Tis wel niet de 1ste de beste waar hij morgen tegen moet, hé.yockr wrote:Widlaks is goed op weg om voor de 4e keer A te winnen, hij zou dan de eerste zijn die daarin slaagt. Als hij morgen wint, is het zover.

Moderator: Moderator
Tis wel niet de 1ste de beste waar hij morgen tegen moet, hé.yockr wrote:Widlaks is goed op weg om voor de 4e keer A te winnen, hij zou dan de eerste zijn die daarin slaagt. Als hij morgen wint, is het zover.
en ik hoop dat je hem tegenhoudtBombay wrote:Tis wel niet de 1ste de beste waar hij morgen tegen moet, hé.yockr wrote:Widlaks is goed op weg om voor de 4e keer A te winnen, hij zou dan de eerste zijn die daarin slaagt. Als hij morgen wint, is het zover.
Als je voor behoud wil gaan, wrm speel je dan met je B-team?Linx wrote:De kansen op behoud zijn vandaag verspeeld denk ik. Heb vandaag met mijn B-team gespeeld met enige voorzichtigheid (totaal 172 agressie) en ik was beter (148-147). Niet gewonnen dus, maar gelijkspel omdat hij hoger ratings haalde omdat hij agressiever durfde speelde (tot 208) en dus uiteraard geen rood pakte. Morgen nog eens met A-team, 100% agressie
niceBombay wrote:Voila sè. Wat heb ik gezegd. Niet de 1ste de beste waar hij tegen moet.
Omdat ik dan vandaag met het A-team 100/100 kon spelen op verplaatsing, zodat ik beide wedstrijden normaal zou winnen. Maar dat is dus niet gebeurd.visje69 wrote:Als je voor behoud wil gaan, wrm speel je dan met je B-team?Linx wrote:De kansen op behoud zijn vandaag verspeeld denk ik. Heb vandaag met mijn B-team gespeeld met enige voorzichtigheid (totaal 172 agressie) en ik was beter (148-147). Niet gewonnen dus, maar gelijkspel omdat hij hoger ratings haalde omdat hij agressiever durfde speelde (tot 208) en dus uiteraard geen rood pakte. Morgen nog eens met A-team, 100% agressie
Als ik het correct heb is het zo:Linx wrote:Omdat ik dan vandaag met het A-team 100/100 kon spelen op verplaatsing, zodat ik beide wedstrijden normaal zou winnen. Maar dat is dus niet gebeurd.visje69 wrote:Als je voor behoud wil gaan, wrm speel je dan met je B-team?Linx wrote:De kansen op behoud zijn vandaag verspeeld denk ik. Heb vandaag met mijn B-team gespeeld met enige voorzichtigheid (totaal 172 agressie) en ik was beter (148-147). Niet gewonnen dus, maar gelijkspel omdat hij hoger ratings haalde omdat hij agressiever durfde speelde (tot 208) en dus uiteraard geen rood pakte. Morgen nog eens met A-team, 100% agressie
Vandaag wel gewonnen met een nieuw lineratingrecord (zelfs op verplaatsing) (144-151) maar we zijn nu dus zeker van behoud, mede doordat Remedy het vandaag niet moeilijk had. We zijn nog aan het twijfelen wat we volgend seizoen gaan doen, maar in welke devisie kom ik nu weer terecht bij een 12de plaats?
Of het mooi gaat zijn weet ik niet. Ik trek zoals wel vaker een betonnen muur op.Prince88 wrote:Ik ontvang u met open armen hier voor een laatste mooie pot van het seizoen
Dan kunnen we beter verliezenB e n wrote: Als ik het correct heb is het zo:
11e: B3
12e: B2
13e: B1
14e: B1
15e: B2
16e: B3