Divisie A
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
Re: Divisie A
Dit seizoen is denk ik statistisch wel de kleinste dat je niet degradeert, mits je uiteraard geen hervorming doet. Maar liefst 5 ploegen zijn al aan het reorganiseren, wat inhoudt dat 11 teams mogen vechten om 1 degradatieplaats....
Prince88, proud manager of Fresh
-
En diegene die degradeert wordt een TsjechPrince88 wrote:Dit seizoen is denk ik statistisch wel de kleinste dat je niet degradeert, mits je uiteraard geen hervorming doet. Maar liefst 5 ploegen zijn al aan het reorganiseren, wat inhoudt dat 11 teams mogen vechten om 1 degradatieplaats....

FC The White Caps - S40 Playing in A (Rebuilding)
-
Goede zaken gedaan vandaag
Thuis werd er gewonnen van Strakapud met 2-1 (ratings 150 om 148). Strakapud speelde met zijn A-team dat op 95/100 stond. Ik snap niet waarom hij niet even één match speelde om zo iets beter ervoor te staan, maar ik vind het prima
Donderdag wederom een topper; uit naar Jeremy!

Thuis werd er gewonnen van Strakapud met 2-1 (ratings 150 om 148). Strakapud speelde met zijn A-team dat op 95/100 stond. Ik snap niet waarom hij niet even één match speelde om zo iets beter ervoor te staan, maar ik vind het prima

Donderdag wederom een topper; uit naar Jeremy!
-
Wat zou de huidige stand trouwens een heerlijke eindstand zijn; 2 niet-Tsjechen bovenaan, gevolgd door 12 Tsjechen 

-
InderdaadPrince88 wrote:Wat zou de huidige stand trouwens een heerlijke eindstand zijn; 2 niet-Tsjechen bovenaan, gevolgd door 12 Tsjechen

Niet gezegd dat ik ook bovenaan had gestaan, hé. Maar de kans had natuurlijk wel heeeeeeeel erg groot geweest.

TEAM : Djerba
-
Gisteren tegen FC Jeremy op zijn veld. Hij haalde slechts een 145 aan rating, dus er lagen mogelijkheden. Helaas een nederlaag geleden door een rode kaart in de 62' minuut. Hierdoor haalde ik slechts 142 ratings en dat resulteerde in een 2-1 nederlaag. Vandaag minder moeite tegen een hervormingsteam, 8-1.
Maandag mogen we uit tegen Totemo Baka, de nummer 8 van het hele stel. Een scheids van 85%, dus dat komt tegen hem zeer goed uit! Misschien dat er meer uit te halen valt.
Maandag mogen we uit tegen Totemo Baka, de nummer 8 van het hele stel. Een scheids van 85%, dus dat komt tegen hem zeer goed uit! Misschien dat er meer uit te halen valt.
-
Gisteren helaas een gelijkspel behaald op het veld van Totemo Baka. Bij een scheids van 85% speelde ik met 95% agressie, wat in principe kan, en hij met 90% agressie, wat er echt duidelijk over was. Jammer genoeg kreeg hij pas een rode kaart de in 86' minuut (ik in de 85' minuut) en werd het 2-2 bij ratings van 148 om 147.
Vandaag thuis tegen Shucadlo, dus dat was een makkelijke 5-0 overwinning. Donderdag uit tegen FC Kolikov.
Vandaag thuis tegen Shucadlo, dus dat was een makkelijke 5-0 overwinning. Donderdag uit tegen FC Kolikov.
-
Leuk hoor
Mijn tegenstander van morgen kreeg vandaag een forfait in de beker, resultaat; zijn moralen en fitheden voor morgen zijn dus bij niemand gezakt...

Mijn tegenstander van morgen kreeg vandaag een forfait in de beker, resultaat; zijn moralen en fitheden voor morgen zijn dus bij niemand gezakt...
-
Wow, toch nog een 1-2 overwinning
Ondanks de bekerwedstrijd van gisteren, haalde ik een mooie 147 uit tegen een 145 van de thuisploeg, tevreden
Hierdoor nemen we ook terug de derde positie in.
Morgen thuis tegen Viastore. Dat moet ook goed te doen zijn, aangezien zijn meeste fitte speler maximaal 85% fitheid heeft ofzo..

Ondanks de bekerwedstrijd van gisteren, haalde ik een mooie 147 uit tegen een 145 van de thuisploeg, tevreden

Hierdoor nemen we ook terug de derde positie in.
Morgen thuis tegen Viastore. Dat moet ook goed te doen zijn, aangezien zijn meeste fitte speler maximaal 85% fitheid heeft ofzo..
-
Zoals verwacht vrijdag een eenvoudige 4-0 overwinning tegen Viastore. We eindigen de week hierdoor op een 3e plaats. Morgen spelen we thuis tegen Sokol Cejc. Op zich jammer dat we die op een maandag treffen, want zijn team is nu op zich nog wel aardig op sterkte, elke andere dag niet... Maar het moet wel haalbaar zijn om te winnen.
-
Vanochtend een prima 3-2 overwinning op Sokol Cejc. Met nog twee wedstrijden tegen hervormingsteams, ziet het er naar uit dat er nog een 6/6 op het programma staat.
-
En is die Widlaks zijn geld nu nog niet op?
Ik denk (en hoop!!) dat hij stilaan wel zijn laatste geld aan het opdoen is 

-
Inderdaad! Hij heeft echt wel veel neergelegd voor die speler. Nu ook weer, bieden we tegen elkaar op een andere spelerB e n wrote:En is die Widlaks zijn geld nu nog niet op?Ik denk (en hoop!!) dat hij stilaan wel zijn laatste geld aan het opdoen is

Hopelijk stopt hij een keertje nu...

Pfffffffff. Schandalig. Ik heb er minstens even goei verkocht waar ik zelfs nog niet de helft voor gekregen heb. 

TEAM : Djerba