Molleke wrote:Eindelijk nog eens een linierating van 130.
Met lage TS en enkele geschorsten.
Er is misschien nog hoop.
1 fc.boskamphoek 32
2 kvc Booischot 27
3 D I N A M O 26
4 real monten.. 26
5 FC Kama 22
6 kvm 20
7 FC Holland 19
8 fc de pinte.. 18
9 Jugglers 16
10 bommatrukkers 16
--------------------------------------------------------------------------------
11 Theuwizz' FC 15 12 KRC Molleke 12
13 FC Palmas 9
14 AS Bosman 8
15 Celta Koper 4
16 GF Haarlem 3
Divisie C.6
wa zit gij hier nu heel den tijd depressief te doen? ge kunt nog top 5 spelen als ge u er mee bezig houdt
gangstakiller wrote:Door een 1-2 overwinning bij Den Osse mogen wij ons nu de koploper van C1 noemen. Op de voet gevolgd door datzelfde Den Osse en het sterke The Pinkies.
Stand C1
1 FC CRISIS 28
2 Den Osse 27
3 The Pinkies 27
4 Pinhal de F.. 24
Heb je je niet van reeks vergist ?
Ik zit in C1 en ben je nog niet tegengekomen...
Ok, 'k lig strike nu
Correctie ik bedoelde C3
Season 2: Champion E.30
Season 6: SP-Cup Winner + Champion D.10
Season 8: Promotie C --> B
Season 11: Promotie B --> A
Season 15: Promotie C --> B
Ondanks lagere TS, toch 2-1 gewonnen tegen Agustina. Morgen naar het ongenaakbare Vesalius (vandaag 141 rating ) met de B-ploeg, kan ik de A-jongens sparen voor een bekerfinale later op de dag. Ligamatch brengt ook geld op mss, die Vesalius heeft een stadion van 70000 man.
Toch al een lastig seizoen gehad. Nooit veel geluk gehad met mijn lotingen.
- Ofwel de moeilijke-makkelijkere matchen slecht gerangschikt (zoals rekenbreinen , Pinguins of Doom , etc... toen 2 en 3 direct na elkaar , met de nodige schorsingen).
- Reini04 , die ik in het begin bij de grootste concurrenten rekende, zijn beste speler ging 1 dag later 31 jaar worden , dus net in mijn match speelde hij nog top en tegen mijn concurrenten niet meer...
- Nu momenteel heb ik mijn matchen niet ingesteld en speelde ik al twee vrb (waaronder één makkelijke match) met A-kern , samen met mijn drie schorsingen en wetende dat het op zijn veld is , is het normaal mijn eerste verlies. Maar in de heenronde zal ik afsluiten op de eerste plaats , nog zes te verdienen en negen punten voorsprong , en de wetenschap dat ik tegen de laatste thuis moet.
Mijn kern is wel weer aan het uitdunnen , want mijn jeugdspelers voldoen niet (geen enkele) , geen verrassing , wacht nog steeds op eerste jeugdspeler in A-kern. Het geluk dat velen wel hebben.
Anyway , jammer dat ik ploegen niet instelde , want als ik morgen won van Kvsk , dan zou ik pas een echte kloof slaan met de rest.
1-0 (verwacht) verlies tegen Vesalius, die zich al kampioen mag noemen, staat 18 punten voor op nr 2, dat ben ik met 24 punten. Donderdag tegen FC Team, dus heenronde 27 op 45.
1-1 met een C-CF met lage moraal, en nog een B-speler. Het valt dus nog mee, al is het onverdiend. We hopen toch in de terugronde nog iets te kunnen tonen, maar als we merken dat het er niet echt meer inzit gaan we rustig gewoon wat verder transferen.
na een 0-1 overwinning sluiten we de heenronde af met 31 punten op een 2e plek met 1 punt voor op de 3e plek .
als je dan weet dat ik 6 punten meer moest hebben => 37 punten , 2e plek en 7 punten voor op de 3e , zou een heel verschil geweest zijn !!!
ook gaan we onze doelstelling beetje aanpassen , top 10 kan ik zeker aan dus gaan we proberen top 5 te gaan , ik gok als we +- 30 - 35 punten halen dat we zelf promoveren ! aar dit is bijna niet waarschijnlijk dat we dit halen
5-1 winst tegen de laatste met een veredeld elftal , want ik wou bepaalde laten spelen en anderen niet (nog bekertje) en omdat ik met A-kern gespeeld heb in beker (omwille van deze match en omdat het net tegen een B-ploeg was).
Waarom zou ge nie kunnnen promoveren kvkdries ?
- kvsk united is nu spelers aan't verkopen en zal lage TS hebben + zeer kleine kern : valt af.
- Matt is onzeker of hij wel wil promoveren etc.
- Wattie is niet meer wat het was.
- Reini04 , wat ik dacht mijn grootste concurrent te zullen zijn (omwille van zijn resultaten vorig jaar) is niet meer wat hij was , veel oude spelers ook (zijn twee beste zijn 31 en 32 jaar oud) , net tegen mij was zijn beste wel nog 30 grr , maar soit , heb toch gewonnen lol.
Vanaf ik mathematisch zeker ben of bijna zeker , dan begin ik wel te transfereren want zowel mijn toprb als mijn toplb zijn 30 jaar oud (wel al vervangers , maar lb is nog jong en heeft nog maar bp 68 , en de rb voorlopig nog maar bp 69. Dat is het minimum)
Geen idee of er andere mensen van C7 hier actief zijn op het forum, dus laat ik maar eens wat posten.. komen we er vanzelf achter.
1 Sweepies 35
2 Avrig United 35
--------------------------------------------------------------------------------
3 Je_le_Pytanii 32
4 Club Royal Antwerp Soccer 31
5 NAB 27 6 Av4LanCh3 25
7 Fc Bastaard 25
8 KVG OOSTENDE 24
9 Presidents 19
10 DE GENTENOARS 18
11 Ploiestina 16
12 de coillies 16
13 Club Real Schalbroek 13
14 Doldisarna 12
15 Club Esteghlal Shamal 5
16 Heart SK 0
Het ligt allemaal vij dicht bij elkaar nog, hoopte top 5 te staan na de helft van het seizoen... is een 6e plek geworden, hoop er nog 1tje te kunnen stijgen de 2e seizoens helft.
Smoje wrote:5-1 winst tegen de laatste met een veredeld elftal , want ik wou bepaalde laten spelen en anderen niet (nog bekertje) en omdat ik met A-kern gespeeld heb in beker (omwille van deze match en omdat het net tegen een B-ploeg was).
Waarom zou ge nie kunnnen promoveren kvkdries ?
- kvsk united is nu spelers aan't verkopen en zal lage TS hebben + zeer kleine kern : valt af.
- Matt is onzeker of hij wel wil promoveren etc.
- Wattie is niet meer wat het was.
- Reini04 , wat ik dacht mijn grootste concurrent te zullen zijn (omwille van zijn resultaten vorig jaar) is niet meer wat hij was , veel oude spelers ook (zijn twee beste zijn 31 en 32 jaar oud) , net tegen mij was zijn beste wel nog 30 grr , maar soit , heb toch gewonnen lol.
Vanaf ik mathematisch zeker ben of bijna zeker , dan begin ik wel te transfereren want zowel mijn toprb als mijn toplb zijn 30 jaar oud (wel al vervangers , maar lb is nog jong en heeft nog maar bp 68 , en de rb voorlopig nog maar bp 69. Dat is het minimum)
tja , miss. ist mogelijk , maar adn magk toch niet teveel ongeluk meer hebben in de resultaten . Maar 1 ding is al zeker , jij wordt kampioen dan zit er toch al zeker een speler die ooit bij mij eeft gespeeld in de B ( m'n gk monteyne , kwou dak em nu toch had :P )
Is zeker mogelijk. Er zijn al zwaardere jaren geweest in onze reeks , met Ac Rossonieri , Opereta , etc...
Het is nu de moment om eens een B te wagen , tenzij ge vindt dat uw team eerst sterker moet (want heb toch ook een seizoen of 2-3 afgewacht met transfers enal).
P.o.d en Kvk Dries moeten strijden vind ik. De enige twee andere concurrenten zijn Wattie en Reini04. De eerste zijn team is "bejaard" (5januari is zijn allerbeste o.a ook 31jaar) en bij de laatste zijn er ook al paar spelers van tussengevallen om dezelfde leeftijd. Wat mij binnenkort ook te wachten staat bij bepaalde spelers. Mijn echte toppers zijn risicoleeftijd aan't naderen , jammer dat zo rap gaat, anders had ik al een teampje gehad.... en kan maar speler per speler kopen (maxed) , want jeugd heb ik eventjes gehad , nog steeds geen enkele jeugdspeler uit jeugdcentrum en slechts 1 gekochte die ooit mijn A-team haalden. (Fouad Nevland) , dus alles zelf moeten "afdwingen".