Divisie A

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

meangreen
Member of the Soccer Project Association

Re: Divisie A

Post by meangreen »

hier zijn we vanmorgen officieel gedegradeerd!

Is uiteraard voor niemand een verrassing denk ik :wink:
FC Meangreen speelt in A
Begonnen in seizoen 30

Winnaar Beneliga seizoen 47+48+50+83+85+86
Winnaar SPEL seizoen 48
Winnaar SP CUP seizoen 48+51+62+63+87
KAMPIOEN van de A seizoen 49+50+87+88+102

Linierecord: 154 (thuis) 153 (uit)
remedy73

Post by remedy73 »

En Totemo Baka word met 3-1 naar huis gestuurd. Linies 150-147 deden anders vermoeden, maar een gemiste penalty maakte het verschil... Oja, ik had nog een blessure in de 40´minuut, waarbij een bp73 word vervangen voor een bp60, anders had ik 151 of wellicht wel 152 gehaald ;)

Doordat T-man thuis gelijk speeld tegen ruda masina stijgen we een plekje op de ranglijst naar plek 3. Ik denk dat plek 3 uiteindelijk ons eindstation gaat worden. De enige wedstrijd waar ik niet verzekerd ben van winst is tegen rudi masina en daar kunnen we nu op een gelijkspel aansturen...

In de laatste 15 wedstrijden nu 41 punten gehaald :mrgreen:
FC Remedy is playing in division B.2
Winner SP-cup in Season 43, 56, 59, 89 & 90.
Champion in A in Season 44, 45, 55 & 90.
Winner Beneliga in Season 37, 41, 55, 56, 57, 60, 62, 66, 68, 70, 73, 88, 89, 90, 91 118 & 119.
T-man

Post by T-man »

1-1 tgn de voormalige nr 3 :D
Morgen tgn de nieuwe nr 3 :)
Team = AC ManU (B2)
Raffin

Post by Raffin »

T-man. Blijf nog ff in A en geef mij die randomkaart dan als ik er ben :P Wat heb jij al chance gehad haha :P
T-man

Post by T-man »

Raffin wrote:T-man. Blijf nog ff in A en geef mij die randomkaart dan als ik er ben :P Wat heb jij al chance gehad haha :P
De 2e dag op rij, voor de rest nog niet hoor :wink:

Ruda Masina en Remedy springen weer haasje over door een onterechte 1-1 tgn mij :oops:
Het zal mss aan die 3e plaats liggen :P
Team = AC ManU (B2)
remedy73

Post by remedy73 »

T-man wrote:
Raffin wrote:T-man. Blijf nog ff in A en geef mij die randomkaart dan als ik er ben :P Wat heb jij al chance gehad haha :P

Ruda Masina en Remedy springen weer haasje over door een onterechte 1-1 tgn mij :oops:
Als ik het iemand gun, dan zijn jij en Hoesselt het wel. Laat dit nét het puntje zijn voor jou om je te handhaven in A ;)

Maak je over mij geen zorgen. Ik krijg donderdag Ruda Masina thuis, al is winst lang niet zeker. Hij speelt geen beker meer, ik wel. Hij heeft woensdag een lege agenda, ik een propvolle. Daarentegen hebben we een strenge scheids en is mijn ploeg beduidend minder agressief dan die van Ruda. Ik hoef hem i.i.g. niet te verliezen en Ruda gaat nog wel wat punten morsen. Ik ga er van uit dat ik na 30 wedstrijden toch écht op de derde plek sta ;)
Winner Beneliga in Season 37, 41, 55, 56, 57, 60, 62, 66, 68, 70, 73, 88, 89, 90, 91 118 & 119.
Raffin

Post by Raffin »

T-man wrote:

en speeldagen 2 & 9 :P

Maar het was idd op die vorige. Bvb speeldag 13 had je hem tegen. Maar hou die kaart alvast!
T-man

Post by T-man »

remedy73 wrote:
T-man wrote:

Als ik het iemand gun, dan zijn jij en Hoesselt het wel. Laat dit nét het puntje zijn voor jou om je te handhaven in A ;)

Maak je over mij geen zorgen. Ik krijg donderdag Ruda Masina thuis, al is winst lang niet zeker. Hij speelt geen beker meer, ik wel. Hij heeft woensdag een lege agenda, ik een propvolle. Daarentegen hebben we een strenge scheids en is mijn ploeg beduidend minder agressief dan die van Ruda. Ik hoef hem i.i.g. niet te verliezen en Ruda gaat nog wel wat punten morsen. Ik ga er van uit dat ik na 30 wedstrijden toch écht op de derde plek sta ;)
Yep hij heeft een moeilijker programma dus normaal ben jij 3e :wink:
Het puntje van vandaag maakt niet veel verschil uit voor mij, normaal gezien blijf ik erin 8)
Team = AC ManU (B2)
T-man

Post by T-man »

Raffin wrote:
T-man wrote:

en speeldagen 2 & 9 :P

Maar het was idd op die vorige. Bvb speeldag 13 had je hem tegen. Maar hou die kaart alvast!
Het doel was om ooit in A te geraken en dat is me eindelijk gelukt, het volgende was erin blijven en dat ziet er ook redelijk goed uit maar hoe moeilijk het is/was dit seizoen, volgend seizoen zal nog zwaarder worden dus zullen we elkaar niet in A maar in B zien vrees ik :(
Ik heb nog 1 stiekem doel en dat is de Cup winnen, daarna stop ik met SP :)
Team = AC ManU (B2)
remedy73

Post by remedy73 »

T-man wrote:Het doel was om ooit in A te geraken en dat is me eindelijk gelukt, het volgende was erin blijven en dat ziet er ook redelijk goed uit maar hoe moeilijk het is/was dit seizoen, volgend seizoen zal nog zwaarder worden dus zullen we elkaar niet in A maar in B zien vrees ik :(
Dan hoop ik dat je de cup niet wint :P

Daarnaast: Je hebt de A gehaald, je hebt je kunnen handhaven. Is je volgende doel dan niet de A winnen?
T-man

Post by T-man »

remedy73 wrote:
T-man wrote:Het doel was om ooit in A te geraken en dat is me eindelijk gelukt, het volgende was erin blijven en dat ziet er ook redelijk goed uit maar hoe moeilijk het is/was dit seizoen, volgend seizoen zal nog zwaarder worden dus zullen we elkaar niet in A maar in B zien vrees ik :(
Dan hoop ik dat je de cup niet wint :P

Daarnaast: Je hebt de A gehaald, je hebt je kunnen handhaven. Is je volgende doel dan niet de A winnen?
Lijkt mij onmogelijk maar wie weet: hoe langer die Cupwinst uitblijft hoe meer de die A-titel me aanspreekt mss :)
Team = AC ManU (B2)
remedy73

Post by remedy73 »

In 24 uur 3 CM's geblesseerd uitgevallen! :twisted: (3, 4 en 7 dagen)
En straks de belangrijke ontmoeting met Ruda Masina... Ik mag hem niet verliezen om kans te houden op de 3e plek... Met een strenge scheids heb ik het niet allemaal in de hand, dus doe voorzichtig en heb mijn stijl op 0% gezet. We gaan vol voor een enkel punt... Ik had graag op de winst gespeeld, maar zonder deze 3 CM's kan ik helaas niet anders... :?
T-man

Post by T-man »

B's winnen met 0-10 :D
Morgen thuis tgn Dabli :)

De titelstrijd is in jaren niet meer zo spannend geweest, het ziet er naar uit dat huidig nr 3 (ruda masina) de sleutel in handen heeft 8)
Alhoewel Remedy stiekem hoopt op 2 verliesmatchen van hem :P
Team = AC ManU (B2)
remedy73

Post by remedy73 »

grrrr, tegenslag met de random gebeurd nooit alleen. Sjarel heeft de wet van Murphy goed in zijn code verwerkt... Gisteren al die 3 CM's geblesseerd uitgevallen, waardoor niet-fitte spelers moesten aantreden. Daarom speel ik voorzichtig met een agressiesom van 184. Ruda speelt met 202 agressie. En jawel, IK krijg de rode kaart in de 76' minuut en hij blijft schoon! :twisted: Gevolg: linies 143-144 en dus verlies. Zonder die rode kaart had ik zéker gewonnen :!:

Maar goed, doel dit jaar was behoud. En met nog 3 hervormers en Hoesselt thuis voor de boeg is die missie geslaagd. Ik had alleen graag op het podium gestaan, en dat is zoals T-man al zegt zeker nog mogelijk, want Ruda krijgt de 2 koplopers én Bizone uit (die strijdt voor behoud). Over precies een week weten we meer...
Smoje

Post by Smoje »

Vergeef mij de domme vraag, zeker als ex-speler, maar agressiesom? Was dat:

Agressie arbiter + meest agressieve speler + ingestelde agressie?

En dat hield je beter onder de 200 zeker?
tegenslag met de random gebeurd nooit alleen
gebeurt. fyi :wink: :wink: :wink:
Ghent Semper Fidelis.
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”