Hoe? Van gedacht verandert dan?B e n wrote:Ik hoop dat je nog enkele seizoenen in A blijft Prince want ik kom eraanDat hoop ik toch
Divisie A
Moderator: Moderator
Re: Divisie A
TEAM : Djerba
-
- Member of the Soccer Project Association
Jep. A is voor later, maar ik zal dan wel een betere prestatie kunnen neerzettenBombay wrote:Hoe? Van gedacht verandert dan?B e n wrote:Ik hoop dat je nog enkele seizoenen in A blijft Prince want ik kom eraanDat hoop ik toch

FC The White Caps - S40 Playing in A (Rebuilding)
-
Een lastige uitwedstrijd gewonnen bij Viastore met 0-1. Ratings waren 142 om 146. Maandag uit winnen bij Sokol Cejc en de 3e plaats is binnen 

Prince88, proud manager of Fresh
-
Alvast van harte gefeliciteerd! Je hebt een fantastisch seizoen gespeeld!!!Prince88 wrote:Een lastige uitwedstrijd gewonnen bij Viastore met 0-1. Ratings waren 142 om 146. Maandag uit winnen bij Sokol Cejc en de 3e plaats is binnen

En dat in combinatie met de beker

Jaja. Van de meester kun je nog iets leren, hé.B e n wrote:Jep. A is voor later, maar ik zal dan wel een betere prestatie kunnen neerzettenBombay wrote:Hoe? Van gedacht verandert dan?B e n wrote:Ik hoop dat je nog enkele seizoenen in A blijft Prince want ik kom eraanDat hoop ik toch
Ik heb eigenlijk hetzelfde gedaan als jou. Nu is mijn kern nog niet superoud en krijg ik er nog redelijk veel geld voor (100-120M heb ik geschat) dus zal ik sneller terug kunnen starten

-
Thanks!!remedy73 wrote:Alvast van harte gefeliciteerd! Je hebt een fantastisch seizoen gespeeld!!!Prince88 wrote:Een lastige uitwedstrijd gewonnen bij Viastore met 0-1. Ratings waren 142 om 146. Maandag uit winnen bij Sokol Cejc en de 3e plaats is binnen![]()
En dat in combinatie met de beker![]()

-
2-1 gewonnen van Sokol Cejc. Vooral de ratings deden me goed; 145 om 150 in een uitwedstrijd. Goede generale om de laatste matchen van de SP-beker in te gaan
Met nog wedstrijden tegen Djerba en SK Slavia Prague en 5 punten voorsprong op FC Jeremy is de 3e plaats binnen

Met nog wedstrijden tegen Djerba en SK Slavia Prague en 5 punten voorsprong op FC Jeremy is de 3e plaats binnen

-
Congratz! Dik verdiend!Prince88 wrote:2-1 gewonnen van Sokol Cejc. Vooral de ratings deden me goed; 145 om 150 in een uitwedstrijd. Goede generale om de laatste matchen van de SP-beker in te gaan![]()

-
Wie dat het zegtBombay wrote:Jaja. Van de meester kun je nog iets leren, hé.B e n wrote: Jep. A is voor later, maar ik zal dan wel een betere prestatie kunnen neerzettenIk heb eigenlijk hetzelfde gedaan als jou. Nu is mijn kern nog niet superoud en krijg ik er nog redelijk veel geld voor (100-120M heb ik geschat) dus zal ik sneller terug kunnen starten

Playing in A with The Williams Soccer Boys
2nd career :
S54 - 3rd in A
S53 - 1st in B3
S51 - 1st in B3
S44 - S48 - G727 -> C9
~History~
S54 - 3rd in A
S31 - 4th in A
S25 - Runner-Up SP Cup
2nd career :
S54 - 3rd in A
S53 - 1st in B3
S51 - 1st in B3
S44 - S48 - G727 -> C9
~History~
S54 - 3rd in A
S31 - 4th in A
S25 - Runner-Up SP Cup
Amai dat heeft lang geduurd.apology240 wrote:Wie dat het zegtBombay wrote:Jaja. Van de meester kun je nog iets leren, hé.B e n wrote: Jep. A is voor later, maar ik zal dan wel een betere prestatie kunnen neerzettenIk heb eigenlijk hetzelfde gedaan als jou. Nu is mijn kern nog niet superoud en krijg ik er nog redelijk veel geld voor (100-120M heb ik geschat) dus zal ik sneller terug kunnen starten

-
Toch jammer dat Strakapud het niet gered heeft uiteindelijk. Ik had het hem wel gegund.
Vanochtend 6-1 overwinning tegen Bombay. Uiteindelijk bedraagt de achterstand op Widlaks maar 7 punten. Toch niet zo gek veel
Vanochtend 6-1 overwinning tegen Bombay. Uiteindelijk bedraagt de achterstand op Widlaks maar 7 punten. Toch niet zo gek veel

-
Idd jammer. Gelukkig zijn er volgend seizoen wat meer nationaliteiten in A te zien, ook al zijn het geen Belgen/Nederlanders die er bij komen. Een Roemeen, een Brit en een Litouwer is toch al wat anders dan 3 TsjechenPrince88 wrote:Toch jammer dat Strakapud het niet gered heeft uiteindelijk. Ik had het hem wel gegund.

-
Widlaks houdt het nu wel voor gezien. Ik denk dat zijn kas onderhand ook leeg is (?). Mooi, het wordt weer eens tijd voor een Nederlandse winnaar 

-
Zou ik niet te veel op hopen.Ron Jeremy wrote:Widlaks houdt het nu wel voor gezien. Ik denk dat zijn kas onderhand ook leeg is (?).