Divisie B

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

gangstakiller
Member of the Soccer Project Association

Post by gangstakiller »

Smoje wrote:Mengeling van B en C ploeg laten spelen tegen The Pinkies (3-5 verloren) ,had toch geen LB... en plaats vijf stond al min of meer vast. Is nu officieel ook. Ik eindig vijfde in mijn eerste seizoen B.1.

Nu laatste match tegen Dales Athletic. Als ik hem laat winnen (heb toch niets meer te winnen en te verliezen en kan terwijl C-spelers moraal bijgeven) dan gaat er al bijna zeker een grotere ploeg uit (Isis of Crisis). Dus beter voor mij volgend seizoen.

Maar ik ben echter niet zo en ik zal er alles aan doen om hem een rammeling te geven en alle spelers staan voorlopig nog paraat , buiten mijn B-LF.

C'mon...

Ik denk dat als je verliest Dales Atheletic er alsnog gewoon uitvliegt. Ik win zal thuis toch gewoon winnen van Stumperd en voor Isis geldt hetzelfde. Of de random moet wel heel erg tegen zitten. Volgend seizoen zal ik het anders gaan aan pakken, en gewoon met een goede teamspirit gaan spelen, zodat onze doelstelling meedoen om promotie is en een terugkeer naar de A af te dingen. Ik denk dat jouw doelstellign neit veel van die van mij zal afwijken aangezien onze teams niet veel voor elkaar onder doen.

Al moet ik zeggen dat er volgend seizoen sterke teams naar B.1 komen!
Season 2: Champion E.30
Season 6: SP-Cup Winner + Champion D.10
Season 8: Promotie C --> B
Season 11: Promotie B --> A
Season 15: Promotie C --> B

Speel nu in B.1
fdp99
Coach

Post by fdp99 »

gangstakiller wrote:
Smoje wrote:Mengeling van B en C ploeg laten spelen tegen The Pinkies (3-5 verloren) ,had toch geen LB... en plaats vijf stond al min of meer vast. Is nu officieel ook. Ik eindig vijfde in mijn eerste seizoen B.1.

Nu laatste match tegen Dales Athletic. Als ik hem laat winnen (heb toch niets meer te winnen en te verliezen en kan terwijl C-spelers moraal bijgeven) dan gaat er al bijna zeker een grotere ploeg uit (Isis of Crisis). Dus beter voor mij volgend seizoen.

Maar ik ben echter niet zo en ik zal er alles aan doen om hem een rammeling te geven en alle spelers staan voorlopig nog paraat , buiten mijn B-LF.

C'mon...

Ik denk dat als je verliest Dales Atheletic er alsnog gewoon uitvliegt. Ik win zal thuis toch gewoon winnen van Stumperd en voor Isis geldt hetzelfde. Of de random moet wel heel erg tegen zitten. Volgend seizoen zal ik het anders gaan aan pakken, en gewoon met een goede teamspirit gaan spelen, zodat onze doelstelling meedoen om promotie is en een terugkeer naar de A af te dingen. Ik denk dat jouw doelstellign neit veel van die van mij zal afwijken aangezien onze teams niet veel voor elkaar onder doen.

Al moet ik zeggen dat er volgend seizoen sterke teams naar B.1 komen!
Idd, ik denk dat de degradanten bekend zijn...
Morgen heb ik nog een cup-match trouwens, wat de fitheid van mijn spelers niet ten goede zal komen voor de laatste competitiematch.
sljivovica

Post by sljivovica »

B.2.

Uit de C-divisies komen 2 Nederlanders, 2 Roemenen, 1 Belg/Brit (Dark Tiger) en 1 Litouwer erbij.

Op Beringen United na zijn de clubs allemaal nieuw voor me.

Ben vooral benieuwd naar de Nederlanders.
Mark Luijten komt erbij met zijn X-tenzo, met een op papier wel erg sterk elftal dat strak bovenin mee moet kunnen doen.

De Stegenezen zijn een stel houthakkers :wink:
Ik zal moeten bidden om een strenge scheids, dan komt dat wel goed. Als hij de scheidsen mee heeft komend seizoen kan ie van iedereen winnen.

Ik weet zelf nog niet hoe sterk ik zal zijn komend seizoen, maar er zullen waarschijnlijk geen grote aankopen komen. Ik zal grofweg even sterk blijven en dus weer de 3e plaats als doel hebben.
:)
FC Wageningen
S2: started in E.34
S13 - S19..: B.2
S20..: A!! (12th)
S21 - S22: B.2
S23..: A!! (15e)
S24-26: B.2 (12e)
S27 & onwards: C-division and lower.
Currently (S41): E.45
TrAnEcId

Post by TrAnEcId »

I'm back B3... ;)
S6: 2nd D --- S7: 1st C - S9: 1st C --- S10: 2nd B --- S11: 5th in A & Semi Finals Cup
S12: 6th in A --- S16: 1st in C --- S18: ... in B

Now? Began all over again !
JOY

Post by JOY »

TrAnEcId wrote:I'm back B3... ;)
ikke nog nie :wink: :D volgend seizoen misschien :wink:
Smoje

Post by Smoje »

0-1 gewonnen op Dales Athletic , spelers ware niet allemaal topfit en geen 100% TS , maar uit toch nog 138 linie gehaald. Moet toch nog beter.

Anyway , ik ben vijfde geïndigd op zes punten vd zesde , dus ik sta nog op het schavot , om een bescheiden geldprijs te krijgen. (148.000€)

Crisis en Robbeke zijn blij dat deze spookcompetitie erin zit , want ze hebben zich nog op de valreep gered. De rest was al veilig , de andere kant was al zeker van degradatie.
Ghent Semper Fidelis.
gangstakiller

Post by gangstakiller »

Smoje wrote:0-1 gewonnen op Dales Athletic , spelers ware niet allemaal topfit en geen 100% TS , maar uit toch nog 138 linie gehaald. Moet toch nog beter.

Anyway , ik ben vijfde geïndigd op zes punten vd zesde , dus ik sta nog op het schavot , om een bescheiden geldprijs te krijgen. (148.000€)

Crisis en Robbeke zijn blij dat deze spookcompetitie erin zit , want ze hebben zich nog op de valreep gered. De rest was al veilig , de andere kant was al zeker van degradatie.
Inderdaad een sterke eindsprint heeft ons gered met 18/21.
Season 2: Champion E.30
Season 6: SP-Cup Winner + Champion D.10
Season 8: Promotie C --> B
Season 11: Promotie B --> A
Season 15: Promotie C --> B

Speel nu in B.1
TrAnEcId

Post by TrAnEcId »

JOY wrote:
TrAnEcId wrote:I'm back B3... ;)
ikke nog nie :wink: :D volgend seizoen misschien :wink:
Ik verwacht u :twisted:
S6: 2nd D --- S7: 1st C - S9: 1st C --- S10: 2nd B --- S11: 5th in A & Semi Finals Cup

Badbuffalo

Post by Badbuffalo »

Oef!

Een tweetal weken geleden stippelde ik m'n parcours naar behoud uit, en elke hindernis die genomen moest worden, is genomen. 15/21, en een totaal van 45 punten. Ik vind het wel heel erg jammer datk zo aquaboy eruit trap... Ik had eerder op meer puntenverlies bij de mannen van chesterfield gehoopt, maar die speelden een vlekkeloze laatste week, net als wij overigens. Toch ferm dat een ploeg die 42 punten haalt als KVOllivier alsnog degradeert, hadk vannacht gelijkgespeeld zou ik gedegradeerd zijn met 43 punten... Wat volgend seizoen brengt weet ik niet, het wordt allezinds weer lastig. Ik geef me nog een aantal seizoenen om iets deftigs uit te bouwen, anders ga ik eens een paar seizoentjes een andere weg inslaan. ;)
sljivovica

Post by sljivovica »

Badbuffalo wrote:Ik had eerder op meer puntenverlies bij de mannen van chesterfield gehoopt, maar die speelden een vlekkeloze laatste week
Hij kreeg ook 1 of twee "cadeautjes", ik had ook verwacht dat ze het niet zouden redden maar die laatste week kregen ze bijna geen tegenstand :?
Da's jammergenoeg wel vaker zo in SP, maar ook vrij logisch.
Badbuffalo wrote:Toch ferm dat een ploeg die 42 punten haalt als KVOllivier alsnog degradeert, hadk vannacht gelijkgespeeld zou ik gedegradeerd zijn met 43 punten...
Dat komt door dat er 4 teams waren die nauwelijks competitief waren :(
't Is Niks deed z'n best maar was duidelijk te min. Adek deed maar heel even zijn best halverwege het seizoen, en die onderste twee... sja :x )

Een paar seizoenen geleden vloog er hier een uit met 45 punten, om soortgelijke redenen. Theuwizz meende ik. Te triest voor woorden.
Volgend jaar hopelijk 16 top-teams :twisted:
FC Wageningen
S2: started in E.34
S13 - S19..: B.2
S20..: A!! (12th)
S21 - S22: B.2
S23..: A!! (15e)
S24-26: B.2 (12e)
S27 & onwards: C-division and lower.
Currently (S41): E.45
brever

Post by brever »

Ik kom voor de derde keer naar B 1(3 op rij,2 keer 11e en nu derde keer goede keer?).
Gelukkig is VC Brugge niet naar A gepromoveerd en kennen we al 1 degradant!

Het wordt een weerzien met oude bekende;
ik denk aan oa smoje en isis,maar vooral ook aan aptul en zijn nieuwe club titanni.
Spijtig dat matt en zijn pinguins het niet gehaald hebben in de C 2.
11 times "Champion" F33 / E11 / C2 / C2 / H29 / G10 / F4 / E2 / D1 / G4 / G7
Overpelt FFCis coached by brever
Noppp
Team President

Post by Noppp »

Blij en opgelucht dat ik toch nog weet te promoveren, heb me net op tijd nog herpakt.
Met een spannende laatste wedstrijd is het pleit beslecht: Weer terug naar A.
Wat we daar kunnen doen zal veel afhangen van blessures, mijn basis is goed, maar op sommige plekken mis ik wat back-up.

We zullen!

Het was een mooi seizoen, met de grote suprise van dé cheater.
Manager of Nop's Heroes.
Division A Champion of season 14
Winner Soccerproject Cup season 19
Winner Soccerproject Cup season 20
Guardian

Post by Guardian »

B1 here I come 8)
Zij wilde de wereld zien. Hij installeerde Google Earth
TrAnEcId

Post by TrAnEcId »

Guardian wrote:B1 here I come 8)

When will we meet again :(

racingboj

Post by racingboj »

sljivovica wrote:
Dat komt door dat er 4 teams waren die nauwelijks competitief waren :(
't Is Niks deed z'n best maar was duidelijk te min. Adek deed maar heel even zijn best halverwege het seizoen, en die onderste twee... sja :x )
Liever er zo uit dan met 42 punten :) . Maar als ik de competitie bekijk had ik mij eigenlijk wel weer kunnen redden denk ik. Maar dan was het volgend seizoen geweest dat ik ging degraderen.

Maar wees gerust, ooit kom ik hopelijk terug, en dan sterker dan ooit, en ik wil ook eens een seizoen alles op de beker zetten.

Anyway, Ik verlaat deze B-topic en hoop jullie ooit terug te zien!
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”