zie maar dat ge van de 11 - 12 - 13 wint héSmoje wrote:Dit waren profetische woorden.kvk dries wrote:en jz zal wss winnenSmoje wrote:Morgen tegen de rekenbreinen , ben met hem overgekomen van C.2.
Waat mij wel zorgen baart , weer maar met 1-0 , terwijl op één na , al mjin spelers minstens bp 70 haalden (de cm was B-cm en net uit blessure en maar in de 80% fitheid) en bij u haalde geen enkele speler geen bp hoger dan 68 (ook door omstandigheden : fitheden , schorsingen , ...). Dus is geen stek op UW team ,maar zorgen om het mijne. Had 136 linieratings. (onfitte B-cm , 89% ts , ..) tegenover 128 (wat ik eigenlijk veel vind tov uw bp's?)
Anyway het zijn drie zeer belangrijke punten. Ik voel mij opeens zeer veilig en ik denk dat de competitie in een definitieve plooi gevallen is ivm de 8 blijvers nu , nu dat ook gangstakiller safe staat. Ik zie alleen rekenbreinen nog hogerop geraken eventueel.
29punten nu + 6 punten er normaal nog bij van de twee ploegen die in vereffening gingen (uitverkoop) = 35. Nog vijf punten voor de door het bestuur opgelegde veilige 40 punten. Moet nog tegen de huidige 11-12 en 13 ook ,dus dan durf ik zonder blad voor de mond zeggen : dat moeten er minstens 5 zijn.

zodat ik terug naar C 2 kan en dus 12es eindigt