B e n wrote:Heb al wat spelers te koop gezet en de rest zal volgen... Ik heb nog geen plezier gehad aan A dus is het een beetje belachelijk om door te blijven spelen. Een paar keer behoud in A had mooi gestaan op m'n palmares maar ik speel dit spel nog altijd voor m'n plezier en niet tegen m'n plezier
Dus als iemand interesse heeft stuur maar een pm, dan raken we er wel uit
B e n wrote:Heb al wat spelers te koop gezet en de rest zal volgen... Ik heb nog geen plezier gehad aan A dus is het een beetje belachelijk om door te blijven spelen. Een paar keer behoud in A had mooi gestaan op m'n palmares maar ik speel dit spel nog altijd voor m'n plezier en niet tegen m'n plezier
Dus als iemand interesse heeft stuur maar een pm, dan raken we er wel uit
Bennie bennie bennie toch... Maar ik begrijp je beslissing wel
S40 - place in H
S41 - 12e place in G
S42 - 1ste place in H
S43 - 1ste place in G
S44 - 1ste place in F
S45 - Reconstruction
S46 - Doelstelling: Handhaven in F
bah, weer verloren. Janosici had chance da hij maandag tegen JEREMY moest, anders had hij niet op zijn beste team kunnen rekenen. In de 70ste minuut krijg ik een tweede keer geel, op een scheids van 50%...
Ben mag donderdag wraak voor mij nemen op Janosici
In principe maak ik donderdag geen kans tegen kandziai maar we gaan proberen
breakdown wrote:bah, weer verloren. Janosici had chance da hij maandag tegen JEREMY moest, anders had hij niet op zijn beste team kunnen rekenen. In de 70ste minuut krijg ik een tweede keer geel, op een scheids van 50%...
Ben mag donderdag wraak voor mij nemen op Janosici
In principe maak ik donderdag geen kans tegen kandziai maar we gaan proberen
Dat zal ik jammer genoeg niet doen M'n TS gaat al te laag staan en als ik win kost me dat handenvol geld
Donderdag gewonnen van kandziai met een 148 rating. Vandaag verloren dankzij een superfaire scheids Totemo Baka speelde met 220 agressie en krijgt slechts 1x rood. Ik speel 185 en krijg een directe rode kaart (is direct rood trouwens erger voor u line ratings dan dubbel geel? )
breakdown wrote:Donderdag gewonnen van kandziai met een 148 rating. Vandaag verloren dankzij een superfaire scheids Totemo Baka speelde met 220 agressie en krijgt slechts 1x rood. Ik speel 185 en krijg een directe rode kaart (is direct rood trouwens erger voor u line ratings dan dubbel geel? )
Anyways tevreden deze week, we staan 9de...
edit: mijn beste CM is 5 matchen geschorst, great
Direct rood telt wel (veel) harder door dan 2 keer geel ja
B e n wrote: Direct rood telt wel (veel) harder door dan 2 keer geel ja
Huh? Het effect van direct rood of 2 keer geel op de linierating van de wedstrijd is toch juist hetzelfde? Het resultaat is in beide gevallen dat het team voor x aantal minuten met een man minder speelt.
Huh? Het effect van direct rood of 2 keer geel op de linierating van de wedstrijd is toch juist hetzelfde? Het resultaat is in beide gevallen dat het team voor x aantal minuten met een man minder speelt.
volgens mij maakt het ook geen verschil
Ik heb precies toch het gevoel dat de linierating lager ligt bij een directe rode kaart...
yockr wrote:Huh? Het effect van direct rood of 2 keer geel op de linierating van de wedstrijd is toch juist hetzelfde? Het resultaat is in beide gevallen dat het team voor x aantal minuten met een man minder speelt.
volgens mij maakt het ook geen verschil
Ik heb precies toch het gevoel dat de linierating lager ligt bij een directe rode kaart...