Noppp verliest dankzij een directe rode kaart en 1 rating minder...
En wij winnen, deze keer wel verdiend met 143-139.
don 31 maa 2011 (04:00 CET)
Royal Wolves ?? - ?? FC The White Caps
Wat een topaffiche

Moderator: Moderator
Mooi resultaat had je daar behaald BenB e n wrote:Jij wint van Inter Milano en Bombalaii Zalau en ik speel tegen ze gelijkIk had liever gisteren gewonnen en vandaag verloren, dan had ik 3 punten...
Donderdag een toppertje inderdaad![]()
De topper zal al een pak minder topper worden, heb geen RM beschikbaar want die van 28 stel ik niet op met zo'n lage fitheid.B e n wrote:Jij wint van Inter Milano en Bombalaii Zalau en ik speel tegen ze gelijkIk had liever gisteren gewonnen en vandaag verloren, dan had ik 3 punten...
Nja, 88 fitheid is ook ni alles maar vrijdag thuis tege Totemo Baka kan toch geen probleem zijn??B e n wrote:De topper zal al een pak minder topper worden, heb geen RM beschikbaar want die van 28 stel ik niet op met zo'n lage fitheid.B e n wrote:Jij wint van Inter Milano en Bombalaii Zalau en ik speel tegen ze gelijkIk had liever gisteren gewonnen en vandaag verloren, dan had ik 3 punten...
Mr Random is gearriveerd bij m'n clubke dus alles kan gebeurenbreakdown wrote:Nja, 88 fitheid is ook ni alles maar vrijdag thuis tege Totemo Baka kan toch geen probleem zijn??B e n wrote:De topper zal al een pak minder topper worden, heb geen RM beschikbaar want die van 28 stel ik niet op met zo'n lage fitheid.B e n wrote:Jij wint van Inter Milano en Bombalaii Zalau en ik speel tegen ze gelijkIk had liever gisteren gewonnen en vandaag verloren, dan had ik 3 punten...
Ik mag weeral niet klagenB e n wrote:Lap tweede keer een linie meer en weer gelijk... geweldig
Pech? Als je met spelers die tot 20 agressie hebben zo agressief speelt weet je dat er 9 van de 10 rode kaarten vallen... Tegen mij speelde hij bij scheids 89 met 95 en kreeg hij 1 rode kaartbreakdown wrote:echt gestoord hoeveel pech die kerel heeft![]()
Ik verlies voor de eerste keer dit seizoen (142-140)
Janosici staat 2e met 10 punten, wtf. Hij mag echt niet teveel punten meer halen