Betekom - Volgens vele verhuist Tha_Devils binnenkort naar een nieuw stadion dat word gebouwd op grond die Tha_Devils met hun 50ha al heeft. Tha_Devils zegt dat het nieuwe stadion zo'n 12.000 zitjes zou hebben, 3000 meer als nu, en dat het ook een nieuwe naam krijgt, modernere WC's en faciliteiten (clubshop, kantines etc.). Wij spraken even manager yanniske aan die nem aankwam op de club:
R(eporter): Yannis, is het waar dat jullie gaan verhuizen naar een nieuw stadion?
Y(annis): Dat is nu nog niet zeker, eerst word er versterking gehaald en dan zien we wel, maar als het er komt zal het een nieuwe naam dragen en zullen er inderdaad ongeveer 12.000 plaatsen zijn.
R: Hoeveel zit- en staanplaatsen dan eigenlijk?
Y: We hebben besloten om staanplaatsen in te korten, er zullen er ongeveer maar een 4000 zijn, en dus 8000 zitplaatsen.
R: Hoe gaat het nieuwe stadion noemen?
Y: We twijfelen tussen 2 namen, maar The Ungdom zal het waarschijnlijk wel worden indien er een nieuw stadion komt.
R: Bedankt voor het intervieuw.
Y: Graag gedaan
hoe noemt de andere kanshebber
Stadeford
vandaag 5-2 gewonnen en sta nu 2de gelijk met de nr 3 WAARTEGE IK OVERMORGEN MOET!
Tha_Devils gaat het overmorgen moeilijk hebben tegen Team Jong Molenpark in de topper, wint Tha_Devils en verliest Lightning lijkt de hoop terug te komen voor de eerste plaats en die felbegeerde 2de beker van G. Eerst moet Tha_Devils dus voorbij Team Jong Molenpark en dat word niet makkelijk. Tha_Devils mist namenlijk 7 A-spelers: 2 door schorsing, 1 door blessure en 5 door fitheidsproblemen. Hierdoor komen dus veel B-spelers in de A-kern en word het puzzelen voor Michel Galje, de trainer van Tha_Devils. De opstelling word vermoedelijk deze:
4-3-3:
GK: Stef Vrancken (A)
LB: Aristides Koskela (B)
CB: Claudio Sergio Laura en Lucas McGuire (B en A)
RB: Christophe van der Doelen (B)
LM: Gottfried Milinovic (B)
CM: Mohamed Jestrovic (B)
RM: Scott Church (B)
LF: Alexandru Ion (A)
CF: Florin Ticu (A)
RF: Radek Kroker (B)
Vandaag de heenronde afgesloten met een 0-2 overwinning op verplaatsing bij de nummer 8.
We sluiten de heenronde af met een mooie 2e plaats,
met 40/45.
Klassement na 15 speeldagen:
1) Fortuna Pleven 43p
2) FC Wellen 40p
3) SK Viktoria V.. 38p
4) Fc-Tesar Ožra.. 34p
5) FZB 31p
6) FK Řetenice 2.. 28p
We gaan nu vollebak voor die 1ste plaats en promotie terug naar de F73.
Onze TS is terug OK nu, dus hieraan zal het niet meer liggen.
Indien iemand interesse in een nieuwe jeugd-LF, contacteer me via SP.
Ik ben ook nog op zoek naar versterking, namelijk een CF (zeer dringend), een CB en CM...
Nil Satis Nisi Optimum!
Fazerke - FC Wellen F.73
Indien interesse in een speler van me, stuur bericht op SP! Alles is bespreekbaar!
heenronde afgesloten met een 2-2 tegen nr 3 (ik sta nr 2) en we hebben gelijke punten, maarja, moest ongeveer 7 B-spelers opstellen dusja, hadden we met 7 A's gespeeld hadden we wel gewonnen mss
Tweede met één puntje achterstand. Ik speel volgende week tegen de leider en denk dat vrijdag de kampioen in G.17 gekend is. Noch wij noch zij zullen in de rest van het seizoen nog veel mogelijkheden hebben om punten te laten liggen.
Promotie lijkt me al veiliggesteld, maar ik zou graag kampioen worden. Voor het bekertje en het prijzengeld.
Team: Union 1897
S18: 5e in H.51 S22: F.6
S19: 1e in H.51
S20: 1e in G.17
S21: 3e in F.6
Nieuw team gevormd en eerste wedstrijd direct tegen de 4e gewonnen met 2-1! Er werd een linierating neergezet van 109 met 0% teamspirit! De strijd om degradatie te vermijden is begonnen.
Ik heb, als 9e, gewonnen met 1-0 tegen de 1e Machtig! Ik heb nu al een mooie bonus op de nr 10, en kan de jacht beginnen op de nrs 5,6,7 en 8. Het verschil tussen de 9e, ik dus, en de 5e is slechts 4 pntn. Laat ons hopen dat we nog kunnen opschuiven
Manager: Gauthier90
Team: F.C. Speedy
Geschiedenis:
S. 31: 6e in H. 268 (Erbij gekomen op 5 speeldagen v/h einde)
S. 32: 1e in H. 268
S. 33: 1e in G. 90
S. 34: ? in F. 30
7/12 deze week. Volgende week verwachten we een 10/12 minimum al mogen we nog niet te vroeg van toren blazen. En met dat een degradatieconcurent plots FC Team is geworden ziet het er weer wat rooskleuriger uit.
3-0 gewonnen thuis door 2 goals van talentje en zo hebben we deze week 12/12 gehaald, geweldig want de nr 1 haalde 9/12 en de nr 3 10/12
ik kom nu op 4 punten van de leider en 2 punten los van de nr 3