Divisie A

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

Bombay
Member of the Soccer Project Association

Re: Divisie A

Post by Bombay »

remedy73 wrote:
Bombay wrote:Vuile rotte Lord random! :x
Wat doe je nou? Ik had toch wel verwacht dat je Shucadlo punten zou afsnoepen. Nu loopt hij 3 punten uit op mij! 8)
Ik had er idd ook op gehoopt. Maar ik ben die random echt kots muug (beu voor de Nederlanders). Er moet iets van Random inzitten, maar het moet wel eerlijk blijven en aan 2 kanten zijn. Het straffe is dat ik hem de laatste tijd zelfs in Vrb's tegen heb.
Na dit seizoen zet ik alles te koop, en dan zien we wel verder. Op momenten als deze heb ik echt geen zin meer om aan een nieuw team te gaan werken.
TEAM : Djerba
Bombay

Post by Bombay »

Strakapud - Totemo Baka (153-137) en 2-2. Willen we het alstublief allemaal een beetje serieus houden, er zijn grenzen vind ik :roll:
roelie3417
Team President

Post by roelie3417 »

Bombay wrote:Strakapud - Totemo Baka (153-137) en 2-2. Willen we het alstublief allemaal een beetje serieus houden, er zijn grenzen vind ik :roll:
Inderdaad,ook daardoor haken er veel managers af na een tijd te spelen!
Je bouwt seizoenenlang aan een ploeg en als je in de hogere divisies terechtkomt en constant die random tegenkrijgt is er eigenlijk niets leuk meer aan!!!!Je krijgt alleen maar een tegengoesting en je gaat je meer en meer ergeren ipv plezier te hebben! :?
En wat ik al seizoenen geleden dikwijls aangehaald heb,net zoals vele anderen,is dat die random niet gelijk verdeeld is!
Wij gaan zien hoe de beker verder verloopt dit seizoen en daarna dreigt er ook een leegloop aan te komen bij de vlammers... :(
Team: FC Kiekeboe
Name: M@rcel
Beste prestatie: 4e in A (Seizoen 38-Oud team:De Vlammers)
Bombay

Post by Bombay »

100% mee eens. Mede daardoor ga ik na dit seizoen ook alles verkopen. Normaal had ik nog minstens 1 seizoen mijn best gedaan om er in te blijven, maar ik ben die random grondig beu. Er is niks realistisch meer aan. Hoeveel rode kaarten haal je wel niet op een seizoen? Das toch allemaal belachelijk zeker.
Zoals ik al zei is het normaal dat er random is, maar in dit spel is er gewoon veel te veel. En bovendien niet eerlijk verdeelt.
Heb dat in C ook meegemaakt. Ik ben toen wel kampioen geworden, maar 5 keer heb ik toen gelijk gespeeld terwijl ik vele punten beter was. Bunne heeft toen door telkens de random tegen te hebben zijn promotie gemist. Die toen 2e werd had hem keer op keer mee. Dat was er toen echt over.
Wat Strukapud nu aan de hand heeft heb ik vorige week in een Vrb ook gehad. Deze week ook 2 keer op een onfortuinlijke manier verloren in een vrb.
Trop is te veel, en te veel is trop!
B e n

Post by B e n »

Bombay wrote:100% mee eens. Mede daardoor ga ik na dit seizoen ook alles verkopen. Normaal had ik nog minstens 1 seizoen mijn best gedaan om er in te blijven, maar ik ben die random grondig beu. Er is niks realistisch meer aan. Hoeveel rode kaarten haal je wel niet op een seizoen? Das toch allemaal belachelijk zeker.
Zoals ik al zei is het normaal dat er random is, maar in dit spel is er gewoon veel te veel. En bovendien niet eerlijk verdeelt.
Heb dat in C ook meegemaakt. Ik ben toen wel kampioen geworden, maar 5 keer heb ik toen gelijk gespeeld terwijl ik vele punten beter was. Bunne heeft toen door telkens de random tegen te hebben zijn promotie gemist. Die toen 2e werd had hem keer op keer mee. Dat was er toen echt over.
Wat Strukapud nu aan de hand heeft heb ik vorige week in een Vrb ook gehad. Deze week ook 2 keer op een onfortuinlijke manier verloren in een vrb.
Je gaat daarna toch wel terugkomen naar A hé? :D
FC The White Caps - S40 Playing in A (Rebuilding)
KFC Heist
Team President

Post by KFC Heist »

Normaal moest Strakapud winnen, maar hij heeft een penalty gemist.
Had hij die penalty gescoord, dan was er toch geen probleem?
Palmares (22x kampioen)
- 1 x H (seizoen 16)
- 8 x G (s 18, 20, 24, 29, 33, 37, 46 en 48)
- 7 x F (s 21, 26, 30, 34, 38, 49 en 69)
- 3 x E (s 39, 50 en 70)
- 1 x D (s 52)
- 1 x C (s 55)
- 1 x B (s 58)
=> nu in C
roelie3417
Team President

Post by roelie3417 »

KFC Heist wrote:Normaal moest Strakapud winnen, maar hij heeft een penalty gemist.
Het gaat hier dan ook niet over die ene wedstrijd :wink:
Team: FC Kiekeboe
Name: M@rcel
Beste prestatie: 4e in A (Seizoen 38-Oud team:De Vlammers)
T-man

Post by T-man »

Bombay wrote:100% mee eens. Mede daardoor ga ik na dit seizoen ook alles verkopen. Normaal had ik nog minstens 1 seizoen mijn best gedaan om er in te blijven, maar ik ben die random grondig beu. Er is niks realistisch meer aan. Hoeveel rode kaarten haal je wel niet op een seizoen? Das toch allemaal belachelijk zeker.
Hij was het seizoen begonnen in m'n reeks maar is jammer genoeg gestopt, mede door al die toestanden :(
Team = AC ManU (B2)
Bombay

Post by Bombay »

B e n wrote:
Je gaat daarna toch wel terugkomen naar A hé? :D
Als de random meezit. :mrgreen:
Bombay

Post by Bombay »

KFC Heist wrote:Normaal moest Strakapud winnen, maar hij heeft een penalty gemist.
Bij zo'n verschil mag 1 gemiste strafschop eigenlijk het verschil niet maken. Dan moet je met gemiste strafschop nog gewoon winnen vind ik.
KFC Heist
Team President

Post by KFC Heist »

Bombay wrote:
Bij zo'n verschil mag 1 gemiste strafschop eigenlijk het verschil niet maken. Dan moet je met gemiste strafschop nog gewoon winnen vind ik.
Ik ben het volledig met je eens.
Palmares (22x kampioen)
- 1 x H (seizoen 16)
- 8 x G (s 18, 20, 24, 29, 33, 37, 46 en 48)
- 7 x F (s 21, 26, 30, 34, 38, 49 en 69)
- 3 x E (s 39, 50 en 70)
- 1 x D (s 52)
- 1 x C (s 55)
- 1 x B (s 58)
=> nu in C
Linx
Team Board Member

Post by Linx »

Terwijl jullie klagen heb ik nog eens geluk gehad. Ik was zowaar amper 1% beter (149-148) tegen u utd en ik heb gewonnen :mrgreen: . We staan wel nog altijd 6 punten achter een veilige plaats. Maandag moeten we naar City Wizards, waar we normaal moeten kunnen winnen, maar ja,....
remedy73

Post by remedy73 »

Bombay wrote:(...) Er is niks realistisch meer aan. (...)
In de échte voetbalcompetities laten de grote clubs óók regelmatig punten liggen tegen de kleintjes. Dát is realistisch. Voetbal is geen wetenschap, geen wiskunde. Anders zou ik elke week wel de Toto winnen. Gelukkig is voetbal heel onvoorspelbaar en daarom zo leuk! Een verkeerde pass of foute beslissing van de scheids zijn vaak al bepalend voor de uitslag. Dát is realistisch.

Persoonlijk zou ik veel meer random in SP zien, maar ik weet dat de meerderheid daar tegen is. Maar meer random is meer realisme...

P.S. Als je je volgend jaar toch wil laten zakken, maken de punten van dit seizoen ook niet veel meer uit, toch? In dat geval mag je vrijdag 30 april wel met de C-ploeg aantreden :mrgreen:
FC Remedy is playing in division B.2
Winner SP-cup in Season 43, 56, 59, 89 & 90.
Champion in A in Season 44, 45, 55 & 90.
Winner Beneliga in Season 37, 41, 55, 56, 57, 60, 62, 66, 68, 70, 73, 88, 89, 90, 91 118 & 119.
N.V.C.
Team President

Post by N.V.C. »

remedy73 wrote:
Bombay wrote:(...) Er is niks realistisch meer aan. (...)
In de échte voetbalcompetities laten de grote clubs óók regelmatig punten liggen tegen de kleintjes. Dát is realistisch. Voetbal is geen wetenschap, geen wiskunde. Anders zou ik elke week wel de Toto winnen. Gelukkig is voetbal heel onvoorspelbaar en daarom zo leuk! Een verkeerde pass of foute beslissing van de scheids zijn vaak al bepalend voor de uitslag. Dát is realistisch.

Persoonlijk zou ik veel meer random in SP zien, maar ik weet dat de meerderheid daar tegen is. Maar meer random is meer realisme...

P.S. Als je je volgend jaar toch wil laten zakken, maken de punten van dit seizoen ook niet veel meer uit, toch? In dat geval mag je vrijdag 30 april wel met de C-ploeg aantreden :mrgreen:
Ben het volledig met Remedy eens want als er geen random in t spel zit weet je vantevoren al wie er gaat winnen, nu is t nog een beetje spannend :)
Team: N.V.C.
Manager: Job
Divisie: B.1

Alle spelers van mijn team zijn te koop!!
Bombay

Post by Bombay »

Er moet om het realistisch te houden idd random zijn. Maar niet meer dan nu. De sterkste moet 8 van de 10 keer zeker winnen vind ik. Spijtig voor de gene die niet het sterkst zijn, ik ben dat ook lang niet, maar het moet dan maar een uitdaging zijn om de sterkste te worden. In het echte leven speelt toch ook bijna altijd de sterkste kampioen?
Bovendien denk ik niet dat er velen zitten te wachten op meer random. Dan gaan ze liever op de lotto spelen denk ik. Dan hoef je al helemaal geen moeite te doen om een goed team bijeen te krijgen, want dan hoef je niet de beste te zijn om kampioen te spelen. En de degradatiestrijd zou er ook niet leuker op worden denk ik. Als je door veel pech in degradatienood komt ga je daar niet echt vrolijk van worden volgens mij. Ik vind het knap dat Linx er zo rustig onder blijft. Ik had er al lang de brui aan gegeven. Maar dat kan natuurlijk de aard van het beestje zijn. :wink:
Maar wat mij het meest stoort van al is het aantal rode kaarten. Daar is juist niks realistisch aan. Dit seizoen zijn er in A in totaal al 184 wedstrijden gespeeld, en er zijn al 126 rode kaarten gevallen. Dat is toch te gek voor woorden!? :shock: En dan spreek ik nog niet over het aantal reclameborden dat je in je stadion kan zetten. Daar is nl al genoeg over gepalaverd. Maar het maakt er het speel niet echt realistischer op.
Sorry Remedy. Dit seizoen probeer ik nog zo hoog mogelijk te eindigen. :wink:
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”