Divisie B

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

sljivovica
Member of the Soccer Project Association

Post by sljivovica »

gangstakiller wrote:en het beste team uit Soccerproject speelt er ook nog eens in!
de pomp speelt gewoon weer in de A volgend seizoen hoor :wink:
FC Wageningen
S2: started in E.34
S13 - S19..: B.2
S20..: A!! (12th)
S21 - S22: B.2
S23..: A!! (15e)
S24-26: B.2 (12e)
S27 & onwards: C-division and lower.
Currently (S41): E.45
Celtic'85

Post by Celtic'85 »

Zoals traditie het wil, heeft de kalendercomissie me op de 1e speeldag tegen een kandidaat voor de promotie gezet : Naked Chef. Wanneer ik nu alle teams rustig bekijk, is mijn hoofddoel rap op papier gezet : 11e of 15e eindigen, zodat ik terug in de C8 terechtkom :mrgreen:
Momenteel in C.7
Celtic 85
el stino

Post by el stino »

Celtic'85 wrote:Zoals traditie het wil, heeft de kalendercomissie me op de 1e speeldag tegen een kandidaat voor de promotie gezet : Naked Chef. Wanneer ik nu alle teams rustig bekijk, is mijn hoofddoel rap op papier gezet : 11e of 15e eindigen, zodat ik terug in de C8 terechtkom :mrgreen:
ga naar C.7 dan zitten we volgend seizoen bij elkaar :D ik wil je nu niet dwingen om je te laten degraderen é :)
maak er het beste van :wink:
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
Celtic'85

Post by Celtic'85 »

el stino wrote:
Celtic'85 wrote:Zoals traditie het wil, heeft de kalendercomissie me op de 1e speeldag tegen een kandidaat voor de promotie gezet : Naked Chef. Wanneer ik nu alle teams rustig bekijk, is mijn hoofddoel rap op papier gezet : 11e of 15e eindigen, zodat ik terug in de C8 terechtkom :mrgreen:
ga naar C.7 dan zitten we volgend seizoen bij elkaar :D ik wil je nu niet dwingen om je te laten degraderen é :)
maak er het beste van :wink:
Hmm, zware opgave. Dan moet ik 13e of 14e eindigen ? :mrgreen:
Momenteel in C.7
Celtic 85
Veg

Post by Veg »

De eerste wedstrijd is nog niet gespeeld of we zijn al leider in B3 :lol:
2-9-2008
Linierating: 148
BP A-team: 73,09
Agression: 17,64
BP B-team: 70,27
Agression: 24,18
racingboj

Post by racingboj »

Veg wrote:De eerste wedstrijd is nog niet gespeeld of we zijn al leider in B3 :lol:
En ik sta tweede, zowaar op een promotieplaats naar A, zo dicht ben ik nog nooit bij de A-divisie geweest.

Neen, serieus, dit seizoen gaat niks worden, en het seizoen daarop ook niet, als ik in D zit, zou ik normaal terug punten moeten pakken.

Ik ben nu volop aan het verkopen en kopen. Ik heb hierbij een serieuze flater gedaan door een LM van 26 met BP 71 per ongeluk gratis op de lijst te zetten. Toch ettelijke miljoenen gewoon weggegooid.

Ik heb al 1 koopje gedaan ondertussen, een LM voor 2,5M gekocht, waar de eerste hoofdskill momenteel 93 is en nog niet maxed.
Veg

Post by Veg »

racingboj wrote:
Veg wrote:De eerste wedstrijd is nog niet gespeeld of we zijn al leider in B3 :lol:
En ik sta tweede, zowaar op een promotieplaats naar A, zo dicht ben ik nog nooit bij de A-divisie geweest.

Neen, serieus, dit seizoen gaat niks worden, en het seizoen daarop ook niet, als ik in D zit, zou ik normaal terug punten moeten pakken.

Ik ben nu volop aan het verkopen en kopen. Ik heb hierbij een serieuze flater gedaan door een LM van 26 met BP 71 per ongeluk gratis op de lijst te zetten. Toch ettelijke miljoenen gewoon weggegooid.

Ik heb al 1 koopje gedaan ondertussen, een LM voor 2,5M gekocht, waar de eerste hoofdskill momenteel 93 is en nog niet maxed.
Ik heb een super RF te koop staan en het hoogste bod is nog maar 4M :?
2-9-2008
racingboj

Post by racingboj »

Veg wrote:
Ik heb een super RF te koop staan en het hoogste bod is nog maar 4M :?
Inderdaad wel weinig voor zo'n speler, maar hij staat er nog tot 6feb op. Het is bij mij al vaak gebeurd dat er op het einde van de transferperiode plots enorm geboden wordt.
Zo had ik een 28jarige RB met BP=71 en agressie 6 te koop staan vorige week. Tot de laatste dag maar een bod van 2M. Dan op de laatste dag geboden, de dag erna ook nog, en dan heb ik hem op vrijdag moeten verkopen omdat zijn contract afliep en ving ik er nog 5.400.000 voor. Als ik hem niet moest verkopen was het wss nog opgelopen. Dus missschien komt er nog een aardig bod binnen.

Maar het is me al een paaar keer opgevallen dat de jeugdspelers héél duur worden en de voltrainde spelers goedkoper.
Celtic'85

Post by Celtic'85 »

Is dat niet de engine die de ploegen klasseert volgens klasse, van laag naar hoog ? :D dan staan we der goed voor. :P
Momenteel in C.7
Celtic 85
Veg

Post by Veg »

Celtic'85 wrote:
Is dat niet de engine die de ploegen klasseert volgens klasse, van laag naar hoog ? :D dan staan we der goed voor. :P
Inderdaad, mijn eerste wedstrijd hoop ik morgen alvast te winnen, niet met mijn eigen team, maar wel met het team van een vriend van mij die een week op skivakantie is.
2-9-2008
Smoje

Post by Smoje »

76 % teamspirit en nu valt mijn A-CF nog uit ook , missen impossible lijkt het te worden. In ieder geval de start al.
Ghent Semper Fidelis.
pelsen

Post by pelsen »

Smoje wrote:76 % teamspirit en nu valt mijn A-CF nog uit ook , missen impossible lijkt het te worden. In ieder geval de start al.
Da's goed nieuws.
Isis

Post by Isis »

pelsen wrote:
Smoje wrote:76 % teamspirit en nu valt mijn A-CF nog uit ook , missen impossible lijkt het te worden. In ieder geval de start al.
Da's goed nieuws.
:twisted:

Wat ist? Gaat pelsen nog eens iets forceren dit seizoen?
pelsen

Post by pelsen »

Isis wrote:Wat ist? Gaat pelsen nog eens iets forceren dit seizoen?
De juffrouw heeft ook is een prijsje behaald...

(Proficiat daarvoor trouwens, al zijn er precies een aantal ambetanteriken die daar weer enkele opmerkingen over hebben.)

Nee, Smoje heeft mij vorig seizoen uit de beker gewipt (anders had je dat cupje waarschijnlijk nooit gewonnen :) ), en dit is misschien een revanche-moment.
Isis

Post by Isis »

pelsen wrote:
Isis wrote:Wat ist? Gaat pelsen nog eens iets forceren dit seizoen?
De juffrouw heeft ook is een prijsje behaald...

(Proficiat daarvoor trouwens, al zijn er precies een aantal ambetanteriken die daar weer enkele opmerkingen over hebben.)

Nee, Smoje heeft mij vorig seizoen uit de beker gewipt (anders had je dat cupje waarschijnlijk nooit gewonnen :) ), en dit is misschien een revanche-moment.
Let the battle begin :twisted: :D
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”