Divisie B

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

Raffin
Member of the Soccer Project Association

Post by Raffin »

Guardian wrote:een goede seizoensstart :) 2-3 uit gaan winnen bij RacingFC

zeer raar was de nederlaag van trancids, bij ging voor de titel, stelt hij vandaag zijn C ploeg op :shock:
Tja, Teamspirit e :)

en verliezen zou wellicht toch gebeurd zijn en nu kan hij met A en B meer Teamspirit recupereren (vermoed ik)
krcgenk

Post by krcgenk »

Het heeft vandaag niet veel gescheeld of ik had nog gewonnen. FC Mira was wel beter, maar heeft toch maar met 1-0 gewonnen. De volgende wedstrijden zullen wel met de A-ploeg gespeeld worden, maar met een TS van 77% zal ik toch wel wat punten laten liggen. :?
Playing in C.6
Manager of ReesingGenk
bLo0dHuNt3r

Post by bLo0dHuNt3r »

Raffin wrote:

zeer raar was de nederlaag van trancids, bij ging voor de titel, stelt hij vandaag zijn C ploeg op :shock:

en verliezen zou wellicht toch gebeurd zijn en nu kan hij met A en B meer Teamspirit recupereren (vermoed ik)
Volgens mij heeft het te maken met zijn VRB om 10u...
Proud coach of team#SoaD

Image

S 11: Image
Floris
Team President

Post by Floris »

1-0 verloren tegen artoisboys ,heb verdienstelijke match gespeeld.

Ik zit wel met 2 A-spelers geblesseerden + 1 b-ploeg speler.
Club Brugge FC
S4:1ste in F.65
S5:1ste in E.22
s6:1ste in D.8
S9:2de in C.3
S10:8ste in B.1 |finale beker
S11: 5de in B.1|kwartfinale beker
TrAnEcId

Post by TrAnEcId »

bLo0dHuNt3r wrote:
Raffin wrote:

Voor alle verduidelijking voor iedereen in B2 (die geintresseerd is ;))

Ik speelde vandaag met men D - ploeg omdat ik vandaag 3 VR B's had en ik vanmorgen toch geen schijn van kans gehad zou hebben door men TS. Dan speel ik liever op zeker door 3 VRB's te winnen zodat ik toch weer 3% bij heb. Morgen speel ik waarschijnlijk weer met A ploeg en donderdag (FC team) en FC Crisis wordt er wel verwacht van de ploeg om de 3 punten thuis te halen. Daarna kan het zijn dat ik terug weer een B - C - D ploeg opzet omdat ik weet dat ik die dag meer TS kan winnen door men goede spelers op andere matchen in te stellen. Speel gewoon voor de zekerheid. Ik ben zeker een titelkandidaat, iedereen zal nog punten laten liggen dus op deze 3 zal het niet op aan komen hoop ik ;)
S6: 2nd D --- S7: 1st C - S9: 1st C --- S10: 2nd B --- S11: 5th in A & Semi Finals Cup
S12: 6th in A --- S16: 1st in C --- S18: ... in B

Now? Began all over again !
gangstakiller

Post by gangstakiller »

TrAnEcId wrote:
bLo0dHuNt3r wrote:
Raffin wrote: Tja, Teamspirit e :)

Ik speelde vandaag met men D - ploeg omdat ik vandaag 3 VR B's had en ik vanmorgen toch geen schijn van kans gehad zou hebben door men TS. Dan speel ik liever op zeker door 3 VRB's te winnen zodat ik toch weer 3% bij heb. Morgen speel ik waarschijnlijk weer met A ploeg en donderdag (FC team) en FC Crisis wordt er wel verwacht van de ploeg om de 3 punten thuis te halen. Daarna kan het zijn dat ik terug weer een B - C - D ploeg opzet omdat ik weet dat ik die dag meer TS kan winnen door men goede spelers op andere matchen in te stellen. Speel gewoon voor de zekerheid. Ik ben zeker een titelkandidaat, iedereen zal nog punten laten liggen dus op deze 3 zal het niet op aan komen hoop ik ;)
Waarom moet je noou weer tegen mij met je A-team spelen. Ik heb het al zo lastig met dit speelschema :(

Ondanks een TS van 36% toch nog gewonnen thuis met 2-1 :)
Season 2: Champion E.30
Season 6: SP-Cup Winner + Champion D.10
Season 8: Promotie C --> B
Season 11: Promotie B --> A
Season 15: Promotie C --> B

Speel nu in B.1
TrAnEcId

Post by TrAnEcId »

gangstakiller wrote:
TrAnEcId wrote:
bLo0dHuNt3r wrote: Volgens mij heeft het te maken met zijn VRB om 10u...

Waarom moet je noou weer tegen mij met je A-team spelen. Ik heb het al zo lastig met dit speelschema :(

Ondanks een TS van 36% toch nog gewonnen thuis met 2-1 :)
njah, als je merkt dat je op 100% agressie speelt met een scheids van 50% dan heb je al geluk gehad dat je maar 1 rode kaart pakte :) en dan in laate 80ste minuut, je tegenstander pakte er 1 in 40 ste minuut , factor geluk speelde ook mee :) maar ben blij voor je dat je won eerlijk gezegd. Dat geeft me hoop :D
S6: 2nd D --- S7: 1st C - S9: 1st C --- S10: 2nd B --- S11: 5th in A & Semi Finals Cup

gangstakiller

Post by gangstakiller »

Ik moet toch wat. Om te winnen met zo'n TS op dit niveau moet je risico's nemen. Maar zonder zijn rode kaart had ik ook wel gewonnen. Mijn spelers zijn ook niet al te agressief.
Season 2: Champion E.30
Season 6: SP-Cup Winner + Champion D.10
Season 8: Promotie C --> B
Season 11: Promotie B --> A
Season 15: Promotie C --> B

Speel nu in B.1
TrAnEcId

Post by TrAnEcId »

Daar heb je gelijk in :-), maar ik vind wel dat je wat geluk hebt gehad met die andere rode kaart... (maar shhhttt ;) ben alleen jaloers 8) )

Raffin

Post by Raffin »

2-0 gewonnen van Artoisboys 8)

en m'nen Yves Peeters is na 11 dagen out met blessure terug in business :P
noaars
Team Manager

Post by noaars »

Net als de 1ste match ook de 2e verloren, opnieuw met nipte 3-4 cijfers :cry:
s 3: 12th in E11
s 4: 1st in F31
s 7: 1st in E11 + 1/4 finale SP Beker !!!!
s 8: 2nd in D4
s 9: 1st in C2
s 10: 11th in B1
s12: retired from SP
s52: back @ SP with Noaars FC - 1st in H1146
s53: 1st in G382

S54: 8th in F128
S55: 1st in F128
Tats

Post by Tats »

NA 0-3 uit tegen FCTeam, hebben we vandaag 1-0 gewonnen tegen FC CRISIS, waar het crisis is vanwege hun speelkalender 8)
noaars
Team Manager

Post by noaars »

Tats wrote:NA 0-3 uit tegen FCTeam, hebben we vandaag 1-0 gewonnen tegen FC CRISIS, waar het crisis is vanwege hun speelkalender 8)
6/6 in je eerste seizoen B , nice Tats :wink:
s 3: 12th in E11
s 4: 1st in F31
s 7: 1st in E11 + 1/4 finale SP Beker !!!!
s 8: 2nd in D4
s 9: 1st in C2
s 10: 11th in B1
s12: retired from SP
s52: back @ SP with Noaars FC - 1st in H1146
s53: 1st in G382

S54: 8th in F128
S55: 1st in F128
snuf
Assistant Manager

Post by snuf »

Met 6 op 6 (B3) kunnen we op speeldag 3 vol goede moed naar (de toekomstige kampioen) Beringen United trekken.
We hopen daar stiekem een puntje te halen, maar dat zal waarschijnlijk toch onmogelijk zijn.

B3 kondigt zich dit seizoen als zeer spannend aan. Zowat de helft van de ploegen kan aanspraak maken op de 2de plaats na Beringen.
krcgenk

Post by krcgenk »

Gisteren nog een VrB verloren door in de 91ste minuut een goal in te krijgen. Vandaag met 5-4 gewonnen waarvan 3 goalen in de laatste 3 minuten (+blessuretijd :D). Dat is dus weer mooi in evenwicht.

Donderdag speel ik tegen Genkboys, ook een ploeg met een TS rond de 80%, dus dat is zeker haalbaar.
Playing in C.6
Manager of ReesingGenk
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”