We staan nu 15e met 1 punt en ons A-team is in alle opzichten beter dan vorig seizoen

Moderator: Moderator
vind je? z'n oudste is toch 28? of ligt het aan mij en kijk ik naar de verkeerde...sjoerd wrote:Vannacht weer tegen een lastige! Zijn oudste speler is 24, en hij heeft zeer goede spelers met veel potentie, als ik dat zo zie kan hij een nieuwe A-klant gaan worden!
![]()
neen je zit niet verkeerd zn oudste is idd 28 tenzij ik het ook nog eens verkeerd zie natuurlijkvisje69 wrote:vind je? z'n oudste is toch 28? of ligt het aan mij en kijk ik naar de verkeerde...sjoerd wrote:Vannacht weer tegen een lastige! Zijn oudste speler is 24, en hij heeft zeer goede spelers met veel potentie, als ik dat zo zie kan hij een nieuwe A-klant gaan worden!
![]()
trouwens als je een toekomstige A wil zien, of toch zeker B, kijk dan naar Loreback, die z'n team zit goed
Tis Dilibangeda ondertussenvisje69 wrote:vind je? z'n oudste is toch 28? of ligt het aan mij en kijk ik naar de verkeerde...sjoerd wrote:Vannacht weer tegen een lastige! Zijn oudste speler is 24, en hij heeft zeer goede spelers met veel potentie, als ik dat zo zie kan hij een nieuwe A-klant gaan worden!
![]()
javascript:emoticon(':oops:')
Embarassed
trouwens als je een toekomstige A wil zien, of toch zeker B, kijk dan naar Loreback, die z'n team zit goed
Idd verkeerd gekeken van mijn kant.real wrote:neen je zit niet verkeerd zn oudste is idd 28 tenzij ik het ook nog eens verkeerd zie natuurlijkvisje69 wrote:vind je? z'n oudste is toch 28? of ligt het aan mij en kijk ik naar de verkeerde...sjoerd wrote:Vannacht weer tegen een lastige! Zijn oudste speler is 24, en hij heeft zeer goede spelers met veel potentie, als ik dat zo zie kan hij een nieuwe A-klant gaan worden!
![]()