2-1 gewonnen tegen de manager die me aan het begin van het seizoen had gezegt dat ik het niet gemakkelijk ging hebben in de competitie om bovenaan te staan
2-9-2008
Linierating: 148
BP A-team: 73,09
Agression: 17,64
BP B-team: 70,27
Agression: 24,18
2-0 gewonnen met linieratings 128-114, 2 punten voor op de 2de en 3 op de 3de.
'Reporter: Bang, there goes your unbeaten run. Can you take it?'
"Skatanic: No, I'm just going to crumble like a wreck. I'll go home, become
an alcoholic and maybe jump off a bridge. Umm, I think I can take it, yeah."
Hier gaat het veel minder aantoe
We staan nu momenteel 13de met 9 punten
en al 4 punten achter op een veilige plaats in de middenmoot
maar er is natuurlijk nog niets verloren
morgen moet ik tegen de eerste en daarna zijn er 2 wedstrijden waar ik kan strijden om het behoud tegen de 12de en 11ste
hopelijk kan ik er winnen...
We staan gewoon nog steeds 3e
Overwinning op de kampioen met 0-1!
Dit betekent dat ze nu 2e staan, en dat de gat tussen de top 5 onwijs klein is geworden
To be continued...
Uitwedstrijd 1-1 tegen tweede in stand met linieratings 129-130
1) dino\'s 27p
2) FC Artmedia B.. 26p
3) BMSExpert 26p
4) FK Ohřeblo 22p
Morgen tegen nieuwe tweede... zal zeer moeilijk worden doordat ik A en B keeper moet missen (blessure en kaart). Mijn C keeper zit daarbij met een slechte moraal 53% maar heb hem net een beter contract aangeboden, is nu 73%.
Season 31: D.10 (to build up new team)
manager of dino's since 29/08/2006
Wel opmerkelijk is onze topschutter, hij maakte "reeds" 4 doelpunten, wat niet vanzelfsprekend is met onze prestaties. Maar het is des te opmerkelijker als je weet dat hij maar 2 voltrainde skills heeft. Ekrem Riedewald, hopelijk groeit hij uit tot ons toptalent. Een topschutter in wording is het zeker al met die hoofdskills, 92 & 100 .
We blijven dus 16de met 0 punten, helaas.
11 seizoensoverwinningen
3de plaats in UCI Ploegenranking
4de plaats in individuele UCI rennersranking
Trots manager van T-Man, Prince88, Roelie, N.V.C. en purple_white
Was de random me iets beter gezind geweest had ik een klofje kunnen slaan.
Maar ja, nog steeds eerste omdat de derde in stand ook een gelijkspel heeft gespeeld.
Season 31: D.10 (to build up new team)
manager of dino's since 29/08/2006
Ondanks onze TS die op nul staat verloren we vandaag "maar" met 3-0, geen afgang dus. Toch waren we meer dan 30 linieratings zwakker, dus mogen we van een soort geluk spreken.
We blijven uiteraard laatste. Dit is mijn eerste seizoen waarin het toch zo slecht gaat, het is even wennen. Ook voor de fans natuurlijk. Maar we beloven beterschap: een keer na de winterstop zullen enkele spelers al wat getraind zijn en gaan de linieratings beetje bij beetje stijgen.
11 seizoensoverwinningen
3de plaats in UCI Ploegenranking
4de plaats in individuele UCI rennersranking
Trots manager van T-Man, Prince88, Roelie, N.V.C. en purple_white
Met 127-140 linieratings gewonnen tegen één van de beste tegenstanders in mijn reeks. Ik heb voorlopig nog altijd het maximum van de punten en heb al 11 punten voorsprong op de nummer twee.
2-9-2008
Linierating: 148
BP A-team: 73,09
Agression: 17,64
BP B-team: 70,27
Agression: 24,18
Ra United blijft een v/d favorieten in de E.3 ...
We staan nog steeds 3e na 2 weken overwinningen.
1e plaats duidelijk nog haalbaar.
Onze derby tegen de Jansens waar ik al bijna meer dan 7 seizoenen mee speel zal voorbij zijn, hij kondigt aan te degraderen
Ach ja, dit seizoen zal nog voor verassingen zorgen
0-0 gelijk tegen de nummer 13 linieratings 133-133 (hoe dat hij maar 13de is vraag ik mij toch af, geen enkele oude speler en lage agressie bij bijna alle spelers en heeft een gemiddelde GK van 82 met een aantal jeugdspelers erbij en TS is normaal gezien veel hoger dan mijn TS )
'Reporter: Bang, there goes your unbeaten run. Can you take it?'
"Skatanic: No, I'm just going to crumble like a wreck. I'll go home, become
an alcoholic and maybe jump off a bridge. Umm, I think I can take it, yeah."