Divisie A

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

B e n
Member of the Soccer Project Association

Re: Divisie A

Post by B e n »

Een post van Inter Milano op het forum:

Takový zářez jsem teda v prvním týdnu nečekal. Myslím, že tady ani není už o co hrát. Pokud přijde červená podruhé už v prvím poločase, tak nemá cenu se o přehnané agresi vůbec bavit. Přesto absolutně moje chyba, v těchto dnech nemám vůbec na SP čas a je to znát, áčko se s minimálním časovým přístupem na net, prostě vyhrát nedá...nevadí...v rychlosti jsem nastavil sestavy a chtěl jsem dát agresi 75%, nevím proč jsem tam nechal 100% agresí, kterou mám přednastavenou...chybami se člověk učí....... :oops:

No nic, zkusíme štěstí v poháru...pátý titul se stane velkým cílem a uvidíme kam se dostaneme v lize...

Korte vertaling: Hij heeft momenteel niet veel tijd voor SP en had daardoor per ongeluk met 100 agressie gespeeld terwijl hij met 75 wou spelen... Als laatste zegt hij dat zijn grote doel nu is om de 5e cup op een rij te winnen en dat hij de competitie een beetje links legt :)
FC The White Caps - S40 Playing in A (Rebuilding)
B e n

Post by B e n »

Meangreen heeft me toch nog kunnen overtuigen om door te gaan dit seizoen (stond echt op het punt om alles te verkopen want de zin is ver te vinden op dit moment). Dit seizoen wordt er nog gewerkt aan FC TWC zodat we volgend seizoen kunnen vlammen en zo'n hoog mogelijke positie kunnen halen ;)
meangreen

Post by meangreen »

B e n wrote:Meangreen heeft me toch nog kunnen overtuigen om door te gaan dit seizoen (stond echt op het punt om alles te verkopen want de zin is ver te vinden op dit moment). Dit seizoen wordt er nog gewerkt aan FC TWC zodat we volgend seizoen kunnen vlammen en zo'n hoog mogelijke positie kunnen halen ;)
:D
FC Meangreen speelt in A
Begonnen in seizoen 30

Winnaar Beneliga seizoen 47+48+50+83+85+86
Winnaar SPEL seizoen 48
Winnaar SP CUP seizoen 48+51+62+63+87
KAMPIOEN van de A seizoen 49+50+87+88+102

Linierecord: 154 (thuis) 153 (uit)
B e n

Post by B e n »

meangreen wrote:
B e n wrote:Meangreen heeft me toch nog kunnen overtuigen om door te gaan dit seizoen (stond echt op het punt om alles te verkopen want de zin is ver te vinden op dit moment). Dit seizoen wordt er nog gewerkt aan FC TWC zodat we volgend seizoen kunnen vlammen en zo'n hoog mogelijke positie kunnen halen ;)
:D
Vindt ie leuk hé :mrgreen: :mrgreen:

Eneuh... MEANGREEN FOR A!! 151 8) :shock: :D
B e n

Post by B e n »

Vanmorgen met een leuke 148-er thuis gewonnen tegen nummer 15 Buhal die de wedstrijd liet lopen :) We schuiven zo op naar een 5e plaats :D Morgen uit bij voormalig kampioen FC Mac... we proberen wat met de agressie en gaan voor een puntje ;)
B e n

Post by B e n »

B e n wrote:Vanmorgen met een leuke 148-er thuis gewonnen tegen nummer 15 Buhal die de wedstrijd liet lopen :) We schuiven zo op naar een 5e plaats :D Morgen uit bij voormalig kampioen FC Mac... we proberen wat met de agressie en gaan voor een puntje ;)
Door een vroege blessure haal ik amper 139 en tegen een 142 van FC Mac werd dat 0 punten... Zonder blessure had ik normaal evenveel linies en hadden we dus een puntje gekregen... We zakken naar een 10e plaats en spelen donderdag thuis tegen nummer 7 FC Panters. De top 10 is wel lekker spannend :D
B e n

Post by B e n »

FC Panters had gisteren z'n A's twee keer laten spelen en dus stonden hun fitheden wat aan de lage kant. Ik zette wat B's en C's in de ploeg om oude A's te sparen en we haalden toch nog 146 linie's :D Resultaat 2-0 want hij liet de wedstrijd lopen wat ik ook wel voorspeld had :) Morgen tegen Ruda Masina en met die A's die we hebben kunnen sparen moet er wel iets te rapen vallen :)
breakdown
Team President

Post by breakdown »

blij met de overwinning tegen fc mac. Morgen gratis punten op het veld van FCB Mikef.
B e n

Post by B e n »

breakdown wrote:blij met de overwinning tegen fc mac. Morgen gratis punten op het veld van FCB Mikef.
Chique overwinning :D
B e n

Post by B e n »

4-3 verloren bij Ruda Masina, linies 147-146 :( 6/12 deze week en een 10e plaats... niet tevreden want er had meer ingezeten...

Volgende week:

maa 11 apr 2011 (04:00 CET) L FC The White Caps ?? - ?? FC JEREMY
din 12 apr 2011 (04:00 CET) L kandziai ?? - ?? FC The White Caps
don 14 apr 2011 (04:00 CET) L FC The White Caps ?? - ?? Janosici
vri 15 apr 2011 (04:00 CET) L FCB Mikef ?? - ?? FC The White Caps

9/12 is een must om mee te blijven draaien...
breakdown
Team President

Post by breakdown »

Jammer... Ik heb dit seizoen nog geen fatsoenlijke line rating gehaald...

Nu maandag tegen FC panters, ik hoop wel op een overwinning, want hb geen geschorsten/gekwetsten
B e n

Post by B e n »

breakdown wrote:Jammer... Ik heb dit seizoen nog geen fatsoenlijke line rating gehaald...

Nu maandag tegen FC panters, ik hoop wel op een overwinning, want hb geen geschorsten/gekwetsten
Mijn linie's: 147 - 144 - 145 - 143 - 148 - 139 :oops: - 146 - 146

Leuke linies maar niet superhoog... Dit seizoen moet ik echt wel een nieuw linierecord neerzetten, het staat voorlopig op maar 149...
breakdown
Team President

Post by breakdown »

B e n wrote: Mijn linie's: 147 - 144 - 145 - 143 - 148 - 139 :oops: - 146 - 146
Jaspers linies: 141 - 143 - 144 - 140 - 141 - 142 - 143 - 137 (FCB Mikef)

Buiten 1 speeldag dus elke keer minder als u, lol. Wel al heel veel scheidse gehad met zot veel agressie...
Toch rustig 1 puntje meer :P :twisted:
B e n

Post by B e n »

Heb al wat spelers te koop gezet en de rest zal volgen... Ik heb nog geen plezier gehad aan A dus is het een beetje belachelijk om door te blijven spelen. Een paar keer behoud in A had mooi gestaan op m'n palmares maar ik speel dit spel nog altijd voor m'n plezier en niet tegen m'n plezier :)

Dus als iemand interesse heeft stuur maar een pm, dan raken we er wel uit :)
breakdown
Team President

Post by breakdown »

B e n wrote:Heb al wat spelers te koop gezet en de rest zal volgen... Ik heb nog geen plezier gehad aan A dus is het een beetje belachelijk om door te blijven spelen. Een paar keer behoud in A had mooi gestaan op m'n palmares maar ik speel dit spel nog altijd voor m'n plezier en niet tegen m'n plezier :)

Dus als iemand interesse heeft stuur maar een pm, dan raken we er wel uit :)
lame =(
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”