Beker
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
Re: Beker
De toppers in de volgende ronde:
FC Strakapůd - B.3 ??-?? Blšany - A
Bunicii - A ??-?? Praslavice - B.1
nerazzurri - B.2 ??-?? Fresh - B.2
FC Strakapůd - B.3 ??-?? Blšany - A
Bunicii - A ??-?? Praslavice - B.1
nerazzurri - B.2 ??-?? Fresh - B.2
FC The White Caps - S40 Playing in A (Rebuilding)
-
2-1 winst en door naar zaterdag waar Artmedia Bratislava wacht. Hoge bp's, maar een onwaarschijnlijk agressief team. Met een scheids van 62% moet dat dus te doen zijn. Het houdt maar niet op 

-
1-0 gewonnen
Ben daar toch dik tevreden mee, had het niet helemaal verwacht namelijk
Inmiddels zijn we in ronde 10 aangekomen en mag ik wederom een topper spelen, ditmaal uit naar mede B2'er Nerazzurri. Scheids is 94%, dus dat is wel gunstig tegen hen. Wel een beetje slecht van mezelf dat ik vrijdag 3 vr's heb gepland, maar goed. Ik heb er nog wel vertrouwen in dat we de laatste week kunnen halen.

Ben daar toch dik tevreden mee, had het niet helemaal verwacht namelijk

Inmiddels zijn we in ronde 10 aangekomen en mag ik wederom een topper spelen, ditmaal uit naar mede B2'er Nerazzurri. Scheids is 94%, dus dat is wel gunstig tegen hen. Wel een beetje slecht van mezelf dat ik vrijdag 3 vr's heb gepland, maar goed. Ik heb er nog wel vertrouwen in dat we de laatste week kunnen halen.
Prince88, proud manager of Fresh
-
We hebben bekerkoning Sjarel weten te verschalken op z'n eigen terrein. Lang geleden dat we nog eens een officiële match tegen elkaar hadden gespeeld trouwens. Op naar de laatste week, hoop ik 

Ik zit in de laatste week. Wel met het nodige geluk, want het was met de strafschoppen. Verdient was het wel, want de linieraitings waren 141-146. Nu opnieuw een moeilijke verplaatsing. Waarom schaft men dat thuisvoordeel in de beker eigenlijk niet af. Zou toch veel eerlijker zijn. Zeker in een verder stadium van het bekertornooi.
TEAM : Djerba
-
143-134 en een terechte 1-0. Ik was er echter niet gerust op en heb teveel A-spelers in het veld gestuurd, waardoor ik in het vervolg niet helemaal uit kom met wat ik van plan was.
Eerst maandag maar zien te overleven tegen FC Jeremy. Weliswaar een E-er, maar wel een flink verdwaalde E-er
Als E-er heb ik een keer ronde 10 gehaald en nu ronde 11. Een record dus
Btw balen dat zowel Prince als EbaIBa er uit liggen, terwijl ze beter waren. De zwakste van de drie mag de Nederlandse eer dus hooghouden in de beker...
Edit: de eerste klap van de random alvast gehad. Een pot op zondag en direct 1% moraal bij al mijn spelers er af. Volgens spmt zouden we bijna gelijkwaardig zijn (1,5 punt minder), maar daar komt direct 4,4 punten bij, dus 1%. Benieuwd of ijn thuisvoordeel mij er doorheen sleept....
Eerst maandag maar zien te overleven tegen FC Jeremy. Weliswaar een E-er, maar wel een flink verdwaalde E-er

Als E-er heb ik een keer ronde 10 gehaald en nu ronde 11. Een record dus

Btw balen dat zowel Prince als EbaIBa er uit liggen, terwijl ze beter waren. De zwakste van de drie mag de Nederlandse eer dus hooghouden in de beker...
Edit: de eerste klap van de random alvast gehad. Een pot op zondag en direct 1% moraal bij al mijn spelers er af. Volgens spmt zouden we bijna gelijkwaardig zijn (1,5 punt minder), maar daar komt direct 4,4 punten bij, dus 1%. Benieuwd of ijn thuisvoordeel mij er doorheen sleept....

1-0 verloren door een rode kaart, en het stomme thuisvoordeel. Dit thuisvoordeel maakt dat ik nooit nog eens mijn zinnen ga zetten op de beker. Financieel is het al niet interessant, en als je zoals ik altijd uit hebt moeten spelen op de belangrijke momenten krijg je toch nooit een eerlijke kans! Vorig seizoen ben ik er in ronde 11 op die manier ook uitgeknikkerd.
TEAM : Djerba
-
Door naar de laatste 16 met een 2-1 overwinning (146-143)
Volgende ronde eens een keer uit tegen Foppa Killers Team. Wederom 50-50 kans, dus wie weet. 11 Tsjechen blijven over tegen 1 Roemeen, Litouwer, Belg, Nederlander en Slovaak.

Volgende ronde eens een keer uit tegen Foppa Killers Team. Wederom 50-50 kans, dus wie weet. 11 Tsjechen blijven over tegen 1 Roemeen, Litouwer, Belg, Nederlander en Slovaak.
-
Wat een kl*tematch heb ik achter de rug... 

-
Het is idd een loterij. Tegen Jeremy was ik beter door het thuisvoordeel. Morgen tegen Foppa zijn de bp's redelijk gelijkwaardig, maar heeft hij het thuisvoordeel. De scheids is een doetje met 22%. De random is mij vrijwel nooit gunstig gezind in (vr)bekerwedstrijden, dus het wordt tijd om de schade eens in te halen.Bombay wrote:1-0 verloren door een rode kaart, en het stomme thuisvoordeel. Dit thuisvoordeel maakt dat ik nooit nog eens mijn zinnen ga zetten op de beker. Financieel is het al niet interessant, en als je zoals ik altijd uit hebt moeten spelen op de belangrijke momenten krijg je toch nooit een eerlijke kans! Vorig seizoen ben ik er in ronde 11 op die manier ook uitgeknikkerd.

-
Zoals gezegd een loterij. Ik zette van de 16 de derde prestatie neer, maar het was niet genoeg: 2-1 verloren (142-141). Bunicii presteerde het best met maar 144.
Eigenlijk ging ik niet voor de beker, maar gezien de manier waar op het tournooi verlaten wordt, hou ik er toch een zure smaak aan over. Ik speelde vandaag noodgedwongen met een hoop B-ers en dit had mijn zwakste prestatie van deze week geweest waarschijnlijk. Ook liepen er nog wat zwakkere broeders rond in de beker. Foppa kwam op de verkeerde plaats en tijd......
Eigenlijk ging ik niet voor de beker, maar gezien de manier waar op het tournooi verlaten wordt, hou ik er toch een zure smaak aan over. Ik speelde vandaag noodgedwongen met een hoop B-ers en dit had mijn zwakste prestatie van deze week geweest waarschijnlijk. Ook liepen er nog wat zwakkere broeders rond in de beker. Foppa kwam op de verkeerde plaats en tijd......

was idd jammer..Ron Jeremy wrote: Btw balen dat zowel Prince als EbaIBa er uit liggen, terwijl ze beter waren. De zwakste van de drie mag de Nederlandse eer dus hooghouden in de beker...
Moet wel zeggen dat ik geen 140+ haal momenteel in de laatste 2 matchen in de beker
heb mijn backs helemaal verjongd, daat staan gastjes met 66-67-68 BP...
altijd doorbouwen aan stabiele toekomst..
TJ Spartak B.3 was werkelijk een goede winnaar van deze editie, zij verschalkten mijn verschalkeraar Pecin Rovers