Tis wel niet de 1ste de beste waar hij morgen tegen moet, hé.yockr wrote:Widlaks is goed op weg om voor de 4e keer A te winnen, hij zou dan de eerste zijn die daarin slaagt. Als hij morgen wint, is het zover.
Divisie A
Moderator: Moderator
Re: Divisie A
TEAM : Djerba
-
el stino
- Member of the Soccer Project Association
en ik hoop dat je hem tegenhoudtBombay wrote:Tis wel niet de 1ste de beste waar hij morgen tegen moet, hé.yockr wrote:Widlaks is goed op weg om voor de 4e keer A te winnen, hij zou dan de eerste zijn die daarin slaagt. Als hij morgen wint, is het zover.
zou prachtig zijn voor Widlacks, zou jammer zijn dat die magische 3 titels verbroken worden
where is Mr Random?
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
Ik heb die vandaag al een beetje in mijn voordeel gehad. Ik vrees dat ik het dus op eigen houtje ga moeten doen.
Niet zo best dus. 
De kansen op behoud zijn vandaag verspeeld denk ik. Heb vandaag met mijn B-team gespeeld met enige voorzichtigheid (totaal 172 agressie) en ik was beter (148-147). Niet gewonnen dus, maar gelijkspel omdat hij hoger ratings haalde omdat hij agressiever durfde speelde (tot 208) en dus uiteraard geen rood pakte. Morgen nog eens met A-team, 100% agressie
-
visje69
Als je voor behoud wil gaan, wrm speel je dan met je B-team?Linx wrote:De kansen op behoud zijn vandaag verspeeld denk ik. Heb vandaag met mijn B-team gespeeld met enige voorzichtigheid (totaal 172 agressie) en ik was beter (148-147). Niet gewonnen dus, maar gelijkspel omdat hij hoger ratings haalde omdat hij agressiever durfde speelde (tot 208) en dus uiteraard geen rood pakte. Morgen nog eens met A-team, 100% agressie
Lesbuffalos - Oh father tell me, we get what we deserve... And way down we go...
Winner of the Beneliga Season 78, 80, 103, 104, 105, 106 & 107!
A-league winner of Season 104 & 105!
SP-Cup Winner Season 106, 107 & 108!
Since S1 - August 27 2004
Winner of the Beneliga Season 78, 80, 103, 104, 105, 106 & 107!
A-league winner of Season 104 & 105!
SP-Cup Winner Season 106, 107 & 108!
Since S1 - August 27 2004
niceBombay wrote:Voila sè. Wat heb ik gezegd. Niet de 1ste de beste waar hij tegen moet.
Maar toch zal widlaks voor de 10e maal op rij kampioen worden
Omdat ik dan vandaag met het A-team 100/100 kon spelen op verplaatsing, zodat ik beide wedstrijden normaal zou winnen. Maar dat is dus niet gebeurd.visje69 wrote:Als je voor behoud wil gaan, wrm speel je dan met je B-team?Linx wrote:De kansen op behoud zijn vandaag verspeeld denk ik. Heb vandaag met mijn B-team gespeeld met enige voorzichtigheid (totaal 172 agressie) en ik was beter (148-147). Niet gewonnen dus, maar gelijkspel omdat hij hoger ratings haalde omdat hij agressiever durfde speelde (tot 208) en dus uiteraard geen rood pakte. Morgen nog eens met A-team, 100% agressie
Vandaag wel gewonnen met een nieuw lineratingrecord (zelfs op verplaatsing) (144-151) maar we zijn nu dus zeker van behoud, mede doordat Remedy het vandaag niet moeilijk had
-
B e n
Als ik het correct heb is het zo:Linx wrote:Omdat ik dan vandaag met het A-team 100/100 kon spelen op verplaatsing, zodat ik beide wedstrijden normaal zou winnen. Maar dat is dus niet gebeurd.visje69 wrote:Als je voor behoud wil gaan, wrm speel je dan met je B-team?Linx wrote:De kansen op behoud zijn vandaag verspeeld denk ik. Heb vandaag met mijn B-team gespeeld met enige voorzichtigheid (totaal 172 agressie) en ik was beter (148-147). Niet gewonnen dus, maar gelijkspel omdat hij hoger ratings haalde omdat hij agressiever durfde speelde (tot 208) en dus uiteraard geen rood pakte. Morgen nog eens met A-team, 100% agressie
Vandaag wel gewonnen met een nieuw lineratingrecord (zelfs op verplaatsing) (144-151) maar we zijn nu dus zeker van behoud, mede doordat Remedy het vandaag niet moeilijk had. We zijn nog aan het twijfelen wat we volgend seizoen gaan doen, maar in welke devisie kom ik nu weer terecht bij een 12de plaats?
11e: B3
12e: B2
13e: B1
14e: B1
15e: B2
16e: B3
FC The White Caps - S40 Playing in A (Rebuilding)
-
remedy73
Ook ik ben nog niet veilig hoor. Bovendien denk ik dat mijn winst in de voorlaatste ronde geen invloed heeft op je degradatie. Afgezien van onze beide ploegen zou de nummer 10 minimaal 40 punten gaan halen. Dat had je sowieso niet gered. Sterker nog: Zelfs ik moet die laatste wedstrijd nog winnen, om zeker te zijn van behoud. Bij gelijkspel word ik nog 11e...
Het seizoen zit er al bijna op sè. Ik vind dat het ongelooflijk snel is gegaan. Ik heb echt het gevoel alsof we nog maar halverwege zijn. De voorbije seizoenen snakte ik altijd naar het einde, maar dat was nu totaal anders.
We zullen 3e of 4e eindigen, en daar ben ik heel tevreden mee. Wat ik ook wel leuk vind is dat ik normaal ga eindigen met het minst aantal tegendoelpunten. Als Prince zijn mannen er morgen tenminste geen 7 rond mijn oren knallen. Dat wil dus zeggen dat we het op de Belgische manier hebben gedaan. Vertrekkend vanuit een stevige organisatie.
De terugronde heeft ons tot nu toe al 4 punten meer opgeleverd dan de heenronde. Meer dan 1 puntje gaat daar normaal zeker niet bijkomen. De verwachting is zelfs dat er geen bijkomt. Nu allemaal de bus op voor een afzondering, en eindelijk nog eens een vrij korte verplaatsing richting Nijmegen. Een klein uurtje in de bus is dan ook een hele verademing na al die Tsjechische en Roemeense verplaatsingen. Om nog maar te zwijgen van die ene naar Zimbabwe.
We zullen 3e of 4e eindigen, en daar ben ik heel tevreden mee. Wat ik ook wel leuk vind is dat ik normaal ga eindigen met het minst aantal tegendoelpunten. Als Prince zijn mannen er morgen tenminste geen 7 rond mijn oren knallen. Dat wil dus zeggen dat we het op de Belgische manier hebben gedaan. Vertrekkend vanuit een stevige organisatie.
De terugronde heeft ons tot nu toe al 4 punten meer opgeleverd dan de heenronde. Meer dan 1 puntje gaat daar normaal zeker niet bijkomen. De verwachting is zelfs dat er geen bijkomt. Nu allemaal de bus op voor een afzondering, en eindelijk nog eens een vrij korte verplaatsing richting Nijmegen. Een klein uurtje in de bus is dan ook een hele verademing na al die Tsjechische en Roemeense verplaatsingen. Om nog maar te zwijgen van die ene naar Zimbabwe.
-
Prince88
Ik ontvang u met open armen hier voor een laatste mooie pot van het seizoen 
Prince88, proud manager of Fresh
Of het mooi gaat zijn weet ik niet. Ik trek zoals wel vaker een betonnen muur op.Prince88 wrote:Ik ontvang u met open armen hier voor een laatste mooie pot van het seizoen
-
Prince88
In dat geval mogen al mijn spelers hun registers volledig open trekken: vol met twee gestrekte benen elk duel in gaan! Kaarten gaan toch niet mee naar volgend seizoen 
Prince88, proud manager of Fresh
Dan kunnen we beter verliezenB e n wrote: Als ik het correct heb is het zo:
11e: B3
12e: B2
13e: B1
14e: B1
15e: B2
16e: B3