Divisie A
Moderator: Moderator
Re: Divisie A
Vandaag nog eens een normale wedstrijd (148-148) en een gelijkspel. Donderdag moeten we naar Djerba, waar we niet veel van verwachten.
-
- Member of the Soccer Project Association
Gister de match tegen de nummer laatst, wat drie punten opleverde door een 9-0 overwinning.
Prince88, proud manager of Fresh
Merci.Linx wrote:Vandaag nog eens een normale wedstrijd (148-148) en een gelijkspel. Donderdag moeten we naar Djerba, waar we niet veel van verwachten.

TEAM : Djerba
Da was over men eigen heBombay wrote:Merci.Linx wrote:Vandaag nog eens een normale wedstrijd (148-148) en een gelijkspel. Donderdag moeten we naar Djerba, waar we niet veel van verwachten.

Ik had hem wel door, maar je kon het ook anders interpreteren.Linx wrote:Da was over men eigen heBombay wrote:Merci.Linx wrote:Vandaag nog eens een normale wedstrijd (148-148) en een gelijkspel. Donderdag moeten we naar Djerba, waar we niet veel van verwachten.. Ik denk niet dat ik veel punten ga kunnen meenemen.

Te verwachten overwinning, om de simpele reden dat Linx o.a. geen fitte RF had. Voor morgen zal het moeilijker worden. Ik zie nl. dat hij met zijn B team heeft gespeeld. Hij heeft nog wel 2 wedstrijden vandaag, maar toch effe afwachten wat zijn plannen zijn. Zelf heb ik er ook 3 gespaard, maar dat is natuurlijk nog iets anders dan een gans team. Bovendien is een verplaatsing altijd moeilijk. We komen trouwens wel op gelijke hoogte met The Prince. 

-
Deze week zal ik gaan afsluiten met 3/12.
Na de gelukkige overwinning op Linx, was ik tegen Strakapud en Widlaks kansloos. Morgen de uitwedstrijd tegen Bizone zie ik ook weinig kansen, dus die ga ik laten lopen, om maandag thuis op volle oorlogssterkte te kunnen aantreden. Volgende week hoop ik toch op minimaal 6/12 en daarmee hoop ik in de buurt te blijven van die zwarte streep...
Na de gelukkige overwinning op Linx, was ik tegen Strakapud en Widlaks kansloos. Morgen de uitwedstrijd tegen Bizone zie ik ook weinig kansen, dus die ga ik laten lopen, om maandag thuis op volle oorlogssterkte te kunnen aantreden. Volgende week hoop ik toch op minimaal 6/12 en daarmee hoop ik in de buurt te blijven van die zwarte streep...

-
Ik heb mijn best gedaan om op het veld van Totemo Baka de punten te pakken, zodat hij in de buurt van je blijft
Redelijk gelukt door een gelijkspel van 2-2 af te dwingen. In andere omstandigheden (op een dinsdag of vrijdag, strengere scheids) zou een overwinning wel mogelijk geweest zijn, maar nu toch wel tevreden met het gelijkspel.
Morgen de thuiswedstrijd tegen City Wizards, die toch echt wel een verbazingwekkend slecht team voor in de A heeft eigenlijk.

Redelijk gelukt door een gelijkspel van 2-2 af te dwingen. In andere omstandigheden (op een dinsdag of vrijdag, strengere scheids) zou een overwinning wel mogelijk geweest zijn, maar nu toch wel tevreden met het gelijkspel.
Morgen de thuiswedstrijd tegen City Wizards, die toch echt wel een verbazingwekkend slecht team voor in de A heeft eigenlijk.
Een beetje respect hé, die staat maar op 2 punten van mijPrince88 wrote:Ik heb mijn best gedaan om op het veld van Totemo Baka de punten te pakken, zodat hij in de buurt van je blijft![]()

Morgen ontvangen we u utd, we hopen de 3 punten thuis te houden.
-
En zijn enige (fatsoenlijke) CM is ook nog eens geblesseerd, moet je die vervanger zienPrince88 wrote:Ik heb mijn best gedaan om op het veld van Totemo Baka de punten te pakken, zodat hij in de buurt van je blijft![]()

FC The White Caps - S40 Playing in A (Rebuilding)
-
Als het zo blijft, krijgen we volgend seizoen 12 Tsjechen in A 

Verdekke, hé. Als ik dat op voorhand had geweten, dan had ik ook met het mijne gespeeld.Linx wrote:Een beetje respect hé, die staat maar op 2 punten van mijPrince88 wrote:Ik heb mijn best gedaan om op het veld van Totemo Baka de punten te pakken, zodat hij in de buurt van je blijft![]()
Morgen de thuiswedstrijd tegen City Wizards, die toch echt wel een verbazingwekkend slecht team voor in de A heeft eigenlijk.. Ik vind hem vooral heel zwak, vandaag zelfs thuis met een B team gespeeld. OK, ik speelde vandaag ook met een B-team maar dat was omdat ik helemaal geen kans had en ik haalde nog behoorlijke ratings.
Morgen ontvangen we u utd, we hopen de 3 punten thuis te houden.

-
Teruggewipt naar plaats 4 door een 2-1 overwinning.
Volgende week zéér pittige week met uitwedstrijden naar Bonner, Linx en Widlaks en thuis ontvangen we Shucadlo. Leuk
Volgende week zéér pittige week met uitwedstrijden naar Bonner, Linx en Widlaks en thuis ontvangen we Shucadlo. Leuk

-
Wat doe je nou? Ik had toch wel verwacht dat je Shucadlo punten zou afsnoepen. Nu loopt hij 3 punten uit op mij!Bombay wrote:Vuile rotte Lord random!