessures of schorsingen kent. Lastig!
Nog geen zul je bedoelen!? Er zijn nog heel wat simulaties te gaan.
Linx wrote:En zoals gevreesd vandaag weer niet gewonnen. Bizone stelde in tegenstelling tot andere buitenhuiswedstrijden een goede ploeg op. Dat hadden we wel verwacht dus stelen we ook een redelijke ploeg op maar om toch geen rode kaarten te pakken hielden we onze agressie toch onder de 180. We kregen hierdoor wel een rode kaart in 59' terwijl Bizone toch een zo'n 20% meer agressie had en pas in 87' een rode kaart kreeg. Een gelijkspel was dus de uitslag.
Stel u preminiemen op, en je wint nog.
Ik hoop het En ik hoop ook dat ik met 0 agressie geen rode kaart pak . Maar als ik het de laatste tijd bekijk, durf ik zelfs dat niet met zekerheid te zegge
2-1 kunnen winnen, en we staan daardoor na de 1ste ronde op een mooie 6e plaats. Met wat minder tegenslag in de terugronde hoop ik op een top 5. Zo'n matchen bijvoorbeeld met gelijke linieraiting mag ik dan wel niet meer verliezen.
Wat me wel opvalt is dat er toch wel wat vergelijkingen zijn met vorig seizoen. Ik sta 2 punten voor op Bonner, en Linx en Remedy geven elkaar weer geen duimbreed toe. Jammer dat dat aan de verkeerde kant van het degradatiebalkje is. Hopelijk komt ook dat nog goed in de terugronde.