Er moet om het realistisch te houden idd random zijn. Maar niet meer dan nu. De sterkste moet 8 van de 10 keer zeker winnen vind ik. Spijtig voor de gene die niet het sterkst zijn, ik ben dat ook lang niet, maar het moet dan maar een uitdaging zijn om de sterkste te worden. In het echte leven speelt toch ook bijna altijd de sterkste kampioen?
Bovendien denk ik niet dat er velen zitten te wachten op meer random. Dan gaan ze liever op de lotto spelen denk ik. Dan hoef je al helemaal geen moeite te doen om een goed team bijeen te krijgen, want dan hoef je niet de beste te zijn om kampioen te spelen. En de degradatiestrijd zou er ook niet leuker op worden denk ik. Als je door veel pech in degradatienood komt ga je daar niet echt vrolijk van worden volgens mij. Ik vind het knap dat Linx er zo rustig onder blijft. Ik had er al lang de brui aan gegeven. Maar dat kan natuurlijk de aard van het beestje zijn.
Maar wat mij het meest stoort van al is het aantal rode kaarten. Daar is juist niks realistisch aan. Dit seizoen zijn er in A in totaal al 184 wedstrijden gespeeld, en er zijn al 126 rode kaarten gevallen. Dat is toch te gek voor woorden!?

En dan spreek ik nog niet over het aantal reclameborden dat je in je stadion kan zetten. Daar is nl al genoeg over gepalaverd. Maar het maakt er het speel niet echt realistischer op.
Sorry Remedy. Dit seizoen probeer ik nog zo hoog mogelijk te eindigen.