Divisie A
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
Re: Divisie A
Haha
Heb niet gezegd dat mijn kas goed gevuld is, er werd gezegd dat het alleszins goed is voor de kas
Kijk mijn geschiedenis eens na; veel geld kan er nooit over zijn toch?

Heb niet gezegd dat mijn kas goed gevuld is, er werd gezegd dat het alleszins goed is voor de kas

Kijk mijn geschiedenis eens na; veel geld kan er nooit over zijn toch?

Prince88, proud manager of Fresh
Dat weet ik niet. Is altijd moeilijk te achterhalen, hé. Als Raffin nu plots 20 spelers van 20M gaat kopen zit die nog lekker bij kas. En dat zou dan niemand nog verwachten.
TEAM : Djerba
-
Gelijk heb je.
De zeven vette jaren zijn inmiddels wel over, maar er is nog genoeg achter de hand om wat posities te versterken
De zeven vette jaren zijn inmiddels wel over, maar er is nog genoeg achter de hand om wat posities te versterken

-
De overwinning tegen Mikef is binnen. Zeer tevreden met mijn teamprestatie; 149 ratings met 85% agressie.
We blijven echter wel 7e staan met 7 punten, maar dat is evenveel als de leider
Morgen uit naar Bonner. Hij gaat heel zijn team geleidelijk verkopen, maar geen idee of hij in de liga nog steeds voluit gaat. Zijn team is niet helemaal tip top in orde, dus misschien zijn de drie punten wel mee te nemen naar huis.
We blijven echter wel 7e staan met 7 punten, maar dat is evenveel als de leider

Morgen uit naar Bonner. Hij gaat heel zijn team geleidelijk verkopen, maar geen idee of hij in de liga nog steeds voluit gaat. Zijn team is niet helemaal tip top in orde, dus misschien zijn de drie punten wel mee te nemen naar huis.
Veel verandering in de vlaggenkleuren van de top-10 zal er niet te zien zijn 

Team = AC ManU (B2)
-
Nee, niet echt
Het is alleen af te wachten waar Widlaks en ik eindigen, de enige variabelen in het spel...

Het is alleen af te wachten waar Widlaks en ik eindigen, de enige variabelen in het spel...
-
Je kan best voluit gaan, met die Tsjechen weet je nooit! Kan goed zijn dat hij nog punten van jou wil afpakken terwijl die Tsjechen vlot mogen winnen...Prince88 wrote:De overwinning tegen Mikef is binnen. Zeer tevreden met mijn teamprestatie; 149 ratings met 85% agressie.
We blijven echter wel 7e staan met 7 punten, maar dat is evenveel als de leider![]()
FC The White Caps - S40 Playing in A (Rebuilding)
-
Prince,
wat een voortreffelijke seizoensopening. Ik voorspel dat de huidige top 3 wel eens dezelfde top 3 aan het eind van het seizoen zou kunnen zijn:
1. Strakapud
2. Widlaks
3. Fresh
hieronder kan je je handtekening zetten:
.................................................

wat een voortreffelijke seizoensopening. Ik voorspel dat de huidige top 3 wel eens dezelfde top 3 aan het eind van het seizoen zou kunnen zijn:
1. Strakapud
2. Widlaks
3. Fresh
hieronder kan je je handtekening zetten:
.................................................

-

De seizoensopening is inderdaad voortreffelijk verlopen. Het enige puntverlies dat we hadden deze week, was uit bij Widlaks, dus dat was geen schande

Vandaag een 2-4 uitoverwinning bij Bonner en zo eindigen we de eerste week met 10 punten en zoals te zien, op de 3e plaats.
Volgende week een pittige week. Maandag starten we uit bij Tatran Stresovice, dinsdag krijgen we Strakapud thuis op bezoek om vervolgens donderdag weer uit bij Jeremy te spelen. Nice...
-
Bombay wrote:Dat weet ik niet. Is altijd moeilijk te achterhalen, hé. Als Raffin nu plots 20 spelers van 20M gaat kopen zit die nog lekker bij kas. En dat zou dan niemand nog verwachten.
Ik koop geen flutspelers

-
Morgen uit bij Tatran Stresovice. Zijn team staat er ook uitstekend voor, zonder geschorsten. Een lastige taak. Voor de tweede keer al dit seizoen krijgen we een scheids van 100% voorgeschoteld. De vorige keer uit tegen Widlaks pakte dit goed uit voor mij. Tatran zal iets agressievere spelers opstellen dan ik, maar het zijn maar marginale verschillen...
-
145 om 145 en een terecht 0-0 gelijkspel deze morgen. Hij een geblesseerde aan het einde van de wedstrijd, ik een rode kaart. We blijven 3e staan.
Morgen krijgen we Strakapud op bezoek, de z'n A-team kon sparen vandaag...
Morgen krijgen we Strakapud op bezoek, de z'n A-team kon sparen vandaag...