Divisie B

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

Smoje
Member of the Soccer Project Association

Post by Smoje »

gangstakiller wrote:Een lekkere LB binnengehaald. Daar lag de zwakke plek in mijn team. Met deze topper niet meer :D
Lekkere speler , en nog maar net 24. De prijs heb je goed laag kunnen houden. Ik heb 2 miljoen meer betaald voor een CB van twee jaar (en meer) ouder. Wel bp 71 , maar soit , de uwe zijn ervaring is nog laag. (maar ben ook tevreden met mijn cb hoor) :wink:
Ghent Semper Fidelis.
gangstakiller

Post by gangstakiller »

Smoje wrote:
gangstakiller wrote:Een lekkere LB binnengehaald. Daar lag de zwakke plek in mijn team. Met deze topper niet meer :D
Lekkere speler , en nog maar net 24. De prijs heb je goed laag kunnen houden. Ik heb 2 miljoen meer betaald voor een CB van twee jaar (en meer) ouder. Wel bp 71 , maar soit , de uwe zijn ervaring is nog laag. (maar ben ook tevreden met mijn cb hoor) :wink:
Die BP ligt wel wat hoger, SPMT geeft aan dat hij tegen BP 72 aan zit. Hij zal waarschijnlijk nog niet hebben gespeeld met een moraal/fitheidverhouding van 100%. Dat mag ook wel met een GK 89%.
Season 2: Champion E.30
Season 6: SP-Cup Winner + Champion D.10
Season 8: Promotie C --> B
Season 11: Promotie B --> A
Season 15: Promotie C --> B

Speel nu in B.1
Celtic'85

Post by Celtic'85 »

0-0 tegen Sweepies thuis. Leuke pot, alleen de doelpunten ontbraken.
Momenteel in C.7
Celtic 85
Badbuffalo

Post by Badbuffalo »

3-4 uitwinst op real montenegro. Zeer belangrijke overwinning, in een week met maar liefst 3 uitmatchen en een thuismatch tegen de n°1... En m'n Vrancken haalt een eerste maal 75 :D
bLo0dHuNt3r

Post by bLo0dHuNt3r »

Schitterende topper tussen Godsheide VV en unirea iasi met een 1-1 gelijkspel. Ideaal voor de nummer 3 in de stand, die 1-2 wist te winnen 8)

• Klassement
    1 unirea iasi 48
    2 GodsheideVV 45
    3 team#SoaD 44
    4 Lindenhof 39
    5 FC Wageningen 37

Divisie B.2
Proud coach of team#SoaD

Image

S 11: Image
Smoje

Post by Smoje »

1-0 gewonnen tegen Titanii. Behoud is normaal binnen , mooi zo , doel geslaagd. Nu moet ik tegen nr's 1-2-3 na elkaar , veel blessure-+kaartenlast , dus vrees ervoor. Zit ook net met vijf matchen vandaag , dusja. (waaronder finale beker , halve finale , ..). Zit ook nog niet volle teamspirit enzo en er gaan nog spelers weg. Misschien begin ik wel al aan volgend seizoen te bouwen.

Mijn linieratings waren 138 tegenover 133 , drie spelers haalden bp 70 , de rest haalde meer.
Ghent Semper Fidelis.
gangstakiller

Post by gangstakiller »

Smoje wrote:1-0 gewonnen tegen Titanii. Behoud is normaal binnen , mooi zo , doel geslaagd. Nu moet ik tegen nr's 1-2-3 na elkaar , veel blessure-+kaartenlast , dus vrees ervoor. Zit ook net met vijf matchen vandaag , dusja. (waaronder finale beker , halve finale , ..). Zit ook nog niet volle teamspirit enzo en er gaan nog spelers weg. Misschien begin ik wel al aan volgend seizoen te bouwen.

Mijn linieratings waren 138 tegenover 133 , drie spelers haalden bp 70 , de rest haalde meer.
Je kunt beter naar boven kijken ipv naar benden :P Nog maar 10 punten geloof ik, als je je concurrenten pakt, wie weet kan het nog wel heel leuk aflopen.

Speel nu in B.1
sljivovica

Post by sljivovica »

Onverwacht eitje tegen dreamteam.
Ben wel m'n 10:00 wedstrijd vergeten in te stellen, waardoor de ploeg niet optimaal scherp is voor de pot van vannacht.
Hopen de punten thuis te houden, maar de prestaties thuis zijn matig dit seizoen, dus niks zal me verbazen.
FC Wageningen
S2: started in E.34
S13 - S19..: B.2
S20..: A!! (12th)
S21 - S22: B.2
S23..: A!! (15e)
S24-26: B.2 (12e)
S27 & onwards: C-division and lower.
Currently (S41): E.45
Smoje

Post by Smoje »

Jammer had beter met mijn A-team gespeeld tegen Nopp's ipv met bepaalde B en C-spelers. Maar mijn spelers waren toch moe van alle matchen van gisteren (slechte verdeling week weer). Hij had een CM met prestatie 62 , LB met 62 en LM met 39. Hij was dus te pakken met een linie van 128 , jammer , was beslissend geweest voor titelstrijd. Dan had ik er al twee gepakt na elkaar.

Hadden ze gisteren niet gespeeld in vrb mijn A's , dan won ik zeker , anders normaal ook wel.

Spijtig dat ik het niet gedaan heb.
Ghent Semper Fidelis.
gangstakiller

Post by gangstakiller »

Smoje wrote:Jammer had beter met mijn A-team gespeeld tegen Nopp's ipv met bepaalde B en C-spelers. Maar mijn spelers waren toch moe van alle matchen van gisteren (slechte verdeling week weer). Hij had een CM met prestatie 62 , LB met 62 en LM met 39. Hij was dus te pakken met een linie van 128 , jammer , was beslissend geweest voor titelstrijd. Dan had ik er al twee gepakt na elkaar.

Hadden ze gisteren niet gespeeld in vrb mijn A's , dan won ik zeker , anders normaal ook wel.

Spijtig dat ik het niet gedaan heb.
Ja Nop is niet meer zo goed :?

Speel nu in B.1
Celtic'85

Post by Celtic'85 »

0-0 op een diefje op het veld van Lion Team (was 2% minder).
Donderdag komt leider Rossonieri naar ons.
Momenteel in C.7
Celtic 85
Badbuffalo

Post by Badbuffalo »

sljivovica wrote:Onverwacht eitje tegen dreamteam.
Ben wel m'n 10:00 wedstrijd vergeten in te stellen, waardoor de ploeg niet optimaal scherp is voor de pot van vannacht.
Hopen de punten thuis te houden, maar de prestaties thuis zijn matig dit seizoen, dus niks zal me verbazen.
Had een nederlaag verwacht, en die is er ook gekomen. Jammer is echter dat chesterfield iasi ook wint vandaag... Hopelijk kunnen we donderdag tegen de leiders alvast 1 punt pakken! :wink:
sljivovica

Post by sljivovica »

Badbuffalo wrote: Had een nederlaag verwacht, en die is er ook gekomen. Jammer is echter dat chesterfield iasi ook wint vandaag... Hopelijk kunnen we donderdag tegen de leiders alvast 1 punt pakken! :wink:
Ik had je inderdaad wat sterker verwacht, het viel me nog mee.
Zal nog spannend worden onderin, elk jaar degraderen er wel 1 of twee teams die echt sterk zijn.
Chesterfield reken ik daar niet bij trouwens, maar hij strijdt wel dapper mee :wink:

Donderdag Adek thuis, die staat er echt slecht voor, maar we doen geen cadeautjes 8)
Vrijdag Boskamphoek uit, we gaan voor revanche!
FC Wageningen
S2: started in E.34
S13 - S19..: B.2
S20..: A!! (12th)
S21 - S22: B.2
S23..: A!! (15e)
S24-26: B.2 (12e)
S27 & onwards: C-division and lower.
Currently (S41): E.45
gangstakiller

Post by gangstakiller »

We zijn bang toch te gaan degraderen. De komende week staan er belangrijke ontmoetingen op het programma, en onze TS is slechts 80%. Ook staan er nog 3 spelers op de transferlijst. We kunnen ook neit al te veel wedstrijden gaan spelen, dan komen er fitheidproblemen bij. We zullen het allemaal wel zien. We willen in iedere geval nog wat spelers kopen en verkopen, hopelijk zal dit niet met degradatie gepaard gaan.

Speel nu in B.1
kvk dries

Post by kvk dries »

we winnen supervbelangrijke match van superbiennies
met maar liefst 138 linieratings in een uitmatch !!!
dit is ons beste record ooit !
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”