de pomp speelt gewoon weer in de A volgend seizoen hoorgangstakiller wrote:en het beste team uit Soccerproject speelt er ook nog eens in!

Moderator: Moderator
de pomp speelt gewoon weer in de A volgend seizoen hoorgangstakiller wrote:en het beste team uit Soccerproject speelt er ook nog eens in!
ga naar C.7 dan zitten we volgend seizoen bij elkaarCeltic'85 wrote:Zoals traditie het wil, heeft de kalendercomissie me op de 1e speeldag tegen een kandidaat voor de promotie gezet : Naked Chef. Wanneer ik nu alle teams rustig bekijk, is mijn hoofddoel rap op papier gezet : 11e of 15e eindigen, zodat ik terug in de C8 terechtkom
Hmm, zware opgave. Dan moet ik 13e of 14e eindigen ?el stino wrote:ga naar C.7 dan zitten we volgend seizoen bij elkaarCeltic'85 wrote:Zoals traditie het wil, heeft de kalendercomissie me op de 1e speeldag tegen een kandidaat voor de promotie gezet : Naked Chef. Wanneer ik nu alle teams rustig bekijk, is mijn hoofddoel rap op papier gezet : 11e of 15e eindigen, zodat ik terug in de C8 terechtkomik wil je nu niet dwingen om je te laten degraderen é
![]()
maak er het beste van
En ik sta tweede, zowaar op een promotieplaats naar A, zo dicht ben ik nog nooit bij de A-divisie geweest.Veg wrote:De eerste wedstrijd is nog niet gespeeld of we zijn al leider in B3
Ik heb een super RF te koop staan en het hoogste bod is nog maar 4Mracingboj wrote:En ik sta tweede, zowaar op een promotieplaats naar A, zo dicht ben ik nog nooit bij de A-divisie geweest.Veg wrote:De eerste wedstrijd is nog niet gespeeld of we zijn al leider in B3
Neen, serieus, dit seizoen gaat niks worden, en het seizoen daarop ook niet, als ik in D zit, zou ik normaal terug punten moeten pakken.
Ik ben nu volop aan het verkopen en kopen. Ik heb hierbij een serieuze flater gedaan door een LM van 26 met BP 71 per ongeluk gratis op de lijst te zetten. Toch ettelijke miljoenen gewoon weggegooid.
Ik heb al 1 koopje gedaan ondertussen, een LM voor 2,5M gekocht, waar de eerste hoofdskill momenteel 93 is en nog niet maxed.
Inderdaad wel weinig voor zo'n speler, maar hij staat er nog tot 6feb op. Het is bij mij al vaak gebeurd dat er op het einde van de transferperiode plots enorm geboden wordt.Veg wrote:
Ik heb een super RF te koop staan en het hoogste bod is nog maar 4M
Is dat niet de engine die de ploegen klasseert volgens klasse, van laag naar hoog ?Veg wrote:De eerste wedstrijd is nog niet gespeeld of we zijn al leider in B3
Inderdaad, mijn eerste wedstrijd hoop ik morgen alvast te winnen, niet met mijn eigen team, maar wel met het team van een vriend van mij die een week op skivakantie is.Celtic'85 wrote:Is dat niet de engine die de ploegen klasseert volgens klasse, van laag naar hoog ?Veg wrote:De eerste wedstrijd is nog niet gespeeld of we zijn al leider in B3dan staan we der goed voor.
De juffrouw heeft ook is een prijsje behaald...Isis wrote:Wat ist? Gaat pelsen nog eens iets forceren dit seizoen?
Let the battle beginpelsen wrote:De juffrouw heeft ook is een prijsje behaald...Isis wrote:Wat ist? Gaat pelsen nog eens iets forceren dit seizoen?
(Proficiat daarvoor trouwens, al zijn er precies een aantal ambetanteriken die daar weer enkele opmerkingen over hebben.)
Nee, Smoje heeft mij vorig seizoen uit de beker gewipt (anders had je dat cupje waarschijnlijk nooit gewonnen), en dit is misschien een revanche-moment.