ik heb alle ploegen wa bezien
en mijn voorspelling is da het tss 5piotte FC, ducaboys(of zoiets) los cules en ik
dit is een zeer los bekeken voorspelling dus ik weet het eig niet
alle matchen moeten zoiezo gespeeld worden
grtz jarnovic
Zal al blij zijn dat ik na m'n 1e seizoen in de C kan blijven.
lobert wrote:Van Leendert hebben we niks te vrezen
hahaha, hmmm zolang mijn TS erg laag is niet nee!!
Kheb een erg jong team dat nog moet groeien!!
Het basisteam is zeer goed en jong. Kun je zeker nog terug naar B meekomen, misschien wel A Mijn spelers zijn over het algemeen ook nog jong.. Ik zal wel versterking op de CM moeten zoeken.
LensDreamTeam
Started all over again after an abscence of more than 3 years.
lobert wrote:Het basisteam is zeer goed en jong. Kun je zeker nog terug naar B meekomen, misschien wel A Mijn spelers zijn over het algemeen ook nog jong.. Ik zal wel versterking op de CM moeten zoeken.
Dankje voor je compliment van mijn basisteam!
Ik denk dat iedereen momenteel op zoek is naar een CM. Zet een Cm op de lijst en het is kassa. Kheb een 22-jarige CM van 82% met BP van 67 erop gezet. Hoogste bod is nu 9M nogwat!! Egt neit normaal meer!!
lobert wrote:Het basisteam is zeer goed en jong. Kun je zeker nog terug naar B meekomen, misschien wel A Mijn spelers zijn over het algemeen ook nog jong.. Ik zal wel versterking op de CM moeten zoeken.
Dankje voor je compliment van mijn basisteam!
Ik denk dat iedereen momenteel op zoek is naar een CM. Zet een Cm op de lijst en het is kassa. Kheb een 22-jarige CM van 82% met BP van 67 erop gezet. Hoogste bod is nu 9M nogwat!! Egt neit normaal meer!!
Zucht en mijnen wordt dit seizoen 29j?
Met zijn BP van 70 krijg ik er mss nog iets voor
Maar dan hé, een vervanger zoeken zal niet normaal zijn?
Zelfs een onderlinge afspraak zal moeilijk worden!