Divisie E
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
9 op 9 gehaald tot dusver met deze morgen een 3 - 4 overwinning (liniratings 125 - 130) voorlopig nog op de 1ste plaats en morgen tegen de nummer 11 van de divisie, dus gaan we de week waarschijnlijk afsluiten met een 12 op 12 en op de 1ste plaats. Maar 1 schorsing (mijn A-CM), maar ik speel morgen toch niet met een volledig a-team, ga de jeugd een keertje laten spelen.
'Reporter: Bang, there goes your unbeaten run. Can you take it?'
"Skatanic: No, I'm just going to crumble like a wreck. I'll go home, become
an alcoholic and maybe jump off a bridge. Umm, I think I can take it, yeah."
-
Ondanks een niet fitte selectie en een ts die nog omhoog kan, toch nog een linierating van 129.
De blodons heeft een selectie waar hij af en toe mee kan stunten, maar zijn ts is schrikbarend laag. Daarom een verdiende 1-2 overwinning.
FC Bagger United staat bovenaan!!! En dat plekkie gaan we niet meer afgeven
De blodons heeft een selectie waar hij af en toe mee kan stunten, maar zijn ts is schrikbarend laag. Daarom een verdiende 1-2 overwinning.

-
Zo mag ik dat horen!Ron Jeremy wrote:Ondanks een niet fitte selectie en een ts die nog omhoog kan, toch nog een linierating van 129.
tot volgend seizoen

-
1-1 tegen de 15e, nochtans 6 linieratings beter. 7/12, kan beter.
Volgende week tegen de 2e, de 3e en de 4e (en de 10e). 4 nieuwkomers in mijn divisie. Daar hoop ik meer punten te halen dan deze week.
De stand:
1. FC Brno 1913 - 12p
2. SC Waarde - 10p
3. TJ Kopidlno - 8p
4. San Andreas Soccer Team - 7p
5. S.V. Zulte-Waregem - 7p
6. vanju - 6p
7. kvo-guys - 6p
Volgende week tegen de 2e, de 3e en de 4e (en de 10e). 4 nieuwkomers in mijn divisie. Daar hoop ik meer punten te halen dan deze week.
De stand:
1. FC Brno 1913 - 12p
2. SC Waarde - 10p
3. TJ Kopidlno - 8p
4. San Andreas Soccer Team - 7p
5. S.V. Zulte-Waregem - 7p
6. vanju - 6p
7. kvo-guys - 6p
ESSEVEE (manager: Esseveeboy)
S.48: 1e in G
S.49: 1e in F
S.50: 1e in E
S.51: 1e in D
S.52: 10e in C
S.53: 2e in C
S.48: 1e in G
S.49: 1e in F
S.50: 1e in E
S.51: 1e in D
S.52: 10e in C
S.53: 2e in C
1-1 gelijkspel tegen 5de in stand, linieratings 125-126 in mijn voordeel. TS KRUIPT langzaam terug naar boven. Sta voorlopig 6de met 7p.
VOlgende week staan volgende pleogen op programma: 13de, 1ste, 9de en 7de.
7punten halen is een must, 9p zou schitterend zijn.
VOlgende week staan volgende pleogen op programma: 13de, 1ste, 9de en 7de.
7punten halen is een must, 9p zou schitterend zijn.
Season 31: D.10 (to build up new team)
manager of dino's since 29/08/2006
manager of dino's since 29/08/2006
-
12 op 12 gehaald in de eerste week met een 6 - 2 winst tegen de nummer 11 (linieratings 120 - 79) . Maandag tegen de nummer 3 (die ook 12 punten heeft). Geen geschorsten bij mij, maar A-LB kan volgende week geen enkele match spelen, gelukkig is mijn B-LB een evenwaardige vervanger. Ik ga volop voor de 12 punten volgende week( een beetje optimistisch blijven), maar zou al blij zijn met 8 punten.
Hier ook 12 op 12. Vrijdag nog een linierating van 130 gehaald, terwijl we deze week elke simulatie een match speelden. Ondertussen staatde TS terug op 84. Die moet snel op peil zijn, want dinsdag staat de topper tegen De Prutserkes op het programma. Daarna willen we terug aan de slag op de transfermarkt. De stand in E7:
De Prutserkes 12
Kick & Rush 12
Avl 9
RscAle 8
Jammer genoeg spelen we op maandag tegen de snelle Eddykes, een ploeg met maar 17 spelers, waarvan er 5 dertigers. Op elke andere dag van de week een gemakkelijke ploeg, nu met volle fitheid een lastige klant. Daar komen sinds dit weekend nog lastige blessures bij van mijn 2 goeie CMs. De ene is nog 4 dagen out, de andere is zondag terug uit blessure, maar mist de fitheid om te spelen voor woensdag.
De Prutserkes 12
Kick & Rush 12
Avl 9
RscAle 8
Jammer genoeg spelen we op maandag tegen de snelle Eddykes, een ploeg met maar 17 spelers, waarvan er 5 dertigers. Op elke andere dag van de week een gemakkelijke ploeg, nu met volle fitheid een lastige klant. Daar komen sinds dit weekend nog lastige blessures bij van mijn 2 goeie CMs. De ene is nog 4 dagen out, de andere is zondag terug uit blessure, maar mist de fitheid om te spelen voor woensdag.
team: Kick and Rush (K&R)- D.10
-
3-2 gewonnen van de nummer 3 (linieratings 132-125). Dit seizoen nog geen enkele keer onder de 130 linieratings geweest
(in de liga) . Morgen tegen de nummer 14, zonder mijn geschorste cb en geblesseerde lb, maar deze match mag normaliter geen probleem vormen, dus ik verwacht niets anders dan 3 punten morgen. En morgen moet de 3e tegen de 2de dus kan ik misschien eindelijk alleen op kop staan met een beetje geluk.

-