Divisie B

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

JOY
Member of the Soccer Project Association

Post by JOY »

Veg wrote:Er is geen enkele ploeg van onze reeks sterk genoeg om in de A-reeks mee te draaien, ik verwacht de twee ploegen die promoveren volgend seizoen weer terug in de B-reeks.
we zullen wel zien hé :wink:

een goei manager kan met een minder goei ploeg ook resultaten halen hoor,
Lensdreamteam was toch ook de sterkste ploeg in onze reeks :wink:

en ik kon met 141% rating zelfs niet winnen tegen Real Aldamir (130%)
een ploeg die straks waarschijnlijk zal zakken :?

en als we zakken
dan kom ik als rijke ploeg terug naar B 3 :twisted:
lobert

Post by lobert »

Idd heb ik ook geen absolute topploeg maar ik zal natuurlijk wel wat gaan proberen.. op verscheidene posities zit er nog rek in..

Alhoewel Guardians, nu ook in A, goed presteert en toch ongeveer dezelfde prestaties als mijn spelers heeft.. Het kan dus wel
LensDreamTeam
Started all over again after an abscence of more than 3 years.
racingboj

Post by racingboj »

sanex wrote:win gewoon van racingbojkes,al is het maar om mij een plezier te doen :lol:
Ik denk dat ge mij niet meer kunt pakken, ik moet nog 1 keer winnen en tis in orde. Ik zou mij richten op Iasi als ik u was. Trouwens als ik in het begin niet dom verlies tegen Gab (véél te agressief) was ik al gered, evenals ik de random niet zou hebben tegen gewerkt vandaag.

EDIT: Ge kunt mij niet meer inhalen, als ik 3 keer velies en gij 3 keer wint, hebben we evenveel punten. Maar dan zou uw doelsaldo van -5 naar +10 moeten gaan, en dat is haast onmogelijk.

En ik hoop toch ook dat Diepenbeek zijn sportieve plicht zal blijven doen, dat zou fijn zijn voor mij.
Last edited by racingboj on Fri Jan 19, 2007 9:22 pm, edited 2 times in total.
racingboj

Post by racingboj »

sljivovica wrote:
racingboj wrote:Maandag is er de match tegen Wageningen, we hopen op een punt.
Je mag ook wel op 3 punten hopen hoor, je speelt immers thuis.
Plus ik zal er redelijk sterk voor staan maandag, maar mijn twee RB's zijn wel een groot gemis :?

Als ik kijk hoe SOAD en Babelki net zo makkelijk punten verspillen als ik, is dit de beste kans op promotie ooit. Maar dan moet nu echt alles meezitten.
Ik hoop altijd op 3 punten. :wink: Maar realistisch is één punt logischer waarop ik kan hopen.

De scheids is niet streng en dat is duidelijk in mijn voordeel voor maandag.

Mijn prestaties deze week, ondanks de 4/12 , stemmen me wel tevreden.
Veg

Post by Veg »

lobert wrote:A-reeks is inderdaad heel zwaar maar ik ga proberen nog wat 27/28 jarigen met hoge bp aan te trekken om zo kwalitatief te stijgen. Gemiddeld zit ik met bp al aan de 71, dit lijkt me minimaal genoeg voor behoud. (als ik in A kom)
Je hebt een goede ploeg, en een zeer sterk B-team, maar je A-team is in de diepte niet sterk genoeg voor de A-reeks vrees ik. Al de vaste waarden in de A-reeks hebben een gemiddelde bp van 71 , dat is daar eerder de standaard. De meeste ploegen hebben daar enkele kleppers in hun team die tot zelfs 77 presteren. Zulke spelers maken dan het verschil en van dat type spelers heb je er te weinig (eentje maar geloof ik).
2-9-2008
Linierating: 148
BP A-team: 73,09
Agression: 17,64
BP B-team: 70,27
Agression: 24,18
Veg

Post by Veg »

JOY wrote: en ik kon met 141% rating zelfs niet winnen tegen Real Aldamir (130%)
Dat was een echte uitzondering die zich misschien maar 1 keer op een seizoen voordoet in een hele reeks. Omdat je dit voorval al zo vaak hebt aangehaald krijg ik de indruk dat je hier eerder een regel van wilt maken dan het als toeval beschouwd. Op zoiets moet je echt niet gaan hopen of zitten wachten.
2-9-2008
Veg

Post by Veg »

lobert wrote:Idd heb ik ook geen absolute topploeg maar ik zal natuurlijk wel wat gaan proberen.. op verscheidene posities zit er nog rek in..

Alhoewel Guardians, nu ook in A, goed presteert en toch ongeveer dezelfde prestaties als mijn spelers heeft.. Het kan dus wel
Als je de middelen hebt om een tweetal toppers aan te trekken waar ik over sprak, dan kan je je zeker settelen in de A-reeks om de eenvoudige reden dat je dan een A-team hebt dat gelijkwaardig is met de rest, maar vooral omdat je B-team echt wel impressive is vind ik.

Kan je deze spelers echter niet aantrekken dan vrees ik dat je niet van je eigen sterkte zal kunnen uitgaan, maar punten zal moeten pakken doordat anderen het uitvallen van A-spelers minder goed kunnen opvangen dan jij.

Je team heeft ook nog andere sterkten en zwaktes, maar die ga ik nu niet vermelden met oog op de derby van maandag :wink:
2-9-2008
JOY

Post by JOY »

Veg wrote:[

Je team heeft ook nog andere sterkten en zwaktes, maar die ga ik nu niet vermelden met oog op de derby van maandag :wink:
zwakke manager ??? (grapjeeee)

eentje die teveel koopt en verkoopt op de slechte momenten
bijvoorbeeld net voor een topwedstrijd tegen KV JOY
twee spelers verkopen en dan verliezen door een te lage TS ofzo :wink:
lobert

Post by lobert »

Veg wrote:
lobert wrote:A-reeks is inderdaad heel zwaar maar ik ga proberen nog wat 27/28 jarigen met hoge bp aan te trekken om zo kwalitatief te stijgen. Gemiddeld zit ik met bp al aan de 71, dit lijkt me minimaal genoeg voor behoud. (als ik in A kom)
Je hebt een goede ploeg, en een zeer sterk B-team, maar je A-team is in de diepte niet sterk genoeg voor de A-reeks vrees ik. Al de vaste waarden in de A-reeks hebben een gemiddelde bp van 71 , dat is daar eerder de standaard. De meeste ploegen hebben daar enkele kleppers in hun team die tot zelfs 77 presteren. Zulke spelers maken dan het verschil en van dat type spelers heb je er te weinig (eentje maar geloof ik).
Dat besef ik.. Ik heb er nu eentje van bp 74 maar m'n LF stijgt nog 3 procent (nu net 91 %) en ook m'n RM moet eigenlijk al 72 presteren volgens SPMT, zelfde geldt voor m'n keeper. Ik moet eigenlijk nog een CM met bp 71/72 hebben om een rol van betekenis te kunnen spelen. Wat je zegt klopt, dat de meeste wel een paar echte toppers erbij hebben, maar je weet het nooit he.. Misschien kan ik (als ik promoveer) iets betekenen.. :)
LensDreamTeam
Noppp
Team President

Post by Noppp »

Ik dacht kom hier vast even kijken, ik zal weer terug zakken naar de B.
Geen schande denk ik, heb het gedaan zoals op de manier hier beschreven wordt.
In de B (het seizoen dat ik promoveerde) heb ik wat 27-29 jarigen gekocht met uitzonderlijke prestaties 73-74-75.
Afgelopen seizoen heb ik weer jong moeten inkopen en oud verkocht waardoor ik ik er nu weer uit vlieg.

Maar goed wil je een keertje kampioen in de A worden dan is dit noodzaak, of je moet heel veel geduld hebben en er seizoenen op willen wachten zoals Westel nu doet.
De rondjes meedraaien in de A om vervolgens seizoenen lang tussen de 4de en 10de te worden leek me ook niets.
Ik wilde gewoon knallen en kampioen worden en dat is vorig seizoen gelukt.
het heeft me wel vele miljoenen gekost om de oudere spelers te halen.
Manager of Nop's Heroes.
Division A Champion of season 14
Winner Soccerproject Cup season 19
Winner Soccerproject Cup season 20
JOY

Post by JOY »

Noppp wrote: Ik wilde gewoon knallen en kampioen worden en dat is vorig seizoen gelukt.
het heeft me wel vele miljoenen gekost om de oudere spelers te halen.
je had beter de arbiters omgekocht, dat kostte dan zoveel niet :lol: :lol:
lobert

Post by lobert »

JOY wrote:
Veg wrote:[

zwakke manager ??? (grapjeeee)

eentje die teveel koopt en verkoopt op de slechte momenten
bijvoorbeeld net voor een topwedstrijd tegen KV JOY
twee spelers verkopen en dan verliezen door een te lage TS ofzo :wink:
Ik wilde eerst blijven in B he, vergeet dat niet :wink:
LensDreamTeam
JOY

Post by JOY »

lobert wrote: Ik wilde eerst blijven in B he, vergeet dat niet :wink:
aaahzooo , :D
ik dacht dat je 90 op 90 wilde halen
en voor mij eindigen :wink:

ik wilde ook de derde keer derde worden :wink:
maar op den duur denken ze dan dat ge niet naar A wilt hé
:lol: :lol:

'tzal wel raar doen
altijd starten met de ambitie voor de top 5
en nu weer tegen degradatie moeten spelen
maar ja, we gaan der financieel een goeie zaak aan doen hé :wink:
Dark Tiger
Team President

Post by Dark Tiger »

Veg wrote:
JOY wrote: en ik kon met 141% rating zelfs niet winnen tegen Real Aldamir (130%)
Dat was een echte uitzondering die zich misschien maar 1 keer op een seizoen voordoet in een hele reeks. Omdat je dit voorval al zo vaak hebt aangehaald krijg ik de indruk dat je hier eerder een regel van wilt maken dan het als toeval beschouwd. Op zoiets moet je echt niet gaan hopen of zitten wachten.
Correctie, dat zou een uitzondering moeten zijn. :wink:
Veg

Post by Veg »

Eigenlijk heb ik een hele mooie teruronde gespeeld met 8 overwinningen, 3 gelijke spelen en 1 verloren wedstrijd. Grappig dat ik nu theorethisch nog altijd kans maak op promotie terwijl ik tijdens de winterstop juist niet op een degradatieplaats stond :lol: In die bewuste heenronde had ik 7 keer gewonnen en 8 keer verloren :o
2-9-2008
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”