Beker
Moderator: Moderator
Re: Beker
Een dikke proficiat aan BB & Veg. Spijtig voor BB dat hij net nu op een strenge scheidsrechter moet lopen. Hopelijk kan hij profiteren van het thuisvoordeel!
Division: G.279
Name IRL & in SP-Cycling Game: Ben
Team: FC The White Caps

Name IRL & in SP-Cycling Game: Ben
Team: FC The White Caps

-
- Member of the Soccer Project Association
Alle 4 de B3 ploegen liggen er idd uit. Ze zijn allemaal geflikt !!Ron Jeremy wrote:Alle vier de ploegen uit B.3 in de 1/8 finale uitgeschakeld![]()
BB en Veg nog steeds er in
Ze krijgen allebei de zwaarste tegenstander maar wel thuis.
Lion Team en Metal United presteren 1 linierating punt beter dan hun tegenstander en toch eindigen beide matchen met een draw en gaan ze er beiden met penalties uit.
Westel en ikzelf presteren gelijke linieratings met onze tegenstanders en toch verliezen we met 1 goal verschil.
Da kan nie he !!

Playing in A with The Williams Soccer Boys
2nd career :
S54 - 3rd in A
S53 - 1st in B3
S51 - 1st in B3
S44 - S48 - G727 -> C9
~History~
S54 - 3rd in A
S31 - 4th in A
S25 - Runner-Up SP Cup
2nd career :
S54 - 3rd in A
S53 - 1st in B3
S51 - 1st in B3
S44 - S48 - G727 -> C9
~History~
S54 - 3rd in A
S31 - 4th in A
S25 - Runner-Up SP Cup
-
ZEER spijtig dat hij vandaag geen strengere scheids had...kv t wrote:Een dikke proficiat aan BB & Veg. Spijtig voor BB dat hij net nu op een strenge scheidsrechter moet lopen. Hopelijk kan hij profiteren van het thuisvoordeel!
2nd career :
S54 - 3rd in A
S53 - 1st in B3
S51 - 1st in B3
S44 - S48 - G727 -> C9
~History~
S54 - 3rd in A
S31 - 4th in A
S25 - Runner-Up SP Cup
2nd career :
S54 - 3rd in A
S53 - 1st in B3
S51 - 1st in B3
S44 - S48 - G727 -> C9
~History~
S54 - 3rd in A
S31 - 4th in A
S25 - Runner-Up SP Cup
-
noemen ze dat geen random? je moet het maar eens vragen aan S.A.Tapology240 wrote:Alle 4 de B3 ploegen liggen er idd uit. Ze zijn allemaal geflikt !!Ron Jeremy wrote:Alle vier de ploegen uit B.3 in de 1/8 finale uitgeschakeld![]()
BB en Veg nog steeds er in
Ze krijgen allebei de zwaarste tegenstander maar wel thuis.
Lion Team en Metal United presteren 1 linierating punt beter dan hun tegenstander en toch eindigen beide matchen met een draw en gaan ze er beiden met penalties uit.
Westel en ikzelf presteren gelijke linieratings met onze tegenstanders en toch verliezen we met 1 goal verschil.
Da kan nie he !!

toch een sterk deelnemersveld dat over blijft. 3 belgen en 3 tsjechen. let's go Belgium

Royal FC (el stino) - Manager since season 8
-
Het blijft opvallend dat je 4x 50-50 kans hebt en dat ze er allemaal uitvliegen. Alle tegenstanders waren min of meer gelijkwaardig in deze omstandigheden.
Tsja en BB gokt op zwakke scheidsen en dan is zijn team zeer moeilijk te verslaan, maar in de liga red je het niet daarmee. Kijk maar eens naar het A-team van Praha in B.3. Die doet niet eens onder voor Rinia. Alleen bij het betreden van het veld krijgen vraag je je af wat ze innemen, zo agressief zijn ze
Tsja en BB gokt op zwakke scheidsen en dan is zijn team zeer moeilijk te verslaan, maar in de liga red je het niet daarmee. Kijk maar eens naar het A-team van Praha in B.3. Die doet niet eens onder voor Rinia. Alleen bij het betreden van het veld krijgen vraag je je af wat ze innemen, zo agressief zijn ze

-
Akkoord. In de mijn match tegen SAT was hij ook 1% beter en verloor hij met penalties.el stino wrote:noemen ze dat geen random? je moet het maar eens vragen aan S.A.T![]()
Maar hier gaat het om 4 matchen.
4 Keer krijgt de beste ploeg de random tegen.
2nd career :
S54 - 3rd in A
S53 - 1st in B3
S51 - 1st in B3
S44 - S48 - G727 -> C9
~History~
S54 - 3rd in A
S31 - 4th in A
S25 - Runner-Up SP Cup
2nd career :
S54 - 3rd in A
S53 - 1st in B3
S51 - 1st in B3
S44 - S48 - G727 -> C9
~History~
S54 - 3rd in A
S31 - 4th in A
S25 - Runner-Up SP Cup
-
Qua BP's was ik de sterkste, jij speelde 10% agressiever; toch eindigen we gelijk in ratings. Akkoord, had veel geluk bij de loting. Maar dat kan je mij moeilijk aanwrijven he.
-
Tuurlijk niet... Je moet eenmaal geluk hebben met de loting, scheids en thuisvoordeel. Zo heb ik vorig seizoen elke match in de finale week thuis mogen spelen.Badbuffalo wrote:Qua BP's was ik de sterkste, jij speelde 10% agressiever; toch eindigen we gelijk in ratings. Akkoord, had veel geluk bij de loting. Maar dat kan je mij moeilijk aanwrijven he.
Maar ik had gewoon dikke pech tegen u dat de scheids zo zwak was.
Je hebt toch wel een risico genomen door de agressie op 90% te zetten, niet ?
Je agressiefste speler heeft 84% agressie, de scheids 32% en je zette je TeamAgressie op 90 => 206pt.
Dan loop je heel veel kans om een rode kaart te krijgen.
Ik zat omwille van de zwakke scheids maar aan : 21% + 32% + 100% = 153pt.
Enfin, conclusie is dat je een groot risico genomen hebt, maar dat je niet anders kon.
Voor mij is het natuurlijk jammer, want tegen de Simpsons had een draw wel mogelijk geweest...
2nd career :
S54 - 3rd in A
S53 - 1st in B3
S51 - 1st in B3
S44 - S48 - G727 -> C9
~History~
S54 - 3rd in A
S31 - 4th in A
S25 - Runner-Up SP Cup
2nd career :
S54 - 3rd in A
S53 - 1st in B3
S51 - 1st in B3
S44 - S48 - G727 -> C9
~History~
S54 - 3rd in A
S31 - 4th in A
S25 - Runner-Up SP Cup
-
Normaalgezien speel ik bij zo'n scheids sowieso 100%, heb me dus zelfs beetje ingehouden. Je mag je niet blind staren op die 200-grens, er zit dynamiek in die ik met agressievere spelers kan uitbuiten. Maar voor hetzelfde geld krijg ik rood, da's juist. Maar mínstens evenveel keer zal ik geen rood krijgen; zoals gisteren.apology240 wrote:Tuurlijk niet... Je moet eenmaal geluk hebben met de loting, scheids en thuisvoordeel. Zo heb ik vorig seizoen elke match in de finale week thuis mogen spelen.Badbuffalo wrote:Qua BP's was ik de sterkste, jij speelde 10% agressiever; toch eindigen we gelijk in ratings. Akkoord, had veel geluk bij de loting. Maar dat kan je mij moeilijk aanwrijven he.
Maar ik had gewoon dikke pech tegen u dat de scheids zo zwak was.
Je hebt toch wel een risico genomen door de agressie op 90% te zetten, niet ?
Je agressiefste speler heeft 84% agressie, de scheids 32% en je zette je TeamAgressie op 90 => 206pt.
Dan loop je heel veel kans om een rode kaart te krijgen.
Ik zat omwille van de zwakke scheids maar aan : 21% + 32% + 100% = 153pt.
Enfin, conclusie is dat je een groot risico genomen hebt, maar dat je niet anders kon.
Voor mij is het natuurlijk jammer, want tegen de Simpsons had een draw wel mogelijk geweest...
De voorbije wedstrijden heb ik telkens berekende risico's genomen door niet de spelers op te stellen die het beste zouden spelen, maar diegene die het fitste zijn. Vooral de LM positie is bij mij pijnlijk geworden en daarom dat er daar enkele keren een CM heeft gespeeld. Voor de finale is het wel jammer dat ik op verplaatsing moet spelen en mijn beste RM geschorst is. Mijn tegenstander kan op al zijn spelers rekenen. Ik verwacht een logisch verlies in de finale tenzij mijn tegenstander pech heeft met de random.
2-9-2008
Linierating: 148
BP A-team: 73,09
Agression: 17,64
BP B-team: 70,27
Agression: 24,18
Linierating: 148
BP A-team: 73,09
Agression: 17,64
BP B-team: 70,27
Agression: 24,18
152-144 (linie's) 1-0 voor The Simpsons, Jammer VEG!
Team: Soup_a_cup
Manager: 9jantje9
Voorheen manager van sOUP-A-CUP (S15-S46) & Fryske Gunners (S46-S62)
Manager: 9jantje9
Voorheen manager van sOUP-A-CUP (S15-S46) & Fryske Gunners (S46-S62)
fantastisch wat die simpsons presteert , zo een prachtploeg ma toch ma 8 punten en de 14de in A ..