OscarCookie wrote:Na 2 weken 24/24. Maandag een belangrijke wedstrijd tegen racingbojkes, die het zonder zijn 2 beste CM's zal moeten stellen. Wij missen echter nog steeds onze A-keeper, dus dat zal mekaar opheffen zeker
Het belooft een spannende wedstrijd te worden, waar beide ploegen ongetwijfeld tot het uiterste zullen gaan...
Shit , juist tegen u 2 van mijn betere spelers geschorst en dan nog 2CM's (beide 86%)... Ik had het wel verwacht, ik moest agressief spelen vandaag, en dat gaat ook goed met mijn ploeg zonder rode kaarten te krijgen maar gele kaarten pak ik redelijk snel. Gij hebt een betere ploeg dan mij maar ik reken erop dat mijn supporters voor een ware hel gaan zorgen
Hoe meer zieligen, hoe meer vreugd
Kennen jullie het spreekwoord: "als 2 honden vechten om een been, gaat de derde ermee lopen" Hopelijk spelen jullie gelijk, en als ik win kom ik weer terug ( hoewel destructers niet echt een makkelijke tegenstander is)
Hoe dan ook vandaag gewonnen en heb na twee weken 21/24
Last edited by Lord Vegeta on Fri Oct 13, 2006 2:15 pm, edited 1 time in total.
Palmares KSK Beveren:
Kampioen in divisie F (seizoen 4)
Kampioen in divisie E (seizoen 7)
Kwartfinale bereikt in SP Beker (seizoen 16)
Kampioen in divisie C (seizoen 17)
Gepromoveerd naar A (seizoen 18 )
Nieuwe start voor KSK Beveren (seizoen 27)
racingboj wrote: Shit , juist tegen u 2 van mijn betere spelers geschorst en dan nog 2CM's (beide 86%)... Ik had het wel verwacht, ik moest agressief spelen vandaag, en dat gaat ook goed met mijn ploeg zonder rode kaarten te krijgen maar gele kaarten pak ik redelijk snel. Gij hebt een betere ploeg dan mij maar ik reken erop dat mijn supporters voor een ware hel gaan zorgen
Kennen jullie het spreekwoord: "als 2 honden vechten om een been, gaat de derde ermee lopen" Hopelijk spelen jullie gelijk, en als ik win kom ik weer terug
We zijn je niet vergeten hoor, maar ook jou wacht een moeilijke opgave, uit bij destructers, zonder je beste CM...
OscarCookie wrote:
Kennen jullie het spreekwoord: "als 2 honden vechten om een been, gaat de derde ermee lopen" Hopelijk spelen jullie gelijk, en als ik win kom ik weer terug
We zijn je niet vergeten hoor, maar ook jou wacht een moeilijke opgave, uit bij destructers, zonder je beste CM...
Het wordt ongetwijfeld nog spannend!
Edit: Al mist destructers wel erg veel spelers
Ik weet het, destructers is allesbehalve een makkelijke ploeg
Volgende speeldag is toch wel belangrijk: de nummer 1 tegen de nummer 2 en de nummer 3 tegen de nummer 4
Palmares KSK Beveren:
Kampioen in divisie F (seizoen 4)
Kampioen in divisie E (seizoen 7)
Kwartfinale bereikt in SP Beker (seizoen 16)
Kampioen in divisie C (seizoen 17)
Gepromoveerd naar A (seizoen 18 )
Nieuwe start voor KSK Beveren (seizoen 27)
heb een gemiddeld rating over 8 wedstrijden van 126,4 ..
Zucht.. had in de top-5 wellicht mee kunnen draaien..
Kom er echter aan guys!
Je kan wel den hele tijd zeggen dat je kon meedraaien !!! Maar als je met blessures en schorsingen te maken hebt, dan haal je dat niet meer en de anderen in onze reeks wel omdat ze goede vervangers hebben. Niet teveel focussen op die linieratings want soms is de tegenstander pakken sterker maar door omstandigheden haal je met die linieratings een paar punten Ik haal ook linieratings van 130 a 132 maar heb dat dit seizoen niet 1 keer kunnen laten zien door niets anderes dan blessures ! Net zoals FcPee olé olé die net hetzelfde probleem heeft momenteel en CELTIC85 zit er ook al mee te kampen !
Wat zei ik nou? Het ongeluk lijkt alweer te gaan beginnen. Na het eerste verlies, nu een gelijkspel terwijl we duidelijk beter waren. Zuigeveensche Boys verliest gelukkig ook maar man man man. Hopelijk wordt dit geen pechreeks zoals vorig seizoen anders kap ik er mee.
LensDreamTeam
Started all over again after an abscence of more than 3 years.
We hebben in een zeer moeilijke uitwedstrijd racingbojkes verslagen met 0-1. Het verschil was miniem, maar de overwinning terecht.
Voor de wedstrijd vervingen we onze agressieve A-LB nog om 100% agressief te kunnen spelen. Dit loonde blijkbaar, want ook met 2 B-spelers (GK en LB) werd er een rating van 139 gehaald.
Morgen wacht er ons een match tegen de krikkers. Een moeilijke wedstrijd nu we met 4 schorsingen en 2 zware blessures zitten, al moet de overwinning haalbaar blijven...
Mooie 1 - 2 overwinning behaald bij RSC Anderlecht... TS is terug bijna 100%. Nu gaan we verjongen
Terbiestieboys
Seizoen 2 : Kampioen F5
Seizoen 3 -> 6: E2
Seizoen 6 : Promotie naar D1
Seizoen 10: Promotie naar C1
seizoen 11 en 12: C1
Seizoen 12: degradatie naar D2
Seizoen 13: Kampioen D2
Seizoen 15: een rustig seizoen in C1 ?
Eerste punt voor K. Fl. Dorne is binnen. We speelden 2-2 gelijk tegen The Prince, die toch wel 4de staan. TS is reeds opgelopen tot 67%. Vanaf volgende week verwacht ik de overwinningen.
fc de pintepakkers 3 - 2 Bąbelki
11' 0 - 1 Domen Vandendriessche
Björn Messoudi 1 - 1 22'
50' 1 - 2 Domen Vandendriessche
Björn Messoudi 2 - 2 59'
Marcos Zewlakow 3 - 2 71'
3 - 4 - 3 Formatie 3 - 5 - 2
Kick and rush Tactiek Passen-spel
100% Stijl 100%
55% Agressie 35%
43% Verdediging 42%
44% Middenveld 66%
47% Aanval 21%
rechtstreeks duel voor de 1e plaats gewonnen
het was totaal niet mijn verwachting om mee te doen voor de titel, maar nu we zover zitten gaan we door
nu staan er 3 spelers van mijn team op de eerste pagina van de topschutterslijst
0-0 gelijk op verplaatsing, was nochtans 1% beter. Morgen geladen duel tegen AS Bari, opnieuw op verplaatsing, moest wel mijn beste LB en CB (nog steeds) missen.
OscarCookie wrote:We hebben in een zeer moeilijke uitwedstrijd racingbojkes verslagen met 0-1. Het verschil was miniem, maar de overwinning terecht.
Voor de wedstrijd vervingen we onze agressieve A-LB nog om 100% agressief te kunnen spelen. Dit loonde blijkbaar, want ook met 2 B-spelers (GK en LB) werd er een rating van 139 gehaald.
Morgen wacht er ons een match tegen de krikkers. Een moeilijke wedstrijd nu we met 4 schorsingen en 2 zware blessures zitten, al moet de overwinning haalbaar blijven...
Verdorie nog niet he! 138 rating tegen 139 rating, maar het is verdiend zeker als we de individuele prestaties van de spelers nader bekijken. Ik vond het ook jammer dat de scheids niet strenger was, dan had ik meer risico kunnen nemen door heel agressief te spelen maarja . Nu moet ge natuurlijk ook Teamvegeta verslaan he, zodat ik terug de 2de plaats pak
Celtic'85 wrote:0-0 gelijk op verplaatsing, was nochtans 1% beter. Morgen geladen duel tegen AS Bari, opnieuw op verplaatsing, moest wel mijn beste LB en CB (nog steeds) missen.
Tja het zal me een wedstrijd worden ! Ik moet men LF, CB, RB missen want heb gisterenavond weeral een blessure erbij gehad !!!