Divisie C

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

peterv
Team Board Member

Post by peterv »

Een drawke voor de eerste match... het wordt een pittig seizoen!
Fc Pee olé olé
-----------------------
S7: startseason: 6 in G.624
S8: 1 in G.624
S9: 1 in F.208
S10: 3 in E.70
S11: 3 in E.70
S12: 1 in E.70
S13: 2 in D.24
S14: ? in C.8
lobert
Member of the Soccer Project Association

Post by lobert »

1-2 tegen de Pekpot. 6/6 :)
LensDreamTeam
Started all over again after an abscence of more than 3 years.
brever

Post by brever »

2-2 thuis tege weetabix,4/6,domper toch,rode kaart voor CF Kone,doelman Gomez lang geblesseerd en andere CF Maftei ook al geblesseerd.
11 times "Champion" F33 / E11 / C2 / C2 / H29 / G10 / F4 / E2 / D1 / G4 / G7
Overpelt FFCis coached by brever
Den Uier

Post by Den Uier »

0-0 tegen Arreciadas FC :shock: En hij speelde dit keer met zen A team
Image

As Bari Sinds season 7 !

highest level played ever is B3 !
Celtic'85

Post by Celtic'85 »

Den Uier wrote:0-0 tegen Arreciadas FC :shock: En hij speelde dit keer met zen A team
Dat is dan zonder meer een sterke prestatie.

Ik heb 1-0 gewonnen tegen jumptown, TS en rode kaarten gaven de doorslag. Wij eentje al na 43', jumptown 2 stuks, op 66' en 83'.Ratings waren daardoor ondermaats 119-114. Maar ik heb wel 6 op 6. :shock:
Momenteel in C.7
Celtic 85
matt

Post by matt »

2-2 tegen Artoisboys. Je zal me daarover niet horen klagen :)
Molleke

Post by Molleke »

0-0 tegen KVM op verplaatsing en slechtere linieratings.
Ik kan dus niet ontevreden zijn.
ImageImage
EbaIba

Post by EbaIba »

Celtic'85 wrote:
Den Uier wrote:0-0 tegen Arreciadas FC :shock: En hij speelde dit keer met zen A team

Ik heb 1-0 gewonnen tegen jumptown, TS en rode kaarten gaven de doorslag. Wij eentje al na 43', jumptown 2 stuks, op 66' en 83'.Ratings waren daardoor ondermaats 119-114. Maar ik heb wel 6 op 6. :shock:
Je gaat weer goed..
Zucht.. met mijn huidige ratings kom ik easily mee in de C.8...
EBT'er
Gem Agressie 7%
BP A-Team 70.82
BP B-Team 68.27
Manager Dutch National Team
Shonk

Post by Shonk »

3-1 verloren waardoor 0/6. Dit was alvast te verwachte.

Onze lage TS speelt hierbij een grote rol. Met nog 2 transfers in het verschiet zal het er de komende 2 weken niet op vooruit gaan.
Image Image
racingboj

Post by racingboj »

Gewonnen, verdiend want 21% beter, met 0-2.
De ploegen die in C5 6 punten hebben zijn de ploegen die vorig jaar 3de, 4de, 5de en 6de zijn geëindigd aangevuld met GodsheideVV. We zijn natuurlijk nog maar 2 wedstrijden ver maar toch.

Edit:ik zie net dat ik een slechte kalender heb: eerst tegen destructers dan de volgende dag tegen Teamvegeta, een paar dagen later tegen Kz Legacy en dan weer de volgende dag tegen GodsheideVV. Voor mij de 4 moeilijkste ploegen in de reeks vrees ik.
Den Uier

Post by Den Uier »

Celtic'85 wrote:

Ik zou dan heel graag mijn TS gelijk hebben als de tegenstander, dan had ik nog gewonnen ook. Maar al bij al had ik dit scenario zeker niet verwacht tot nu toe. Alles wat we nu pakken is een extra :wink: Ik vind wel dat leeds en jumptown enorm hoge ratings halen voor hun TS. Die twee zullen nog wel eens kunnen stunten tegen de toppers als hun TS terug max. is :wink:
Image

As Bari Sinds season 7 !

highest level played ever is B3 !
Smoje

Post by Smoje »

2-5 gewonnen (met een vermoeide kern en niet het sterkste team A-team en lage agressie) tegen Club Brugge Fc. Onze ex-topschutter Fouad Nevland zit al weer aan 6 doelpunten , maar die zal wel rap geblesseerd raken zeker nu ?

Anyway , zit aan 52% TS nu...ik heb al veeeeel koopjes kunnen doen , een jeugdspeler CB onder andere , supergoedkoop....maar ik moet mij vasthouden aan het feit dat ik geen spelers meer koop. Al zou ik rap nog twee uitgaande en minstens 2-3 inkomende transfers moeten doen. Aangezien ik toch nooit jeugdspelers krijg , moet ik het zelf maar weer doen.

Nu naar Artoisboys , weer een uitmatch (twee na elkaar). Die kerel heeft 100% TS , en een deftig team , dus mag het vergeten. Tenzij ik het op een bepaalde manier aanpak , maar dan hypotheekiseer ik mijn kansen tegen Spoy Boys vrijdag. Ik zit trouwens met veel spelers tussen 82-87% fitheid. Dus zal tegen donderdag al maar 92%-97% fitheid zijn (en die kerel die nu 82% heeft , zijn vervanger heeft net een blessure van 10dagen , dusja ....zie je het al gebeuren weer...). Ze zijn zo laag van fitheid , omdat ik een paar keer te laat was om mijn fitheid in te stellen en omdat mijn vrb's weer fantastisch verdeeld zijn....vijf (belangrijke) matchen op maandag dus...
Ghent Semper Fidelis.
Lord Vegeta
Team President

Post by Lord Vegeta »

racingboj wrote:Gewonnen, verdiend want 21% beter, met 0-2.
De ploegen die in C5 6 punten hebben zijn de ploegen die vorig jaar 3de, 4de, 5de en 6de zijn geëindigd aangevuld met GodsheideVV. We zijn natuurlijk nog maar 2 wedstrijden ver maar toch.

Edit:ik zie net dat ik een slechte kalender heb: eerst tegen destructers dan de volgende dag tegen Teamvegeta, een paar dagen later tegen Kz Legacy en dan weer de volgende dag tegen GodsheideVV. Voor mij de 4 moeilijkste ploegen in de reeks vrees ik.
is idd wel ongeluk dat je zoveel zware matchen net achtereen hebt.

Vandaag gewonnen met 0-2 op verplaatsing tegen T is niks; alhoewel hij niet echt zijn sterkste spelers heeft opgesteld.

Volgende wedstrijd tegen FC pralien; die wel enkele goede spelers hebben; maar aangezien er al enkele in de 30 zijn; zou ik normaal gezien ook van hem moeten kunnen winnen.

Verder merk ik hier dat ik de enigste ploeg ben zonder tegengoal; hopelijk kan ik dat zo houden :lol:
Palmares KSK Beveren:
Kampioen in divisie F (seizoen 4)
Kampioen in divisie E (seizoen 7)
Kwartfinale bereikt in SP Beker (seizoen 16)
Kampioen in divisie C (seizoen 17)
Gepromoveerd naar A (seizoen 18 )
Nieuwe start voor KSK Beveren (seizoen 27)
sanex

Post by sanex »

1-0 winst tege decoboys en zo behoor ik tot de 3 ploegen met 6/6
Daan.//

Post by Daan.// »

Smoje wrote:2-5 gewonnen (met een vermoeide kern en niet het sterkste team A-team en lage agressie) tegen Club Brugge Fc. Onze ex-topschutter Fouad Nevland zit al weer aan 6 doelpunten , maar die zal wel rap geblesseerd raken zeker nu ?

Anyway , zit aan 52% TS nu...ik heb al veeeeel koopjes kunnen doen , een jeugdspeler CB onder andere , supergoedkoop....maar ik moet mij vasthouden aan het feit dat ik geen spelers meer koop. Al zou ik rap nog twee uitgaande en minstens 2-3 inkomende transfers moeten doen. Aangezien ik toch nooit jeugdspelers krijg , moet ik het zelf maar weer doen.

Nu naar Artoisboys , weer een uitmatch (twee na elkaar). Die kerel heeft 100% TS , en een deftig team , dus mag het vergeten. Tenzij ik het op een bepaalde manier aanpak , maar dan hypotheekiseer ik mijn kansen tegen Spoy Boys vrijdag. Ik zit trouwens met veel spelers tussen 82-87% fitheid. Dus zal tegen donderdag al maar 92%-97% fitheid zijn (en die kerel die nu 82% heeft , zijn vervanger heeft net een blessure van 10dagen , dusja ....zie je het al gebeuren weer...). Ze zijn zo laag van fitheid , omdat ik een paar keer te laat was om mijn fitheid in te stellen en omdat mijn vrb's weer fantastisch verdeeld zijn....vijf (belangrijke) matchen op maandag dus...
hehe :P gij kunt ook wa klagen zelle :D
Gaan Met Die Banaan

ImageImage
Beker S10 => Kwartfinale
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”