Smoje wrote:Mengeling van B en C ploeg laten spelen tegen The Pinkies (3-5 verloren) ,had toch geen LB... en plaats vijf stond al min of meer vast. Is nu officieel ook. Ik eindig vijfde in mijn eerste seizoen B.1.
Nu laatste match tegen Dales Athletic. Als ik hem laat winnen (heb toch niets meer te winnen en te verliezen en kan terwijl C-spelers moraal bijgeven) dan gaat er al bijna zeker een grotere ploeg uit (Isis of Crisis). Dus beter voor mij volgend seizoen.
Maar ik ben echter niet zo en ik zal er alles aan doen om hem een rammeling te geven en alle spelers staan voorlopig nog paraat , buiten mijn B-LF.
C'mon...
Ik denk dat als je verliest Dales Atheletic er alsnog gewoon uitvliegt. Ik win zal thuis toch gewoon winnen van Stumperd en voor Isis geldt hetzelfde. Of de random moet wel heel erg tegen zitten. Volgend seizoen zal ik het anders gaan aan pakken, en gewoon met een goede teamspirit gaan spelen, zodat onze doelstelling meedoen om promotie is en een terugkeer naar de A af te dingen. Ik denk dat jouw doelstellign neit veel van die van mij zal afwijken aangezien onze teams niet veel voor elkaar onder doen.
Al moet ik zeggen dat er volgend seizoen sterke teams naar B.1 komen!