Alweer tegenslag van de random. 2-2 met linieratings 120-117, en 2 spelers raken gekwetste tijdens de wedstrijd, anders was mijn rating waarschijnlijk nog wat hoger geweest. En mijn A-CB die uitvalt is 9 weken geblesseerd.
Pff random zit me echt nie mee dit seizoen. Nipt 1-0 verlore van de 2de in de stand linieratings waren gelijk maar ik had 2 b-spelers moeten opstellen en dan valt er tijdens de match nog eens ene uit met een blessure. Er zijn maar een 3tal ploegen echt sterker als mij en toch sta ik 10de .
0-2 gewonnen. M´n sterspeler is tijdens de wedstrijd uitgevallen met een blessure en m´n keeper en m´n rechtsbuiten zijn geschorst voor de volgende wedstrijd. Dan is m´n B-RF ook nog geblesseerd dus moet ik met een nog niet voltrainde jeugdspeler gaan spelen. Een overwinning zal moeilijk worden morgen.
FC DeLaNuit
S35: 2e in H.1568
S36: 3e in G.523
S37: 1e in G.523 Mijn blauw-wit hart zal nooit verbleken!
3-1 gewonnen, we komen voor het eerst in de groene zone met een tweede plaats. 5 punten achter op de eerste, maar die gaat ook nog punten laten liggen.
3-0 gewonnen. Deze week 9/12 gehaald. We staan 9de maar alles staat redelijk dicht bij elkaar. Het is wel al redelijk zeker dat degradatie vermeden zal worden.
Wel jammer dat 2 spelers gebleseerd zijn uitgevallen deze wedstrijd. De random zit me dit seizoen echt tegen.
DeLaNuit wrote:0-2 gewonnen. M´n sterspeler is tijdens de wedstrijd uitgevallen met een blessure en m´n keeper en m´n rechtsbuiten zijn geschorst voor de volgende wedstrijd. Dan is m´n B-RF ook nog geblesseerd dus moet ik met een nog niet voltrainde jeugdspeler gaan spelen. Een overwinning zal moeilijk worden morgen.
1-1 gelijksgespeeld Had ik absoluut niet verwacht.
@b3h3moth: Er is een team dat er boven uitsteekt, daaronder is het aardig gelijkwaardig. Wordt vechten om de tweede plaats.
FC DeLaNuit
S35: 2e in H.1568
S36: 3e in G.523
S37: 1e in G.523 Mijn blauw-wit hart zal nooit verbleken!
DeLaNuit wrote:0-2 gewonnen. M´n sterspeler is tijdens de wedstrijd uitgevallen met een blessure en m´n keeper en m´n rechtsbuiten zijn geschorst voor de volgende wedstrijd. Dan is m´n B-RF ook nog geblesseerd dus moet ik met een nog niet voltrainde jeugdspeler gaan spelen. Een overwinning zal moeilijk worden morgen.
1-1 gelijksgespeeld Had ik absoluut niet verwacht.
@b3h3moth: Er is een team dat er boven uitsteekt, daaronder is het aardig gelijkwaardig. Wordt vechten om de tweede plaats.
Idd de eerste steekt er boven uit en de clubs die nu in de degradatiezone staan zullen er voor de rest van het seizoen wel blijven staan. Maar ertussen in is het allemaal zeer nipt en beslist de random eigenlijk waar ge eindigt.
Heerlijk, een winst uit de brand kunnen slepen.
Totaal onverwacht, want ik kon niet met een hoge agressie spelen en de BP's van m'n tegenstander waren globaal gezien hoger.
Morgen tegen computerteam.