Divisie C

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

jarnovic
Team President

Post by jarnovic »

Celtic'85 wrote:
Den Uier wrote:0-0 tegen Arreciadas FC :shock: En hij speelde dit keer met zen A team
Dat is dan zonder meer een sterke prestatie.

Ik heb 1-0 gewonnen tegen jumptown, TS en rode kaarten gaven de doorslag. Wij eentje al na 43', jumptown 2 stuks, op 66' en 83'.Ratings waren daardoor ondermaats 119-114. Maar ik heb wel 6 op 6. :shock:
idd het is weer hetzelfde verhaal als vorig seizoen e
die klote TS, daardoor moest ik agressiever spelen, gevolg, twee rode kaarten, nu gaan we het voorzichtiger aanpakken, donderdag toppertje tegen 5piottefc(denk ik)
ben uitgeloot voor de beker dus we staan zoiezo sterker aan de aftrap(op papier dan)
jammer 1/6 ondermaats voor mijn ploeg!!!
grtz jarnovic
fc jumptown/darco

S7: F188: KAMPIOEN!!
S8: E63: KAMPIOEN!! (beker: laatste 32)
S10: D21: 2e
S12: C7: KAMPIOEN!!
S16: E71: KAMPIOEN!!(beker: laatste 16)
S17: D24: KAMPIOEN!!
S18: C8: KAMPIOEN!!
S20: B3: 4e+ topschutter!!!!!
Den Uier
Member of the Soccer Project Association

Post by Den Uier »

jarnovic wrote:
Celtic'85 wrote:
Den Uier wrote:0-0 tegen Arreciadas FC :shock: En hij speelde dit keer met zen A team
Dat is dan zonder meer een sterke prestatie.

Ik heb 1-0 gewonnen tegen jumptown, TS en rode kaarten gaven de doorslag. Wij eentje al na 43', jumptown 2 stuks, op 66' en 83'.Ratings waren daardoor ondermaats 119-114. Maar ik heb wel 6 op 6. :shock:
die klote TS, daardoor moest ik agressiever spelen, gevolg, twee rode kaarten, nu gaan we het voorzichtiger aanpakken, donderdag toppertje tegen 5piottefc(denk ik)
ben uitgeloot voor de beker dus we staan zoiezo sterker aan de aftrap(op papier dan)
grtz jarnovic
Jou zie ik dus geen problemen krijgen met je ploeg ! Eenmaal je TS terug 100% is, zie ik jou de terugronde bijna alles winnen met dat team :wink: Ik had jou in het begin onderschat en dat had ik terug ingezien toen je tegen Leeds speelde en wat voor ratings jullie toen haalde .
Image

As Bari Sinds season 7 !

highest level played ever is B3 !
jarnovic
Team President

Post by jarnovic »

Den Uier wrote:
jarnovic wrote:
Celtic'85 wrote: Dat is dan zonder meer een sterke prestatie.

grtz jarnovic
Jou zie ik dus geen problemen krijgen met je ploeg ! Eenmaal je TS terug 100% is, zie ik jou de terugronde bijna alles winnen met dat team :wink: Ik had jou in het begin onderschat en dat had ik terug ingezien toen je tegen Leeds speelde en wat voor ratings jullie toen haalde .
daarom dat ik wil dat die TS zo rap mogelijk omhoog komt
vorig seizoen maar 11 punten gehaald zuiver en alleen door die TS die niet omhoog ging, ja en als ge nie wint duurt da eens zo lang e
de ratings daar heb ik nu niet over te klagen en da kan alleen maar beter maja donderdag heb ik al een toppertje en maandag tegen arrecidias. ik ken hem maar al te goed en we weten nooit met wat voor ploeg hij zal spelen. die ploeg is de gvaarlijkste van allemaal, hij beslist wie wint en wie niet wint!!!
mijne maat heeft er 3 seizoenen mee gespeeld dus ik volgde hem ook opvraag maar bevestiging aan technotic!!!
grtz jarnovic
fc jumptown/darco

S7: F188: KAMPIOEN!!
S8: E63: KAMPIOEN!! (beker: laatste 32)
S10: D21: 2e
S12: C7: KAMPIOEN!!
S16: E71: KAMPIOEN!!(beker: laatste 16)
S17: D24: KAMPIOEN!!
S18: C8: KAMPIOEN!!
S20: B3: 4e+ topschutter!!!!!
peterv
Team Board Member

Post by peterv »

Morgen de intussen klassiek geworden derby tegen AS BARI.
We spelen thuis. Na de bellaberde 1 op 6 + uitschakeling in de beker is een gelijkspel het minimum!
Fc Pee olé olé
-----------------------
S7: startseason: 6 in G.624
S8: 1 in G.624
S9: 1 in F.208
S10: 3 in E.70
S11: 3 in E.70
S12: 1 in E.70
S13: 2 in D.24
S14: ? in C.8
Smoje

Post by Smoje »

*Belabberde.
Ghent Semper Fidelis.
lobert

Post by lobert »

3-2 winst, dus 9/9. We staan op plek 2 :)
LensDreamTeam
Started all over again after an abscence of more than 3 years.
Celtic'85

Post by Celtic'85 »

2-3 winst tegen het laatstgeklasseerde ducaboys en 9 op 9 :lol: . Maar morgen thuis tegen Fc Gharzdas. Zal een ander paar mouwen zijn.
Weet iemand wat er trouwens aan de hand is met Los Cules ? Al 2 forfaitnederlagen aan zijn broek.
Momenteel in C.7
Celtic 85
kenny1981
Team Board Member

Post by kenny1981 »

pffffffffff, derde match, derde gelijkspel! nog niet verloren, maar dat is dan ook het enige positieve dat er kan verteld worden! Voorlopig nog geen paniek, maar een overwinning zou deugd doen voor het moraal van de troepen! :-)
kenny
ostend united (c3)
peterv
Team Board Member

Post by peterv »

peterv wrote:Morgen de intussen klassiek geworden derby tegen AS BARI.
We spelen thuis. Na de bellaberde 1 op 6 + uitschakeling in de beker is een gelijkspel het minimum!
De broodnodige 3 punten thuisgehouden tegen onze oude makkers van AS Bari... morgen weer een zware uitmatch. Hopelijk blijven we uit degradatiezone
Fc Pee olé olé
-----------------------
S7: startseason: 6 in G.624
S8: 1 in G.624
S9: 1 in F.208
S10: 3 in E.70
S11: 3 in E.70
S12: 1 in E.70
S13: 2 in D.24
S14: ? in C.8
Shonk

Post by Shonk »

Opnieuw een (verwachte) nederlaag voor K. Fl. Dorne. Voor een vol huis van 16.000 man verloor onze ploeg met 0-1 van Opa FC dat samen met Sp-Aalst enkel 9/9 haalde deze week. Door de vrijstelling in ronde 1 van de beker kon de A-kern dus onverwacht een dag rusten.

Ook het drukke programma veranderd hier niets aan. Onze kalender is voor de rest van deze week en ook voor volgende week goed gevuld. Zo hoopt de manager de TS weer snel tot een goe 70% te krijgen waarna ook de resultaten in de liga zulle moete verbeteren.
Image Image
OscarCookie

Post by OscarCookie »

In C5 zijn er nog 5 clubs met het maximum van de punten, en dat worden er na vanavond nog maximaal 4.
GodsheideVV versloeg vannacht met overwicht vvreal, al vertaalde zich dat niet in de score... 1-0.
Vanavond bezoeken we witgroen, zeker geen gemakkelijke verplaatsing. We kijken uit naar de eerste topper van deze competitie, destructers tegen reacinbojkes.
S1:- S2:3/E34 S3:1/E34 S4:2/D12 S5:2/C4 S6:3/B2 S7:6/B2 S8:2/B2 S9:7/A S10:9/A S11: 9/A S12:12/A S13: 12/B2 S14:1/C5 S15:6/B2 S16:2/B2 S17:7/A S18:16/A
S36: ?/H38
racingboj

Post by racingboj »

OscarCookie wrote:In C5 zijn er nog 5 clubs met het maximum van de punten, en dat worden er na vanavond nog maximaal 4.
GodsheideVV versloeg vannacht met overwicht vvreal, al vertaalde zich dat niet in de score... 1-0.
Vanavond bezoeken we witgroen, zeker geen gemakkelijke verplaatsing. We kijken uit naar de eerste topper van deze competitie, destructers tegen reacinbojkes.
Yep de eerste topper, maar ik heb gezien dat hij wat met fitheidsproblemen kampt op bepaalde posities dus daar liggen was kansen voor mij. Zijn TS is ook maar 80 maar dat zal niet zoveel uitmaken, een verschil van 15 is niet zo bijzonder veel. Tcoh hoop ik op de zege maar makkelijk zal het niet worden. Vandaag trouwens gewonnen met 9-1 tegen FC Hash Rohatsko, niet onverwachts natuurlijk, maar door het doelsaldo prijk ik op de eerste plaats :)
Celtic'85

Post by Celtic'85 »

peterv wrote: De broodnodige 3 punten thuisgehouden tegen onze oude makkers van AS Bari...
Van je vrienden moet je het hebben... :P
Momenteel in C.7
Celtic 85
brever

Post by brever »

3/4 gaan winnen bij de leider,en nu co-leider
11 times "Champion" F33 / E11 / C2 / C2 / H29 / G10 / F4 / E2 / D1 / G4 / G7
Overpelt FFCis coached by brever
sanex

Post by sanex »

Shonk wrote:Opnieuw een (verwachte) nederlaag voor K. Fl. Dorne. Voor een vol huis van 16.000 man verloor onze ploeg met 0-1 van Opa FC dat samen met Sp-Aalst enkel 9/9 haalde deze week. Door de vrijstelling in ronde 1 van de beker kon de A-kern dus onverwacht een dag rusten.

Ook het drukke programma veranderd hier niets aan. Onze kalender is voor de rest van deze week en ook voor volgende week goed gevuld. Zo hoopt de manager de TS weer snel tot een goe 70% te krijgen waarna ook de resultaten in de liga zulle moete verbeteren.
Ja de 9/9 werd gehaald door een 0-2 overwinning op TikkiTakki.

Uiteraard hoopt iedereen in het joss-pehestadion dat het goed gaat komen met Dorne maar we hebben er vertrouwen in. :D
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”