Divisie B

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

JOY
Member of the Soccer Project Association

Post by JOY »

Veg wrote:Er is geen enkele ploeg van onze reeks sterk genoeg om in de A-reeks mee te draaien, ik verwacht de twee ploegen die promoveren volgend seizoen weer terug in de B-reeks.
lang geleden dat we Veg nog gehoord hebben

maar zijn voorspelling is dus maar voor 1/2 juist :wink:
lobert

Post by lobert »

JOY wrote:
Veg wrote:Er is geen enkele ploeg van onze reeks sterk genoeg om in de A-reeks mee te draaien, ik verwacht de twee ploegen die promoveren volgend seizoen weer terug in de B-reeks.
lang geleden dat we Veg nog gehoord hebben

maar zijn voorspelling is dus maar voor 1/2 juist :wink:
Jouw ploeg is qua prestaties eigenlijk ook niet goed genoeg Joy maar je weet het toch voor elkaar te krijgen
LensDreamTeam
Started all over again after an abscence of more than 3 years.
JOY

Post by JOY »

lobert wrote: Jouw ploeg is qua prestaties eigenlijk ook niet goed genoeg Joy maar je weet het toch voor elkaar te krijgen
niet goed genoeg ???

we draaien een heel seizoen in de bovenste helft van het klassement
hebben al een paar sterkere ploegen punten afgepakt
en het is niet alleen de random en het geluk hoor :wink:
en nee, we gebruiken géén chinezen :twisted:
lobert

Post by lobert »

JOY wrote:
lobert wrote: Jouw ploeg is qua prestaties eigenlijk ook niet goed genoeg Joy maar je weet het toch voor elkaar te krijgen
niet goed genoeg ???

we draaien een heel seizoen in de bovenste helft van het klassement
hebben al een paar sterkere ploegen punten afgepakt
en het is niet alleen de random en het geluk hoor :wink:
en nee, we gebruiken géén chinezen :twisted:
Qua prestaties zeg ik. Maar ik vind het bewonderenswaardig dat je het toch geweldig voor mekaar hebt.. :)
LensDreamTeam
Started all over again after an abscence of more than 3 years.
gangstakiller

Post by gangstakiller »

Noppp wrote:
Maandag ging ik voor de vrb's (had vijf matchen) en tegen Nopps speelde ik niet met A-elftal. Hij haalde 128 ratings tegen mij , ik heb verloren doordat ik niet met A speelde , anders drie punten.
En die 3 punten kunnen wel eens de doorslag voor me gaan geven.
Ja nu Voetbal Club Brugge gebanned is staan de zaken voor jou er wat rooskleuriger voor :wink:
Season 2: Champion E.30
Season 6: SP-Cup Winner + Champion D.10
Season 8: Promotie C --> B
Season 11: Promotie B --> A
Season 15: Promotie C --> B

Speel nu in B.1
Noppp
Team President

Post by Noppp »

Ja nu Voetbal Club Brugge gebanned is staan de zaken voor jou er wat rooskleuriger voor
Ik zou daar maar niet van uitgaan dat dat een rooskleuriger beeld geeft, hij speelt standaard met 70% agressie, zijn basisteam haalt dan ongeveer 130. Daar kan het team best punten mee gaan pakken, helemaal gezien de scheidrechters die nog treft.
Beetje vreemd dat hij nog zou kunnen promoveren, hopen is op schorsingen of blessures.

Tegen Drambuie United, is er een scheids met 100% aggressie, dat kan hem wat kaarten gaan kosten.
Manager of Nop's Heroes.
Division A Champion of season 14
Winner Soccerproject Cup season 19
Winner Soccerproject Cup season 20
gangstakiller

Post by gangstakiller »

Morgen een belangrijke wedtrijd tegen Fc de Rekebreinen. Ik zou hem eigelijk moeten winnen om degradatie te voorkomen, maar dat gaat me zeker niet lukken. ---> TS 78%

Speel nu in B.1
kvk dries

Post by kvk dries »

gangstakiller wrote:Morgen een belangrijke wedtrijd tegen Fc de Rekebreinen. Ik zou hem eigelijk moeten winnen om degradatie te voorkomen, maar dat gaat me zeker niet lukken. ---> TS 78%
kweet het niet hoor
uw prestaties zijn +- 20 beter
Celtic'85

Post by Celtic'85 »

6-1 winst tegen NIke Itegem. Morgen tegen toekomstig kampioen Mcabi, ik maak geen schijn van een kans (blessures/schorsingen).
Momenteel in C.7
Celtic 85
Smoje

Post by Smoje »

1-2 gewonnen op Stumperd. Met LB in de kern die op de lijst staat en 70% moraal had. En in een 3-4-3 ipv 4-3-3 , wegens bepaalde spelers weer niet fit , omdat ik er niet naar gekeken had om ploegen op te stellen , wat meer en meer een opgave wordt , vooral voor vrb en vr.

Morgen tegen Superbiennies , vier geschorsten , waaronder mijn B-CM , dus geen 3-4-3 , mijn twee beste spelers (bp 73) : LF en RB , dan nog mijn A-CF , bp 71.

Maar doet er niet toe , ik ben veilig in B. Nog één match winnen en ik ben mathematisch zeker van behoud. En moet nog tegen laatste en voorlaatste , die uitverkoop hielden.
Last edited by Smoje on Tue Mar 20, 2007 12:34 am, edited 1 time in total.
Ghent Semper Fidelis.
Badbuffalo

Post by Badbuffalo »

Vandaag de punten thuisgehouden tegen chesterfield iasi. Fase 1 van het behoudsprogramma dus zonder problemen doorsparteld 8)
gangstakiller

Post by gangstakiller »

Badbuffalo wrote:Vandaag de punten thuisgehouden tegen chesterfield iasi. Fase 1 van het behoudsprogramma dus zonder problemen doorsparteld 8)
Voor mij geldt precies hetzelfde: Gewonnen van De Rekenbreinen met 2-1 en een TS van 79%. Morgen opnieuw een belangrijke degradatiewedstrijd tegen Dales Athletic uit.

Speel nu in B.1
Smoje

Post by Smoje »

Ja die tiende plaats zal duur worden. Top 9 is quasi zeker van behoud. Plaats tien zie ik gaan tussen Gangstakiller , Kvk Dries en Dales Athletic. Enkel tegen laatstgenoemde heb ik nog een wedstrijd. Meerbepaald de laatste match. Aangezien ik hem niet "ken" en de andere twee toch toch als team , zal ik er dus alles aan doen om op zijn veld te gaan winnen. Wat ik anders ook zou doen natuurlijk. De rest vechten ze zelf maar uit :wink:
Ghent Semper Fidelis.
sljivovica

Post by sljivovica »

Weekendje weggeweest, waardoor ik m'n team niet optimaal op de rails heb.
De wedstrijd zo tegen de leider uit zal dan ook verloren gaan, tenzij ik echt alles mee heb zitten. We kunnen ook nog eens allebei 100% agressie spelen, en dan zijn zijn spelers gewoon te goed voor me :?

M'n 3 laatste thuiswedstrijden zijn relatief makkelijk, waardoor alles af zal hangen van SOAD uit en Lindenhof uit. Ik heb er zin in :twisted:
FC Wageningen
S2: started in E.34
S13 - S19..: B.2
S20..: A!! (12th)
S21 - S22: B.2
S23..: A!! (15e)
S24-26: B.2 (12e)
S27 & onwards: C-division and lower.
Currently (S41): E.45
kvk dries

Post by kvk dries »

Smoje wrote:Ja die tiende plaats zal duur worden. Top 9 is quasi zeker van behoud. Plaats tien zie ik gaan tussen Gangstakiller , Kvk Dries en Dales Athletic. Enkel tegen laatstgenoemde heb ik nog een wedstrijd. Meerbepaald de laatste match. Aangezien ik hem niet "ken" en de andere twee toch toch als team , zal ik er dus alles aan doen om op zijn veld te gaan winnen. Wat ik anders ook zou doen natuurlijk. De rest vechten ze zelf maar uit :wink:
thx :D
vandaag gewonnen van isis
toch 3 b elangrijke ptn na het verlies van gisteren
crisis wint van dales en zo komen we dus met 3 ploegen op 29 punten
wel raar : crisis heef heel dezelfde ratings als dales maar wint toch met 1 - 3
voor al uw andere keren dat ge ongeluk had zeker :wink: ?
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”