Divisie C

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

Shonk
Member of the Soccer Project Association

Post by Shonk »

sanex wrote:
Shonk wrote:0-0 tegen de knokkers en zo een 2de punt op rij. We staan nog steeds laatste met 6ptn achter op de voorlaatste. Donderdag ontvangen we Sp-Aalst, co-leider.
2-3 winst bij FC Kareda

donderdag speelde liever uit en in de terugronde thuis want normaal pak ik nu de 3 punten maar in de terugronde ben jij altijd de sterkste
We zullen zien hé Sanex. Mijn team is nu idd nog niet op haar sterkste punt, dit door de vele wedstrijden die ik afgelopen weken gespeeld heb. Moet nu beetje zien dat ik hun fitheid ni ga verwaarloze daar deze bij de meeste nu al onder de 50% gedaald is. Ga al deze spelers rust gunnen en in de terugronde ga ik er volledig voor, dan ga ik voor 35/45.
Image Image
lobert

Post by lobert »

leendert wrote:
lobert wrote:En we staan nu dus eerste :wink:
jajaja proficiat he!!!
Merci :P Tja, het gaat zo wel aardig. Hopelijk laten we niet teveel punten meer leggen. Tot nu toe onterecht 1x gelijkgespeeld, als dat zo blijft klagen we niet :) Maccbi Nattanya heeft ook een zéér sterk team moet ik zeggen.. :)

Granducato morgen en Humbeek vrijdag leveren normaal gesproken ook 6 punten op.

Dan komt de lastigste week eraan met 2 topwedstrijden en 2 andere zeer lastige duels.. Als we die week met 9/12 of 10/12 overleven mogen we blij zijn :)
LensDreamTeam
Started all over again after an abscence of more than 3 years.
lobert

Post by lobert »

Hier snap ik dus helemaal niks van.. Granducato Toscano heeft z'n Cteam tegen mij opgesteld!!! :roll:

0-5 winnen is dan wel lekker maar ik vind het wel extreem raar.. Ik bedoel : hij had kunnen winnen..
LensDreamTeam
Den Uier

Post by Den Uier »

Een mooi gelijkspel behaald. 0-0
Morgen thuis tegen De Dalwerkers en dat zal andere koek zijn.
Image

As Bari Sinds season 7 !

highest level played ever is B3 !
Shonk

Post by Shonk »

0-0 tegen co-leider Sanex. Hiermee wordt onze trend verder gezet. Deze week al 3/9. Morgen hopen we alvast de 3ptn thuis te houden tegen Boosters.
Image Image
OscarCookie

Post by OscarCookie »

Individuele orders vergeten in te stellen door het switchen naar 4-3-3. Toch nog 8% beter en een al bij al verdiende overwinning... Toch ff schrikken...

Vanavond tegen destructers (nr. 6), maandag tegen T is Niks (nr. 5), dinsdag tegen racing pralien (nr. 8) en donderdag tegen TeamVegeta (nr. 2). Alleszinds geen eenvoudige opgaves...
S1:- S2:3/E34 S3:1/E34 S4:2/D12 S5:2/C4 S6:3/B2 S7:6/B2 S8:2/B2 S9:7/A S10:9/A S11: 9/A S12:12/A S13: 12/B2 S14:1/C5 S15:6/B2 S16:2/B2 S17:7/A S18:16/A
S36: ?/H38
matt

Post by matt »

Stilletjesaan maken we een kleine opmars. Vandaag gewonnen thuis met 3-1 van Buffalo, wel niet zo'n goeie prestaties van sommige spelers. Hopelijk komt dat wat in orde voor de match van morgen op het veld van de nr.7. Wij staan 8e :-)
Buffalo
Team Board Member

Post by Buffalo »

matt wrote:Stilletjesaan maken we een kleine opmars. Vandaag gewonnen thuis met 3-1 van Buffalo, wel niet zo'n goeie prestaties van sommige spelers. Hopelijk komt dat wat in orde voor de match van morgen op het veld van de nr.7. Wij staan 8e :-)
TS weer 5% na omlaag na vertrek laatste speler uit oorspronkelijke ploeg. Ga nog mogen opletten dat ik niet zak met zo een TS , want er komen nog transfers aan. En dat ik zeker tegen volgend seizoen aan 100% geraak en niet gelijk dit seizoen met 50% moet starten. (en aandringende transfers) , volgend jaar moet ik "af" zijn.

Probleem is ook weer , mijn transfer CF die in de maak is , kan maar morgen vrijkomen. Mijn andere is nu juist verkocht en nu is het natuurlijk weer zo dat mijn A-CF rood krijgt tegen u. Niet dat het zo belangrijk is , maar tegen Jevedes moet ik toch zeker de 3 punten thuishouden , wil ik blijven. Nadeel is ook dat iedereen eerst tegen de laatste speelt , met zwakke spelers en 41% TS en dan tegen mij ...

Die rode kaart in de 35ste minuut voor mijn CF deden mijn linieratings blijkbaar geen goed , 34.... met mijn lange bal leg ik nadruk op mijn verded-aanval , dusja kon al zeker nie winne....(toen stond het trouwens 1-1 :P )
Gent - Semper Fidelis
ImageImageImage
sanex

Post by sanex »

Maar 0-0 dus thuis tegen Dorne.Hij speelde tactisch sterk terwijl onze schorsingen soms nog te zwaar doorwegen.Een uitstekende voorzet om alleen aan de leding te komen werd dus gemist
mr charlie

Post by mr charlie »

lobert wrote:Hier snap ik dus helemaal niks van.. Granducato Toscano heeft z'n Cteam tegen mij opgesteld!!! :roll:

0-5 winnen is dan wel lekker maar ik vind het wel extreem raar.. Ik bedoel : hij had kunnen winnen..
je weet niet waar hij op piekt ?

Zou kunnen dat hij een belangrijke vrB of L mach aansluitend heeft die hij zeker wil winnen?
En als hij dacht dat jij ging overwinnen, kan het zijn dat hij zijn rust kan gebruiken. :lol:

Heb dat soms ook, maar ik ga nog eens voor een stunt tegen u op de terugronde :twisted:
Mr Charlie Chief of Sparta Palmeiras
Fun, thats the spirit
Image
matt

Post by matt »

Buffalo wrote:
matt wrote:Stilletjesaan maken we een kleine opmars. Vandaag gewonnen thuis met 3-1 van Buffalo, wel niet zo'n goeie prestaties van sommige spelers. Hopelijk komt dat wat in orde voor de match van morgen op het veld van de nr.7. Wij staan 8e :-)
TS weer 5% na omlaag na vertrek laatste speler uit oorspronkelijke ploeg. Ga nog mogen opletten dat ik niet zak met zo een TS , want er komen nog transfers aan. En dat ik zeker tegen volgend seizoen aan 100% geraak en niet gelijk dit seizoen met 50% moet starten. (en aandringende transfers) , volgend jaar moet ik "af" zijn.

Probleem is ook weer , mijn transfer CF die in de maak is , kan maar morgen vrijkomen. Mijn andere is nu juist verkocht en nu is het natuurlijk weer zo dat mijn A-CF rood krijgt tegen u. Niet dat het zo belangrijk is , maar tegen Jevedes moet ik toch zeker de 3 punten thuishouden , wil ik blijven. Nadeel is ook dat iedereen eerst tegen de laatste speelt , met zwakke spelers en 41% TS en dan tegen mij ...

Die rode kaart in de 35ste minuut voor mijn CF deden mijn linieratings blijkbaar geen goed , 34.... met mijn lange bal leg ik nadruk op mijn verded-aanval , dusja kon al zeker nie winne....(toen stond het trouwens 1-1 :P )
Idd, maar je speelde wel veel agressiever dus ik zou serieus reden tot klagen gehad hebben als je geen schorsing pakte :-)

Mijn team is zo goed als verjongd op veel belangrijke plaatsen. Enkel CM, LM en CF kunnen nog wat gebruiken, maar dat zal ik dan wel doen als ik weer op maximum TS zit en het constant kan houden.
wannesvdh

Post by wannesvdh »

straks de topper tegen team#SoaD
ik vermoed dat hij gaat winnen, zijn team is beter en hij heeft thuisvoordeel :x
mijn nieuwe team fc de pintepakker
mijn oude team fc de pintepakkers
lobert

Post by lobert »

3-1 gewonnen tegen Humbeek.. Verdiend omdat hij een slecht team opstelde en ik zodoende veel betere ratings had.. de nummer 2 blijft op gelijke hoogte staan..
LensDreamTeam
Den Uier

Post by Den Uier »

We wonnen vandaag thuis met 3-2 van De Dakwerkers. Weer 3 puntjes erbij :D
Image

As Bari Sinds season 7 !

highest level played ever is B3 !
OscarCookie

Post by OscarCookie »

Op drie matchen van de seizoenshelft nog steeds aan de leiding met het maximum van de punten. De periodetitel is echter nog niet binnen...
Er wachten ons volgende week nog 3 moeilijke matchen, waarbij we vooral uitkijken naar de wedstrijd tegen TeamVegeta.
S1:- S2:3/E34 S3:1/E34 S4:2/D12 S5:2/C4 S6:3/B2 S7:6/B2 S8:2/B2 S9:7/A S10:9/A S11: 9/A S12:12/A S13: 12/B2 S14:1/C5 S15:6/B2 S16:2/B2 S17:7/A S18:16/A
S36: ?/H38
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”