1-0 verloren tegen de 2de, ze waren duidelijk beter met een linierating van 134. Dat kan ik nooit halen met mijn team. We staan nu 10de.
Morgen tegen de 11de, dat wordt dus een belangrijke match voor behoud Spijtig genoeg zijn juist op de 2 plaatsen met de slechtste vervangers de A-spelers onbeschikbaar (blessure en schorsing)
Postief is wel dat 2 A-spelers een nieuw BP hebben gehaald
3-2 gewonnen van the mighty duck haalde nog 127 ratings met 2 rode kaarten vannacht tegen de NR 6 in de stand hopelijk winnen we want dan doen we een goede zaak in de stand want de eerste moet tegen de NR 4 en mss kunnen we ze dan wat bijbenen maar we moeten natuurlijk eerst zelf winnen he
spijtig dat de simulatie uitgesteld is want het is spannend in D.21. Ik tegen nr. 4 hopelijk met winst want anders komt Brugge op gelijke hoogte. Als we zo verder doen spelen we wel alle 2 volgend jaar in C. Dat de beste mag winnen.
11 zergeeeeteam 23
12 RostiC 22
13 debeściaki 15
14 Fox United 4
15 KV Viking 4
16 Fc Bastaard 0
Divisie D.21
seizoen 16: 6de in D
seizoen 17: kampioen in D
seizoen 18: 4de in C.7
seizoen 19: 4de in C.7
seizoen 20: 4de in C.7
seizoen 21: doelstelling : titel in C.7
1-0 gewonnen tegen een concurrent voor behoud We staan nu weer 8ste
In de eerste week van de heenronde haalden we nog 2/12, nu halen we tegen dezelfde teams 4/12. We zijn dus tevreden Dit is dan ook de moeilijkste week.
Al heel de week onterecht verloren of gelijkgespeeld
Suba-ra-shi chin chin mono
Kintama no kame aru
Sore no oto saru bo bo
Iie! Ninja ga imasuuuuuuuu
Hey hey let's go kenka suru
Taisetsu na mono protect my balls!
Boku ga warui so let's fighting...
Let's fighting love!
@ rienaldo leuk dat je ook eens op het forum post want ben al seizoen alleen hier
maar nu over de wedstrijd wij wonnen met 0-1 van fce chapelle en zijn hier tevreden mee we hebben 2 geschorsten maandag spijtig want we hebben thuis een lastige match tegen de nr 7 we hopen zkr op een punt en rienaldo heeft ook gewonnen een mooie 2-4 werdt het voor hem
gewonnen tegen(in mijn ogen) de topfavoriet met 1-2
met een linierating van maarliefst 140.
dit is een record in een officiele match
gisteren algemeen record gehaald van 142 linierating!!!
sta nu gelijk met de eerste( na een reeks geschorsten, een 6ptnvoorsprong weggegeven!!!)
grtz jarnovic
fc jumptown/darco
S7: F188: KAMPIOEN!!
S8: E63: KAMPIOEN!! (beker: laatste 32)
S10: D21: 2e
S12: C7: KAMPIOEN!!
S16: E71: KAMPIOEN!!(beker: laatste 16)
S17: D24: KAMPIOEN!!
S18: C8: KAMPIOEN!!
S20: B3: 4e+ topschutter!!!!!
1-0 verloren In de heenronde nog gewonnen tegen dat team, nu moetsen we wel een CB uit de B-ploeg als RB laten spelen doordat A-RB en B-RB onbeschikbaar waren Morgen speelt onze ploeg wel weer op volle kracht. We moeten dan zeker winnen tegen de 13de.
vannacht een heel nipte overwinning tegen de NR 7 uit de stand het werd 1-0 we waren slechts 1 linerating beter dus we zijn heel erg blij met deze overwinning vannacht een heel lastige verplaatsing naar de nr 4 in de stand niets van geschorsten en geen A spelers van hen zijn geblesseerd we hopen zeker op een punt