Divisie C
Moderator: Moderator
En dinsdag op het progamma : CELTIC85 - AS BARIDen Uier wrote:2-2 was de uitslag deze morgen. 1 punt is beter dan geen punten. We staan nu gelijk met de nr.7 CELTIC85 dus

Leuke nieuwe avatar trouwens, Uier

Momenteel in C.7
Celtic 85
Celtic 85
-
- Member of the Soccer Project Association
Celtic'85 wrote:En dinsdag op het progamma : CELTIC85 - AS BARIDen Uier wrote:2-2 was de uitslag deze morgen. 1 punt is beter dan geen punten. We staan nu gelijk met de nr.7 CELTIC85 dus![]()
Leuke nieuwe avatar trouwens, Uier
Je hoeft geen bang te hebben dinsdag

Dat is mijn avatar wat ik jarenlang gebruik op andere forums en ik dacht hem maar ook eens te gebruiken op het sp forum

-
Met mijn B-ploeg gespeeld en nog onverdiend een 0-0 gehaald...
Ik zou beter de random meehebben op momenten dat ik het nodig heb...

Ik zou beter de random meehebben op momenten dat ik het nodig heb...

Terbiestieboys
Seizoen 2 : Kampioen F5
Seizoen 3 -> 6: E2
Seizoen 6 : Promotie naar D1
Seizoen 10: Promotie naar C1
seizoen 11 en 12: C1
Seizoen 12: degradatie naar D2
Seizoen 13: Kampioen D2
Seizoen 15: een rustig seizoen in C1 ?
Seizoen 2 : Kampioen F5
Seizoen 3 -> 6: E2
Seizoen 6 : Promotie naar D1
Seizoen 10: Promotie naar C1
seizoen 11 en 12: C1
Seizoen 12: degradatie naar D2
Seizoen 13: Kampioen D2
Seizoen 15: een rustig seizoen in C1 ?
1-0 gewonnen van rechtstreeks concurrent voor degradatie, KRC Pehari.
Doe dus absoluut een gouden zaak en moet nu morgen thuis tegen AS Bari. Beiden ploegen kunnen niet volledig aantreden door blessures en schorsingen, dus 't zal nijpen.
Winst is definitieve redding, denk (hoop) ik.
Doe dus absoluut een gouden zaak en moet nu morgen thuis tegen AS Bari. Beiden ploegen kunnen niet volledig aantreden door blessures en schorsingen, dus 't zal nijpen.

Momenteel in C.7
Celtic 85
Celtic 85
-
Mooie prestatie wel van je team! Ik vreesde ook een stunt van jouw kant, en met die rode kaart in de 71ste minuut zat dat er nog bijna in ook. Bovendien mistte ik mijn A CF en LM, maar al bij al leverden de overige spelers een goede prestatie.racingboj wrote:Dju, de topper in C5 verloren van GodsheideVV die nog steeds geen puntenverlies geleden heeft. Het werd een goedematch met 137 linierating van GodsheideVV tegen een 135 linierating van mij. Verdorie nog niet, ergens hoopte ik op een stunt, maar het is me dusniet gelukt
De weg naar de titel ligt nu volledig open voor GodsheideVV. Met 12 punten voorsprong en nog 6 wedstrijden te gaan lijkt er ons niet veel meer te kunnen gebeuren... Er wacht ons nu de moeilijke keuze om te gaan voor het maximum van de punten, of te kiezen voor enkele transfers...
S1:- S2:3/E34 S3:1/E34 S4:2/D12 S5:2/C4 S6:3/B2 S7:6/B2 S8:2/B2 S9:7/A S10:9/A S11: 9/A S12:12/A S13: 12/B2 S14:1/C5 S15:6/B2 S16:2/B2 S17:7/A S18:16/A
S36: ?/H38
S36: ?/H38
-
2-1 tegen Levski , deze drie punten wou ik zeker en vast.... ben nu vierde en quasi zeker van redding. Morgen tegen de eerste stel ik C-ploeg op , want heb zelfs geen CM beschikbaar.... al won ik wel tegen hem in de heenronde...
Nu ga ik weer wat transfers doen en ik ga nog voor de drie punten tegen Jevedes, dan ben ik eigenlijk zeker van behoud.
Nu ga ik weer wat transfers doen en ik ga nog voor de drie punten tegen Jevedes, dan ben ik eigenlijk zeker van behoud.
Ghent Semper Fidelis.
Ge zijt nog erger dan een vrouw, gij.Smoje wrote: Nu ga ik weer wat transfers doen en ik ga nog voor de drie punten tegen Jevedes, dan ben ik eigenlijk zeker van behoud.

Momenteel in C.7
Celtic 85
Celtic 85