Jammer dat je dan niet meer kan meedoen aan de UEFA-Cupel stino wrote:2-3 winst tegen de n°3.
en bovendien verliest n°2, waardoor we 9ptn losstaan![]()
da komt hier dik in orde voor da bekertje
Divisie D
Moderator: Moderator
Als je iets wil weten van manager Triple-M of over De Leeuwen van Achilles (de beste club van Nederland), volg de persberichten!
ALLE SPELERS TE KOOP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
- Member of the Soccer Project Association
Na een 12 op 12 toch al wat meer uit die degradatiezone aan het kruipen, vandaag 2-2 gelijksgespeeld.
1 FC Domašov 49
2 FC Stijn St.. 45
3 Batzova Mah.. 38
4 Bitch Hunters 35
5 F.C. Lelsi 34
6 Team Jaruwan 34
7 FC PentHouse 34
8 ignas 33
9 Betis Sevilla 33
10 FK PASILAICIAI 32
--------------------------------------------------------------------------------
11 Cobain 31
12 F.C Barca C.. 31
13 Fc Bezemsteel 23
14 CSÍKSZEREDA 10
15 Havana Club 4
16 FC Lorient 3
Divisie D.7
1 FC Domašov 49
2 FC Stijn St.. 45
3 Batzova Mah.. 38
4 Bitch Hunters 35
5 F.C. Lelsi 34
6 Team Jaruwan 34
7 FC PentHouse 34
8 ignas 33
9 Betis Sevilla 33
10 FK PASILAICIAI 32
--------------------------------------------------------------------------------
11 Cobain 31
12 F.C Barca C.. 31
13 Fc Bezemsteel 23
14 CSÍKSZEREDA 10
15 Havana Club 4
16 FC Lorient 3
Divisie D.7

-
0-3 gewonnen vandaag
Still going straight to the titel 

FC DeLaNuit
S35: 2e in H.1568
S36: 3e in G.523
S37: 1e in G.523

Mijn blauw-wit hart zal nooit verbleken!

S35: 2e in H.1568
S36: 3e in G.523
S37: 1e in G.523

Mijn blauw-wit hart zal nooit verbleken!

-
idd, normaal had Uefa vorig seizoen van start moeten gaan, maar omdat Remis het even uit het oog was verloren ging dit dus niet meer.Triple-M wrote:Jammer dat je dan niet meer kan meedoen aan de UEFA-Cupel stino wrote:2-3 winst tegen de n°3.
jammer, want ik wou nog een 2e keer meedoen aan de Uefa, net zoals S.A.T, Furax en nog enkele andere ploegen hem nu moeten missen.
alles wordt nu op de titel gezet. ik wil een bekertje van G. tot A. in mijn profiel

Royal FC (el stino) - Manager since season 8
Ik had er bovendien mijn zinnen op gezet. Spijtig dus dat het allemaal zo lang geduurd heeft.el stino wrote:idd, normaal had Uefa vorig seizoen van start moeten gaan, maar omdat Remis het even uit het oog was verloren ging dit dus niet meer.Triple-M wrote:Jammer dat je dan niet meer kan meedoen aan de UEFA-Cupel stino wrote:2-3 winst tegen de n°3.
jammer, want ik wou nog een 2e keer meedoen aan de Uefa, net zoals S.A.T, Furax en nog enkele andere ploegen hem nu moeten missen.
alles wordt nu op de titel gezet. ik wil een bekertje van G. tot A. in mijn profieldie van B. en A. zullen we wel zien, we beginnen alvast om die van D. erbij te halen dit seizoen
Manager van S.A.T
managersnaam: Rinia
-
Ik baal er eerlijk gezegd nog vanjokke wrote:Ik had er bovendien mijn zinnen op gezet. Spijtig dus dat het allemaal zo lang geduurd heeft.el stino wrote:idd, normaal had Uefa vorig seizoen van start moeten gaan, maar omdat Remis het even uit het oog was verloren ging dit dus niet meer.Triple-M wrote: Jammer dat je dan niet meer kan meedoen aan de UEFA-Cup
alles wordt nu op de titel gezet. ik wil een bekertje van G. tot A. in mijn profieldie van B. en A. zullen we wel zien, we beginnen alvast om die van D. erbij te halen dit seizoen
Alias 'Sara de Vooze'
Lijkt me gezellig!!!Celtic'85 wrote:Niet getreurd, dames, ik kom in de C7 of C8 terecht normaliter...
Heb trouwens ook mijn derde wedstrijd deze week gewonnen, 2-3.
Gaat erg lekker

Als je iets wil weten van manager Triple-M of over De Leeuwen van Achilles (de beste club van Nederland), volg de persberichten!
-
je hebt de leider geklopt, blijf jij nog maar ff in B. dan kom ik je daar wel halenCeltic'85 wrote:Niet getreurd, dames, ik kom in de C7 of C8 terecht normaliter...

voorlopig gaat het uistekend. de promotieplaatsen lijken ingevuld te zijn.
ik sta 1e met 9ptn voor op n°2 die nog een zwaarder programma moet afwerken.
n°2 staat 7ptn voor op n°3. en vanaf dan is het allemaal heel dicht bij elkaar.
dit moeten we gewoon afmaken. morgen nog proberen te winnen en dan hebben we terug een 12/12 vast

Royal FC (el stino) - Manager since season 8
Ik denk niet dat je zal verliezen, ik hou namelijk van transfereren. Dus als je me op het juistye moment tegen komt dan win je met gemak;el stino wrote:zullen we anders afspreken om elkaar zo snel mogelijk te ontmoeten in dezelfde divisie?![]()
volgend seizoen zitk al samen met S.A.T in C.7 denk ik. ik kijk er al uit naar die wedstrijden (ook al gaan we ze verliezen)
Al zal ik wel in C eens moeten beginnen denken om mijn A elftal op te stellen in de competitie i.p.v mijn B elftal.
Manager van S.A.T
-
HS ZUYD is in topvorm!!
Jajajajaja, na een zwaar laatste deel van de week blikken we erg tevreden terug! We hebben 12 punten behaald en van naaste concurrenten gewonnen!
1 fc rtyne 60
2 HS ZUYD 54
3 AS Oostende 45
4 De Harde Kern 39
5 Elettro FC 38
6 Granducato .. 38
We hebben onze 2de plaats verstevigd en een voorsprong van 9 punten. Hierdoor kunnen we komende week een stevig fundament leggen voor promotie.
Maandag spelen we tegen SK Sigma Olomouc a.s., momenteel nr. 8 op de lijst!! Is een erg gevaarlijke tegenstander met pieken en dalen!
Dinsdag treden we aan tegen T.G.PLAYERS (12de), normaal gezien moet dit geen probleem opleveren!
Donderdag komt de wedstrijd tegen Joenaaitet (7de). Vorige ronde tegen gelijk gespeeld, dus dit wordt oppassen.
Vrijdag spelen we tegen AS Oostende (3de), dit kan wel eens de beslissing van het seizoen zijn!
Jajajajaja, na een zwaar laatste deel van de week blikken we erg tevreden terug! We hebben 12 punten behaald en van naaste concurrenten gewonnen!
1 fc rtyne 60
2 HS ZUYD 54
3 AS Oostende 45
4 De Harde Kern 39
5 Elettro FC 38
6 Granducato .. 38
We hebben onze 2de plaats verstevigd en een voorsprong van 9 punten. Hierdoor kunnen we komende week een stevig fundament leggen voor promotie.
Maandag spelen we tegen SK Sigma Olomouc a.s., momenteel nr. 8 op de lijst!! Is een erg gevaarlijke tegenstander met pieken en dalen!
Dinsdag treden we aan tegen T.G.PLAYERS (12de), normaal gezien moet dit geen probleem opleveren!
Donderdag komt de wedstrijd tegen Joenaaitet (7de). Vorige ronde tegen gelijk gespeeld, dus dit wordt oppassen.
Vrijdag spelen we tegen AS Oostende (3de), dit kan wel eens de beslissing van het seizoen zijn!