Divisie D

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

yockr
Member of the Soccer Project Association

Post by yockr »

1-0 verloren. Ik heb 2 gele kaarten gekregen, allebei voor dezelfde speler en we moesten dus al na 55' met 10 man verder. We speelden met 20% agressie minder dan de tegenstander.

We staan nu 15e met 1 punt en ons A-team is in alle opzichten beter dan vorig seizoen :?
Team: The Gunners FC
SPInfo: SoccerProject calculators
Prince88

Post by Prince88 »

Het gaat zeker de goede kant op. Vandaag weer een eenvoudige 2-1 overwinning die er voor zorgt dat we nog de volle aantal punten hebben behaald. Morgen een zeer lastige wedstrijd waarin ik 3 A-spelers moet missen. Gelukkig zijn de vervangende LM en CF niet heel veel minder. Alleen de B-LB is wel een stukje minder.

We zullen zien. Hopelijk kunnen we morgen in ieder geval een puntje meepakken naar huis.
sjoerd

Post by sjoerd »

1-0 verloren, met toch nette linierating gezien TS + 2 A spelers die er niet bij waren. Morgen moet ik gaan improviseren, wordt erg lastig. Na deze week moet er toch gewonnen gaan worden!
SanderPlof
Team President

Post by SanderPlof »

Ploffers heeft weer de winst gepakt 1-0, thuis dus 2 keer gewonnen en uit een keer verloren. 6/9
Teamspirit is weer bijna op niveau.
Zie de persberichten voor mogelijk nieuws over Ploffers.

http://www.soccerproject.com/spnewl_pre ... ?uid=47899

BTW terreinverzorger bij NL.
Joeyve

Post by Joeyve »

2-1 verloren tegen matt :( mn linieratings mogen echt wel wat beter :(
maja zal wel beteren als mn ts op 100 staat en ik met wat meer agressie zal kunnen spelen zeker..
visje69

Post by visje69 »

2 ptn na 3 speeldagen, niet denderend, maar ook niet slecht, zeker niet als je weet dat zowel m'n CB als m'n LB door te lage moralen nog nie top niveau spelen. M'n LB presteerde slechts 44 waar z'n BP op 66 geschat wordt, dus tegen midden seizoen presteert m'n team wel top. Ook positief is dat geen enkele ploeg nog het maximum van de punten heeft. Wat erop wijst dat de ploegen waartegen ik gelijk speel dus bijna allemaal even sterk zijn als de rest. Wat dan weer wijst op't feit dat als m'n team volop presteert, dat ik wel genoeg punten zou moeten kunnen halen voor het behoud.
EDIT: feit dat ik twee keer gelijkspeelde met lagere linieratings speelt dan weer NIET in m'n voordeel. zo speelde ik vandaag gelijk ondanks 5 linieratings slechter. De rode kaart van m'n tegenstander zal daar wel voor iets tussen zitten
Lesbuffalos - Oh father tell me, we get what we deserve... And way down we go...
Winner of the Beneliga Season 78, 80, 103, 104, 105, 106 & 107!
A-league winner of Season 104 & 105!
SP-Cup Winner Season 106, 107 & 108!
Since S1 - August 27 2004
visje69

Post by visje69 »

heerlijk, m'n tegenstander van morgen mist z'n RM en LM wegens schorsing. alles op't middenveld zetten dus :P
Lesbuffalos - Oh father tell me, we get what we deserve... And way down we go...
sjoerd

Post by sjoerd »

Vannacht weer tegen een lastige :shock: ! Zijn oudste speler is 24, en hij heeft zeer goede spelers met veel potentie, als ik dat zo zie kan hij een nieuwe A-klant gaan worden! :shock: :wink:
visje69

Post by visje69 »

sjoerd wrote:Vannacht weer tegen een lastige :shock: ! Zijn oudste speler is 24, en hij heeft zeer goede spelers met veel potentie, als ik dat zo zie kan hij een nieuwe A-klant gaan worden! :shock: :wink:
vind je? z'n oudste is toch 28? of ligt het aan mij en kijk ik naar de verkeerde...

trouwens als je een toekomstige A wil zien, of toch zeker B, kijk dan naar Loreback, die z'n team zit goed
real

Post by real »

visje69 wrote:
sjoerd wrote:Vannacht weer tegen een lastige :shock: ! Zijn oudste speler is 24, en hij heeft zeer goede spelers met veel potentie, als ik dat zo zie kan hij een nieuwe A-klant gaan worden! :shock: :wink:
vind je? z'n oudste is toch 28? of ligt het aan mij en kijk ik naar de verkeerde...

trouwens als je een toekomstige A wil zien, of toch zeker B, kijk dan naar Loreback, die z'n team zit goed
neen je zit niet verkeerd zn oudste is idd 28 tenzij ik het ook nog eens verkeerd zie natuurlijk
team brugge 1991

globale klasse A team 86.27
BP A team 70.18
beste linerating : 142
Dilibangeda

Post by Dilibangeda »

visje69 wrote:
javascript:emoticon(':oops:')
Embarassed
Tis Dilibangeda ondertussen :oops: en bedankt voor het compliment.
Eigenzinnige manager van Alimanzia Cebredas

en eveneens..
de pineut van de A-liga seizoen 23
>een 2e plaats in A na het slovaakse FrrFrr<
Prince88

Post by Prince88 »

Vandaag hebben we de eerste week bij ons debuut in de D divisie met een overwinning afgesloten. Bij de nummer vijf konden we 3 punten meenemen naar huis; een 2-3 overwinning. Het puntentotaal staat nu op 12 en daarmee bezetten we de 2e plaats in de competitie achter 1. FC Lundomet die net een beter doelsaldo kon neerzetten afgelopen wedstrijden.

Nog steeds een beetje verdwaasd zit ik hier te typen :P
Niet echt verwacht dat ik onverslagen de eerste week zou uitkomen 8)
sjoerd

Post by sjoerd »

Weeral verloren, het gaat dramatisch eruitzien en ik snap het niet, want het team is goed genoeg.
sjoerd

Post by sjoerd »

real wrote:
visje69 wrote:

neen je zit niet verkeerd zn oudste is idd 28 tenzij ik het ook nog eens verkeerd zie natuurlijk
Idd verkeerd gekeken van mijn kant. :wink: En Loreback is idd ook toekomstige A-klant :D !
Dilibangeda

Post by Dilibangeda »

9/12..had toch op een maximum score gehoopt. Achja, nog tijd genoeg om in de top 2 te spelen.
Eigenzinnige manager van Alimanzia Cebredas

en eveneens..
de pineut van de A-liga seizoen 23
>een 2e plaats in A na het slovaakse FrrFrr<
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”